نظرسنجی: به نظرتون ادامه بدم؟
بله
خیر
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 63 رأی - میانگین امتیازات: 4.6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○

#1
Rainbow 
سلام دوستان . تصمیم دارم خبر های داغ روزانه رو ( البته اگه وجود داشت)تو این لینک روزانه وارد کنم . اگه خوشتون اومد بگین ادامه بدم و لطفا از سپاس استفاده کنین .
. مسابقه ی فوتبالی با 22 بازیکن هم نام :


در منطقه «Suffolk» و در شهر «Bungay» مسابقه فوتبالی برگزار شده است که نه فقط ۲۲ بازیکن حاضر در زمین بلکه داور و کمک داور بازی و سایر عوامل اجرای آن نیز یک نام فامیل مشترک داشتند.
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ورزش فوتبال بدون شک هیجان انگیز‌ترین ورزش در دنیا است که تقریبا در تمامی نقاط جهان بازی می‌شود. به طور معمول تیم‌های فوتبال از ۱۱ بازیکن تشکیل می‌شوند. بازی فوتبال مورد نظر ما نیز با ۲۲ برگزار می‌شود اما تفاوت آن در این است که هر ۲۲ بازیکن حاضر در میدان یک نام فامیلی دارند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1

در منطقه «Suffolk» و در شهر «Bungay» مسابقه فوتبالی برگزار شده است که نه فقط ۲۲ بازیکن حاضر در زمین بلکه داور و کمک داور بازی و سایر عوامل اجرای آن نیز یک نام فامیل مشترک داشتند. نام فامیلی «Bungay» یکی از کمیاب‌ترین نام‌های فامیلی در کشور انگلستان است و بنا بر تحقیقات انجام شده تنها ۴۵۵ انگلیسی با این نام فامیل وجود دارد. مدیران ورزشی این شهر کوچک تصمیم گرفتند با جستجو در اینترنت به دنبال افرادی با این نام فامیلی در استرالیا و آمریکا بگردند و از آن‌ها برای این بازی دوستانه که عواید حاصل از آن صرف امور خیریه می‌شود دعوت کنند.

افراد مختلفی در استرالیا و آمریکا نیز پیدا شدند و تعدادی از آن‌ها با استقبال از این پیشنهاد به این شهر سفر کرده و در این رقابت شرکت کردند.‌‌ همان گونه که در ابتدا هم اشاره شد سایر عوامل اجرایی این مسابقه نیز دارای نام فامیلی «Bungay» بودند. این دو تیم که با لباس‌های قرمز و آبی رنگ به میدان رفته بودند در ‌‌نهایت به نتیجه تساوی ۶ بر ۶ رضایت دادند. عواید حاصل از بلیط فروشی این مسابقه نیز به موسسه خیریه‌ای برای حمایت از افراد آسیب پذیر تعلق گرفت.
2.دومین دروازه بان لژیونر ایران در راه اروپا
رسانه های ترکیه از عقد قرارداد بین حامد لک و باشگاه مشهور بشیکتاش ترکیه خبر دادند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، روزنامه های ترکیه ای از حضور این دروازه بان ایرانی برای فصل آینده به تیم بشیکتاش نوشته اند و از توافقات برای حضور او در لیگ ترکیه خبر می دهند. این روزنامه ها نوشته اند که لک در ترکیه به دانشگاه هم خواهد رفت و اینکه باشگاه بشیکتاش برای جذب او پولی به باشگاه صبای قم پرداخت نمی کند و او به عنوان بازیکن آزاد به بشیکتاش می آید.
رسانه های ترک ارزش این قرارداد را 1 میلیون یورو حدس زده اند. لک 21 ساله است. همچنین از وضعیت سربازی لک هم نوشته شده است که او کارت پایان خدمت دارد. ظاهرا مصطفی دنیزلی هم در این انتقال مورد مشورت قرار گرفته است. دروازه بان بشیکتاش در حال حاضر روشتو رچبر مشهور است که آینده اش با بشیکتاش مشخص نیست.
در فوتبال ایران تصور حضور بازیکنان مختلفی را در فوتبال اروپا داشتیم به غیر از حضور دروازه بان ایرانی در اروپا که علیرضا حقیقی با حضورش در روبین کازان این کار را انجام داد و اکنون او یکی از دروازه بانان این تیم روسی به حساب می آید اما این پایان کار حضور دروازه بانان ایرانی در اروپا نیست.

با حضور حقیقی در روسیه و اکنون لک در ترکیه کار مهدی رحمتی برای شماره یک ماندن تیم ملی ایران سخت تر می شود به خصوص که کی روش به بازیکنانی که در لیگ اروپایی تمرین کند نگاه ویژه ای دارد. رحمتی چند سال قبل پیشنهاد روزنبرگ نروژ را رد کرد و شاید اکنون بیشتر از همیشه از این تصمیم ناراحت باشد.

3. من دروازه بان پرسپولیس می شوم !


دروازه بان تیم صبای قم گفت: «پرسپولیسی هستم و دوست دارم به این تیم بروم.»


به گزارش اوج، حامد لک درباره ی دیدار صبای قم و فجر سپاسی اظهار داشت : «وقتی به بازی های آخر لیگ می رسیم خستگی در تن بازیکن ها دیده می شود و این در تیم ما هم وجود دارد. در برابر فجر بازی سختی داریم، به شیراز می رویم که سه امتیاز را بگیریم و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.»

لک درباره موفقیت صبا در این فصل توضیح داد: «تیم ما در این فصل بیشتر بازیکن هایش را از دست داده بود و یک سری بازیکن لیگ یکی را جذب کردیم. خلاقیت عبدالله ویسی بود که تا اینجا به خوبی پیش آمدیم، رفاقت و هم دلی که در این فصل به وجود آمده بود من طی سه سال حضورم در صبا ندیده بودم.»

وی درباره رفتن ویسی از صبا قم گفت: «سال بعد هدایت این تیم جوان بدون ویسی خیلی سخت است و برای خودم هم سوال است که مربی بعدی چطور می خواهد این تیم را جمع و جور کند. ویسی در تیم رفاقت بسیار خوبی ایجاد کرده بود، از من که کوچکترین عضو تیم بودم تا بزرگترها همه با ویسی راحت برخورد می کردیم.»

دروازه بان صبا قم درباره شرایطش برای فصل آینده گفت: «باید ببینم شرایط صبا چطور می شود، در حال حاضر از پرسپولیس پیشنهاد جدی دارم و خودم هم چون از بچگی این تیم را دوست داشتم مایلم دروزاه بان پرسپولیس شوم. به علت شرایط حرفه ای که وجود دارد، اگر دروزاه بان بزرگی مثل شهاب گردان به پرسپولیس نرود فصل آینده پرسپولیس ام.»
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، best~girl ، ps3000 ، AmItiSe ، love 2012 ، *elahe* ، Newsha ti ti ، فلانی ، FARID.SHOMPET ، || Mιѕѕ α.η.т || ، Son of anarchy
آگهی
#2

4.پشت پرده اتفاقات اخیر پرسپولیس؛ از خداحافظی کریمی تا لیست مازاد

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از رجانیوز، زمانی که علی کریمی پس از بازی پرسپولیس برابر الغرافه از عملکرد مصطفی دنیزلی در گزینش بازیکنان تیم برای حضور در ترکیب اصلی به شدت انتقاد کرد، بسیاری از نزدیکان باشگاه پرسپولیس مدعی شدند این دوئل علنی نشانه ای واقعی از اختلاف نظر کریمی با سرمربی تیم است به همین دلیل این دو قطعا فصل آینده نمی توانند با هم همکاری کنند.
شکست پرسپولیس برابر سایپا در هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر فشار وارده به بازیکنان پرسپولیس را دوچندان کرد. منتقدان در تحلیل های خود یکی از دلایل این ناکامی را نبود روابط خوب بین کریمی و دنیزلی می دانستند. با وجود این اتفاقات مسئولان باشگاه پرسپولیس وجود هرگونه اختلاف نظر را تکذیب می کردند اما با وجود این تکذیب های نمادین غیبت علی کریمی در سفر پرسپولیس به تبریز افزایش تنش ها در اردوی پرسپولیس را تائید کرد.
شکست سنگین پرسپولیس در هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر برابر تراکتورسازی باعث شد دو دستگی مشهودی بین هواداران پرسپولیس به وجود آید. هواداران حامی کریمی معتقد بودند دنیزلی دچار اشتباه شده است اما مخالفان کریمی بر این عقیده بودند که جادوگر تیم را به حاشیه برده است. ناکامی پرسپولیس در بازی پنجم لیگ قهرمانان و شکست برابر الهلال سبب شد هواداران در ورزشگاه آزادی کریمی را به عنوان حاشیه ساز اصلی تیم مورد انتقاد قرار دهند و وی در زمره بازیکنان بی غیرت پرسپولیس قرار دهند.
پس از این اتفاق ویژه علی کریمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد دیگر در پرسپولیس نخواهد ماند. بسیاری از هواداران از شنیدن این خبر شوکه شدند اما منتقدان کریمی در ساختار مدیریتی باشگاه تلاش کردند وجهه کریمی را به شدت زیر سوال ببرند تا زمینه خروج کریمی فراهم شود. علی کریمی که از رفتارهای برخی مدیران باشگاه مطلع شده بودند با مشورت با برخی نزدیکانش برای خروج از باشگاه به دنبال راه حل بود چون نمی توانست برخی نزدیکان رویانیان از جمله قائم مقام وی یعنی جمشید زارع را تحمل کند.
دوستان مشترک کریمی و رویانیان به محض اطلاع از شیطنت برخی مسئولان باشگاه به ویژه رفتارهای مداخله جویانه قائم مقام پرسپولیس موضوع را به رویانیان خبر دادند که محمد رویانیان به شدت از این مساله عصبانی شد. مدیرعامل پرسپولیس که قصد داشت در فصل آینده از توانمندی های کریمی نهایت استفاده را ببرد در مصاحبه ای رسمی از برخورد جدی با برخی کارکنان باشگاه خبر داد.
گفته می شود محمد رویانیان متوجه شده دلخوری علی کریمی بابت رفتارهای زارع است و به همین منظور قصد دارد پس از بازگشت از سفر چین در جلسه ای با جمشید زارع به وی اولتیماتوم دهد اگر به رفتارهای غیرمسئولانه خود ادامه دهد مجبور است از مسئولیت خود کناره گیری کند. از سویی دیگر مدیرعامل پرسپولیس به بازیکن ناراضی خود اطلاع داده است به هیچ وجه به موضوع کناره گیری از تیم فوتبال پرسپولیس فکر نکند و در اولین فرصت به ملاقات وی برود چون وی یکی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ دوازدهم خواهد بود.
محمد رویانیان با وجود این که مدعی است هنوز با هیچ بازیکنی وارد مذاکره نشده است اما گفته می شود وی از هم اکنون به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر مصطفی دنیزلی است تا در فصل دوازدهم بتواند پرسپولیس کهکشانی را به مسابقات اعزام کند. از شهاب گردان، محمد قاضی، ایمان مبعلی، حسین ماهینی، مسعود نظرزاده، محسن بنگر و رضا حقیقی به عنوان خریدهای احتمالی پرسپولیس نام برده می شود.
اما برای هواداران این پرسش همچنان وجود دارد که چه بازیکنانی با پرسپولیس خداحافظی خواهند کرد، برخی شنیده ها حکایت از این دارد که جواد کاظمیان، میثاق معمارزاده، علیرضا نورمحمدی، مازیار زارع، ممدوتال، هادی نوروزی، امیر حسین فشنگچی، سامان آقازمانی و حسین بادامکی در فهرست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار دارند که به نظر می آید باید برای فصل آینده از هم اکنون به دنبال تیم جدیدی باشند چون شنیده ها حکایت از این دارد که دنیزلی به آنها هیچ نیازی ندارد.
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، love 2012 ، Newsha ti ti ، AmItiSe ، Hamidreza jefri HHH ، فلانی ، Son of anarchy
#3
5.حقيقي: شبي رؤيايي را سپري کردم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1

دروازه‌بان تيم فوتبال روبين‌کازان روسيه گفت: با پرسپوليس قهرماني‌هاي مختلفي را تجربه کردم اما کسب اولين قهرماني با روبين‌کازان در روسيه شبي رويايي را برايم رقم زد.

عليرضا حقيقي در گفت‌وگو با فارس در خصوص اولين قهرماني‌اش در ليگ روسيه اظهار داشت: بازي بسيار خوبي را مقابل دينامو برگزار کرديم. ما قطعاً مستحق پيروزي بوديم و حتي در اين بازي 2 توپ ما به دليل بدشانسي به تيرک دروازه حريف خورد ولي به حق خود رسيديم.

وي افزود: نمي‌دانم چگونه بايد خوشحالي خودم را توصيف کنم. يکي از مهم‌ترين جام هاي روسيه را به دست آورديم. من هم در اين بازي بر روي نيمکت بودم و آماده بودم که به تيم خدمت کنم.

حقيقي ادامه داد: تا به امروز روبين‌کازان باوجود اينکه در ليگ روسيه قهرماني‌‌هاي زيادي دارد در جام حذفي اين کشور قهرمان نشده بود، به همين دليل اين قهرماني ارزش صدچندان براي باشگاه روبين‌کازان داشت. خدا را شکر مي‌کنم که اين عزت را به من داد به عنوان نماينده ايران در تيم روبين‌کازان اين قهرماني را جشن بگيرم. شبي فراموش نشدني بود.

وي درباره عکس‌العمل هواداران روبين‌کازان گفت: خدا را شکر هواداران ارتباط نزديکي با من دارند. آنها عاشق تيم هستند در بازي‌هاي داخل و خارج خانه ما را تنها نمي‌گذارند. اين بازي در شهري بي‌طرف برگزار شد و 80 درصد ورزشگاه را روبين‌کازاني‌ها پر کردند. البته هواداران پرسپوليس نيز هميشه جايگاه خود را در قلب من دارند که بايد يادي از آنها کنم.

وي خاطرنشان کرد: با اين قهرماني سال آينده در ليگ اروپا شرکت خواهيم کرد. اين يک امتياز براي من است. اين قهرماني پيامدهاي خيلي خوبي براي شخص من و روبين‌کازان روسيه داشت که بسيار با ارزش و مثال‌زدني است.

دروازه‌بان تيم روبين‌کازان درباره حضورش در اردوي تيم مليگفت: آمده‌ام با تمرينات و دانش جديدي که ياد گرفتم به تيم ملي کمک کنم. هيچ مشکلي ندارم و هر روز به تجربه‌هايم اضافه مي‌شود. آموختن در روسيه را خيلي دوست دارم و از کوچکترين لحظات بهترين استفاده را مي‌کنم.

حقيقي درباره جشن قهرماني روبين‌کازان پس از بازي با دينامو گفت: واقعاً جشن بسيار شيرين و عجيبي بود. پس از اين که عازم روبين‌کازان شديم و پاي خود را از هواپيما پايين گذاشتيم در فرودگاه کازان جمعيتي حضور داشتند که واقعاً نديده بودم. مردم اجازه نمي‌دادند از فرودگاه خارج شويم و مجبور شديم به استاديوم برويم و جشن قهرماني بگيريم تا هواداران دست خالي به منزل خود نروند. پس از آن هم جشن قهرماني رؤيايي را در ورزشگاه خودمان گرفتيم و اين قهرماني هميشه در ياد من مي‌ماند.

وي افزود: من با پرسپوليس قهرماني‌هاي زيادي داشته‌ام اما جشن آن با اين جشن زمين تا آسمان فاصله دارد. من اميدوار هستم با تيمي مستحکم بتوانيم فصل آينده تيمي پرقدرت را بسازيم چون مسئولان کازان به دنبال اين هستند تا تيم در ليگ‌هاي اروپايي به قهرماني برسد.

حقيقي در خاتمه يادآور شد: اين قهرماني تازه اول راه من بود و روحيه من را چند برابر کرد. با مسائل ريز و درشت آشنا شدم و آماده هستم تا مسئولان روبين‌کازان به من اعتماد کنند و من را درون دروازه قرار دهند. خوشبختانه ديگر با روسيه و فضاي آن کاملاً آشنا شدم.




6.قرارداد بنگر با پرسپولیس 99 % قطعیست .


بنگر که در آستانه 32 سالگی است، همشهری محمد رویانیان است و همان دفاع مطمئنی به حساب می آید که پرسپولیس ها به دنبال او بودند.

به نقل از سایت گل، محسن بنگر مدافع تیم سپاهان با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است و فصل آینده پس از 8 سال پیراهن زرد را از تنش در می آورد تا پیراهن پرپسولیس را بر تن کند.
بنگر که در آستانه 32 سالگی است ، همشهری محمد رویانیان است و همان دفاع مطمئنی به حساب می آید که پرسپولیس ها به دنبال او بودند. البته در نقل و انتقالات در فوتبال ایران سن ملاک مهمی نیست!
او تنها یک بازی دیگر پیراهن سپاهان را بر تن می کند و این آخرین جشن قهرمانی او با پیراهن سپاهان است. با حضور بنگر دو تن از مدافعان پرسپولیس جدا خواهند شد که گفته می شود دنیزلی روی مجتبی شیری و رضا نور محمدی نظری ندارد. همچنین تال هم جایش را به مدافعی خارجی می دهد.
گفتنی است رویانیان قصد دارد علاوه بر بنگر یک مدافع دیگر را هم بخرد.
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، love 2012 ، *elahe* ، Newsha ti ti ، AmItiSe ، فلانی ، راستین ، Son of anarchy
#4

روز دوم
7.جباری غزل خداحافظی را خواند؛ می خواهم یک سال بازی در خارج از ایران را تجربه کنم

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1


هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: «چند پیشنهاد از تیم های خارجی دارم و می خواهم یک فصل بازی در خارج از ایران را تجربه کنم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مجتبی جباری پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل نفت تهران اظهار داشت: «در فصلی که پشت سر گذاشتیم اتفاقات زیادی برای ما افتاد که از جمله آن ها مصدومیت بیش از حد برخی بازیکنان اصلی تیم بود که باعث شد به سایر بازیکنان فشار بیشتری بیاید.»

وی ادامه داد: «با تمام این شرایط تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا در بهترین جایگاه بایستیم اما متأسفانه این هدف محقق نشد.»

کاپیتان تیم فوتبال استقلال ضمن تبریک قهرمانی لیگ برتر به تیم سپاهان افزود: «از حالا به بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم. در بازی برابر نسف قارشی حتی با یک مساوی می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم که فکر می‌کنم با حمایت و دعای هواداران این امر محقق می‌شود.»

جباری با بیان اینکه امروز حضور هواداران بسیار خوب بود اما انتظار بیشتری از آن ها داشتیم، خاطرنشان کرد: «بازی در روز جمعه و در ساعت مناسبی برگزار شد و به همین دلیل هواداران استقبال خوبی از این بازی داشتند.»

وی در خصوص فصل آینده و اینکه آیا در استقلال می‌ماند یا خیر، عنوان کرد: «در حال حاضر فکری برای فصل آینده نکرده‌ام اما چند پیشنهاد خارجی دارم و می خواهم یک سال بازی در خارج از ایران را تجربه کنم.»

جباری در خصوص اینکه تماشاگران پس از تعویضش وی را تشویق می‌کردند، گفت: «تماشاگران به من لطف دارند. سال خوبی با هم داشتیم و شاید آخر بازی با تشویق‌های خود می‌خواستند از من قدردانی کنند. به هر حال اگر فصل آینده گزینه خارجی نداشته باشم در استقلال راحت هستم و در این تیم می‌مانم.»

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص قهرمانی سپاهان در لیگ برتر گفت: «ما همیشه خوب بازی کردیم اما برخی مواقع اشتباهاتی داشتیم که سپاهانی‌ها اینگونه نبودند. آن ها امتیازهای خود را ذخیره کردند و به قهرمانی رسیدند. البته ما در این فصل بدشانسی‌های زیادی را هم تجربه کردیم. به هر حال قهرمانی حق سپاهان بود.»



8. قرارداد 20 بازیکن پرسپولیس تمام شد
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولس برای فصل آینده باید از همین امروز تلاش کند زیرا قرارداد 20 بازیکن فعلی این تیم به پایان رسیده است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1

به گزارش قدس آنلاین، محسن عاشوری که عصر امروز به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را هدایت کرد بعد از کسب پیروزی برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این هوای گرم اهواز بازی خوب و قابل قبولی انجام دادیم و من از بازیکنان تیم تشکر می کنم.

وی افزود: به دست اندرکاران فدراسیون فوتبال توصیه می کنم در آینده مسئله و مشکل گرمای هوا در مناطقی مثل اهواز را برای تیمهای میهمان حل کنند زیرا بازی کردن در این هوا بسیار دشوار است.

عاشوری تصریح کرد: این پیروزی را به مرحوم قاسم عبیات، مصطفی دنیزلی که امروز کنار تیم نبود و به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران عنوان کرد: عملکرد ما در این فصل به هیچ وجه رضایت بخش نبود و امیدوارم در فصل آینده پرسپولیس رده بهتری کسب کند.

عاشوری در خصوص آینده تیم نیز گفت: در خصوص جذب بازیکن برای فصل آینده مدیران باشگاه باید تصمیم گیری کنند ولی آنها از هم اکنون بدانند که قرارداد 20 بازیکن پرسپولیس از جمله علی کریمی به پایان رسیده و باید از هم اکنون به فکر باشند.

دیدار دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از سری رقابتهای هفته آخر لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه دو بر یک به سود قرمزپوشان پایتخت به پایان رسید. گلهای این دیدار را طالب ریکانی در دقیقه هشت برای فولاد خوزستان و علی کریمی در دقیقه 55 و وحید هاشمیان در دقیقه 70 برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، love 2012 ، *elahe* ، Newsha ti ti ، AmItiSe ، فلانی ، راستین ، Son of anarchy
#5
9. حضور بانوان ایرانی در استادیوم های فوتبال

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1


بانوان ايراني در يك قدمي ورود به استاديوم‌هاي فوتبال قرار گرفتند. ورودي احتمالي و براساس قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا. البته ورود بانوان ايران به استاديوم‌هاي فوتبال نه از مسابقات قهرماني بزرگسالان يا اميد، بلكه از مسابقه‌هاي قهرماني نوجوانان آسيا كه ميزباني آن با ايران است، آغاز مي‌شود.

براساس قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا كشور ميزبان بايد اجازه ورود تماشاگران را بدون توجه به جنسيت آنان بدهد. علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال ايران نيز در گفت‌وگو با رسانه‌ها بر پايبندي فدراسيون فوتبال ايران به قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا در ميزباني مسابقات نوجوانان آسيا تاكيد كرد: تابع قوانين «کنفدراسیون فوتبال آسیا» هستيم.

اين نخستين بار نيست كه موضوع ورود بانوان به استاديوم‌هاي فوتبال ايران خبرساز مي‌شود. در مسابقات فوتبال مقدماتي المپيك 1996 يكي از نشريات ورزشي پيشنهاد داده بود كه به خانواده‌هاي فوتباليست‌ها اجازه داده شود در استاديوم آزادي حاضر شوند. اما اين درخواست با مخالفت شديدي روبه‌رو شد.

در سال 84 و بازي با بحرين اين‌بار بانوان براي ورود به در استاديوم آزادي رفتند كه البته راه بجايي نبردند و دست خالي بازگشتند. اين اتفاق باعث شد تا بحث حضور بانوان در استاديوم‌ها داغ‌‌تر شود. حتي فيلمي با نام «آفسايد» و با همين مضمون ساخته شد. در سال 86 باز هم بحث حضور بانوان رسانه‌اي شد و حتي محمود احمدي‌نژاد، به عنوان رييس‌جمهوري موافقت خود را با ورود بانوان به استاديوم‌ها اعلام كرد، اما گروهي از مراجع تقليد با اين موضوع مخالفت كردند در نهايت بحث مسكوت ماند.

اما حالا با توجه به تاكيد كنفدراسيون فوتبال آسيا براي ورود تماشاگران به استاديوم‌ها،‌ بدون توجه به جنسيت آنان، پرونده ورود بانوان تماشاگر به استاديوم‌ها دوباره بازگشايي شده است.
اگر اين بار هم مسوولان تنها مردان را مجاز به تماشاي مسابقات بدانند، نه تنها احتمال محروميت ايران از ميزباني مسابقات فوتبال نوجوانان پسر آسيا جدي خواهد شد، بلكه واگذاري ديگر ميزباني‌هاي بازي‌هاي گروهي فوتبال به كشورمان هم به مخاطره جدي خواهد افتاد.
روزنامه شرق
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، jojojo ، love 2012 ، *elahe* ، Newsha ti ti ، AmItiSe ، فلانی ، راستین ، Son of anarchy
#6
ایووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولHeart

رودها در جاری شدن
و علف ها در سبز شدن معنی پیدا می کنند
کوه ها با قله ها
و دریاها با موجها زندگی پیدا می کنند
وانسان ها
همه ي انسان ها
با عشق، فقط با عشق
پس بار خدایا بر من رحم کن
بر من که می دانم ناتوانم رحم کن
باشد که خانه ای نداشته باشم
باشد که لباس فاخری بر تن نداشته باشم
اما نباشد، هرگز نباشد
که در قلبم عشق نباشد، هرگز نباشد

پاسخ
 سپاس شده توسط Newsha ti ti ، فلانی ، Son of anarchy
آگهی
#7

10.روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: رفتار غیرورزشی مجتبی جباری کاپیتان تیم استقلال موجب شد اقدام او در قالب نامه‌ای به فدراسیون فوتبال گزارش شود.

به گزارش افکارنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، محمد سررشته داری افزود: این اقدام جباری در به تعطیلی کشاندن تمرین تیم قبل از بازی‌های آسیایی شاید به اخراج او از تیم منجر شود.

تمرین تیم فوتبال استقلال قرار بود از ساعت ۱۴ امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شود

که جباری هافبک استقلال در اعتراض به مشکلات مالی تمرین این تیم را به تعطیلی کشاند.

سررشته داری همچنین گفت: اقدام جباری درحالیستکه او مطالبات ۲ سال گذشته تاکنون خود را وصول کرده و فقط ۱۷۰ میلیون تومان از باشگاه طلب دارد.
روز سوم :

11.ازگل‌های زده استقلال تا آمار وحشتناک پرسپولیس

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://afkarnews.ir/images/docs/000103/n00103196-b.jpg


با پایان فصل یازدهم لیگ برتر فوتبال، برترین‌ها و بدترین‌های این لیگ مشخص شدند.
به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با قهرمانی تیم سپاهان به پایان رسید و آنچه از این دوره از رقابت های باقی ماند آمارهایی است که در تاریخ ثبت می شود.

در زیر نگاهی آماری به وضعیت تیم ها در سی و چهار هفته ای که با هم به رقابت پرداختند، می اندازیم و به بررسی ترین های لیگ برتر می پردازیم.

بیشترین پیروزی:

تیم های سپاهان، تراکتورسازی و استقلال با ۱۹ برد بیشترین پیروزی را در فصل یازدهم کسب کردند. سپاهان با ۶۷ امتیاز قهرمان شد، تراکتورسازی با ۶۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و استقلال در رده سوم ایستاد.

بعد از این سه تیم، نفت تهران با ۱۳ پیروزی بیشترین آمار برد را دارد. این تیم با وجودی که در پیروزی آمار بهتری از صبای قم دارد نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. صبا با ۵۰ امتیاز و یک امتیاز بیشتر از نفت تهران توانست سهمیه آسیایی را از آن خود کند.





بیشترین شکست:

مس سرچشمه با ۲۰ شکست بیشترین باخت را به خود اختصاص داد و فولاد خوزستان با ۱۴ شکست در رده دوم این آمار قرار گرفت. فولاد با وجودی که دومین تیم به لحاظ شکست در لیگ یازدهم شد اما سقوط نکرد.

بیشترین تساوی:

ذوب آهن با ۱۸ تساوی بیشترین آمار را از آن خود کرد. این تیم ۴۵ امتیاز کسب کرد. بعد از ذوب آهن تیم های راه آهن و شاهین بوشهر با ۱۵ تساوی در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

کمترین پیروزی:

تیم سقوط کرده مس سرچشمه با ۵ برد کمترین آمار را در این زمینه دارد و در رده های دوم و سوم تیم های شاهین بوشهر و شهرداری تبریز با ۶ پیروزی قرار دارند. هر سه تیم به لیگ دسته اول سقوط کردند.

کمترین شکست:

سپاهان، قهرمان لیگ با ۵ شکست و تیم های استقلال و تراکتورسازی با ۶ باخت کمترین آمار شکست را در این فصل کسب کردند. نکته جالب این است که پرسپولیس در این فصل ۱۲ شکست را در کارنامه خود ثبت کرد.

صبای قم که توانست با ۵۰ امتیاز سهمیه آسیایی بگیرد ۸ شکست دارد اما ذوب آْهن که با ۴۵ امتیاز در رده ششم قرار گرفت ۷ شکست در کارنامه اش ثبت شد.



کمترین تساوی:

تیم های مس سرچشمه، تراکتورسازی و استقلال با ۹ تساوی کمترین آمار را در این زمینه کسب کردند. دو تیم تراکتورسازی و استقلال به ترتیب نایب قهرمان و سوم لیگ شدند اما مس سرچشمه سقوط کرد.

بیشترین گل زده:

استقلال با وجودی که به مقام سوم لیگ رسید با ۵۸ گل زده بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کرد. بعد از آبی پوشان تراکتورسازی با ۵۷ گل زده در رده دوم قرار گرفت و تیم قهرمان یعنی سپاهان با ۵۴ گل زده در رده سوم ایستاد.

پرسپولیس که یکی از بدترین فصل های تاریخ خود در لیگ برتر را سپری کرد با وجودی که در رده دوازدهم جای گرفت ۵۰ گل به ثمر رساند.

بیشترین گل خورده:

نفت آبادان با ۵۷ گل خورده بدترین خط دفاع را از آن خود کرد و تیم های پرسپولیس و مس سرچشمه با ۵۴ گل خورده در مقام های بعدی قرار گرفتند. این بدترین خط دفاع سرخپوشان در طول تاریخ لیگ برتر بوده است. شهرداری تبریز با ۴۴ گل خورده دیگر تیمی است که بدترین خط دفاع را از آن خود کرده است.



بیشترین تفاضل گل:

سپاهان با ۲۷ گل خورده و ۵۴ گل زده و با تفاضل ۲۷+ بهترین تفاضل گل را از آن خود کرد. تراکتورسازی با ۵۷ گل زده و ۳۲ گل خورده با تفاضل ۲۵+ در رده دوم قرار گرفت و تیم استقلال با ۵۸ گل زده و ۳۴ گل خورده و تفاضل ۲۴+ و کسب ۶۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

کمترین تفاضل گل:

مس سرچشمه با ۳۱- بدترین تفاضل گل لیگ یازدهم را از آن خود کرد. پرسپولیس هم اگر چه در این بین از برخی تیم ها بهتر بود اما برای اولین بار با تفاضل گل ۴- بدترین آمار خود را بر جای گذاشت.

کمترین گل خورده:

تراکتورسازی با ۳۲ گل خورده کمترین گل را دریافت کرده است. ذوب آهن و ملوان انزلی هم با ۳۳ گل خورده در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.



لیگ یازدهم به غیر از این آمارها حاوی نکات دیگری هم بود که به شرح زیر است:

* سپاهان اگر می توانست ۳ امتیاز بازی روز گذشته را کسب کند با ۶۹ امتیاز رکورد کسب امتیاز در لیگ برتر را می شکست. رکورد قبلی هم دست سپاهان با ۶۷ امتیاز بود.

* استقلال با پایان لیگ یازدهم در کل دوره های لیگ به امتیاز ۵۹۹ رسید و تیم های سپاهان و پرسپولیس نیز به ترتیب امتیازهای ۵۶۷ و ۵۵۱ را کسب کردند.

*برای اولین بار در لیگ برتر بود که در روز پایانی این رقابت ها ۳ تیم شانس قهرمانی داشتند. هموراه در طول تاریخ لیگ دو تیم در مجموع شانس قهرمانی داشتند.

*تراکتورسازی برای اولین بار توانست نایب قهرمان شود.

* تیم استقلال اگر یک گل دیگر می زد می توانست نایب قهرمان شود و به چهارمین نایب قهرمانی خود در لیگ برتر برسد اما این شانس را از دست داد.

*پرسپولیس بدترین آمارها را در لیگ یازدهم از خود به جا گذاشت.

*فابیو جانورایو به عنوان یک بازیکن خارجی در لیگ برتر تاکنون سه بار به مقام قهرمانی رسیده است. وی دو بار با سپاهان و یک بار با استقلال به مقام قهرمانی رسیده و آمار قابل توجهی از خود به جای گذاشت.



*کریم انصاری فرد با ۲۱ گل زده توانست عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد. بعد از او فونیکه‌سی با ۲۰ و رضا عنایتی با ۱۸ گل در مقام های بعدی قرار گرفتند. فصل قبل رضا نوروزی با ۲۴ گل زده توانست این عنوان را از آن خود کند.

* زلاتکو کرانچار برای اولین بار توانست در لیگ ایران به مقام قهرمانی برسد. وی پیش از این سرمربی پرسپولیس بود اما در لیگ نهم درحالی که کم کم با سرخپوشان در حال نتیجه گرفتن بود در تصمیمی عجیب از سوی کاشانی مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شد و درحالی که پرسپولیس در رده سوم جای گرفته بود علی دایی به جای او در این مسند نشست. جالب اینکه پرسپولیس در آن سال لیگ را با عنوان چهارمی به پایان برد.

* علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان که اولین سال حضورش در این باشگاه را به عنوان مدیر سپری می کرد توانست به قهرمانی دست پیدا کند.

* تیم استقلال در حالی که هفته ها با اختلاف ۹ امتیازی از سپاهان پیش بود به مقام سومی رسید اما توانست قهرمان جام حذفی شود.



*سپاهان برای چهارمین بار در ۱۱ دوره لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه این تیم روز گذشته سومین قهرمانی متوالی‌اش را جشن گرفت. سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می شود.

* بیشترین آمار تغییر مربی به تیم شهرداری تبریز و شاهین بوشهر اختصاص دارد. شهرداری تبریز فصل را با یسیچ آغاز کرد در میانه راه تیم به مدیرروستا رسید و سپس بیژن عزیزی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

شاهین بوشهر نیز که تمرینات و فصل را با حمید درخشان آغاز کرده بود در میانه راه به فیروز کریمی رسید ولی دوباره تیم به درخشان رسید اما او هم تاب نیاورد و اصغرکامیاب هدایت این تیم را بر عهده گرفت. بیشترین آمار تغییر مدیریت هم نصیب تیم شاهین بوشهر شد که تعداد مدیران عاملش از شمارش خارج شد و مشخص نشد این تیم چگونه اداره می شود و مسئولش چه کسی است.
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط ps3000 ، love 2012 ، *elahe* ، Newsha ti ti ، AmItiSe ، فلانی ، Son of anarchy
#8

12.اولین خرید پرسپولیس مشخص شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که قصد دارند برای فصل آینده تیم قدرتمندی را راهی رقابتهای لیگ برتر کنند، یک روز پس از پایان یازدهمین دوره این رقابتها با مهاجم ملی پوش تیم ذوب آهن پای میز مذاکره نشستند با وی به توافق رسیدند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1
به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیسی ها پس از پایان رقابتهای لیگ برتر که رده دوازدهم را به آنها هدیه کرد با محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به توافق رسیدند و طبق اعلام روزنامه گل این بازیکن با حضور در دفتر محمد رویانیان قراردادش برای فصل آینده را با سرخپوشان امضا کرده است.



13.علي‌جباري: از حرکت امروز بازيکنان شرمنده‌ام

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال خطاب به بازيکنان اين تيم که تمرين امروز (شنبه) تيم‌شان را در آستانه بازي اين هفته با نسف قارشي در ليگ قهرمانان آسيا تحريم کردند، گفت: راهي که در پيش گرفته‌ايد، راه درستي نيست و حداقل به خاطر مصالح ملي نبايد اين کار را انجام مي‌داديد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1

علي جباري در واکنش به تمرين نکردن بازيکنان تيم فوتبال استقلال به ايسنا گفت: از اين حرکت به شدت شگفت‌زده شدم، واقعا فکر نمي‌کردم در اين شرايط بازيکنان در تمرين شرکت نکنند. به هر حال تيم استقلال بايد اين هفته در ليگ قهرمانان آسيا بازي کند و فقط استقلال نيست بلکه نماينده فوتبال ايران است. بازيکنان حداقل به خاطر مصالح ملي هم که بود، نبايد دست به اين اقدام مي‌زدند.



وي افزود: ممکن است درون يک خانواده مشکلاتي باشد که بايد آن‌ها را در داخل خانواده حل کرد. اگر مجتبي جباري بازيکنان را تحريک به اين اقدام کرده باشد، بازيکنان نبايد به حرف او گوش مي‌دادند. اين اقدام مصداق بارز گروکشي است که نه در شان تيمي چون استقلال و نه در شان بازيکنان اين تيم است. بهتر بود آن‌ها کمي فکر مي‌کردند و درمي‌يافتند که استقلال در چه مرحله حساسي در ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد. اين اقدام ممکن است به ضرر اين تيم و حذف آن‌ها در ليگ قهرمانان آسيا هم تمام شود.



جباري تاکيد کرد: کار خوبي نبود و من واقعا از آن شوکه شدم. در برابر هواداران استقلال شرمنده‌ام و چيزي نمي‌توانم بگويم. استقلال الان در خاورميانه و آسيا اسم و رسم دارد. زماني که من سال‌ها در اين تيم بازي کردم و سال‌ها کاپيتان بودم، هيچ وقت به خودم اجازه ندادم چنين اقدامي را انجام دهم. آن زمان با وجود آنکه پول درست و حسابي هم به بازيکنان نمي‌دادند، ما کار خودمان را انجام مي‌داديم، به خاطر عرق ملي، به خاطر ارزش و اعتبار پيراهن آبي استقلال. نبايد در اين وضعيت عليه اين تيم جوسازي کنيم. واقعا مانده‌ام در واکنش به اين اقدام چه بگويم و بازيکنان چطور به خودشان اجازه دادند تمرين تيم‌شان را تحريم کنند.



اين پيشکسوت تيم استقلال گفت: اگر رسانه‌ها از بازيکنان مطلبي ننويسند و عکسي چاپ نکنند، اگر تلويزيون مسابقه‌هاي تيم‌ها را نشان ندهد و مردم هم به استاديوم‌ها نروند، اين بازيکنان چطور به محبوبيت و شهرت مي‌رسند؟ آن‌ها اگر به جايي مي‌رسند، اگر نگوييم از صدقه‌سري مردم است، حداقل مي‌توان گفت از تشويق‌هاي هواداراني است که به استاديوم آمده و با داد و فرياد تيم‌شان را تشويق مي‌کنند. اين مردم چه گناهي کرده‌اند که تيم‌شان به خاطر رفتار اين بازيکنان ضربه ببيند؟! استقلال تيم بزرگي است و بازيکنانش بايد بدانند راهي که براي اين موضوع در پيش گرفته‌اند راه درستي نيست.



وي در پاسخ به اين سوال که به بازيکنان طلبکار استقلال به چه اندازه مي‌توان حق داد که انتظار دريافت حق و حقوق مادي‌شان را داشته باشند و به اميد قول‌هاي مربوط به پايان مسابقات تيم‌شان نمانند به ايسنا گفت: به هر حال اين باشگاه‌ها در فدراسيون فوتبال اندوخته مالي دارند و فدراسيون مي‌تواند طبق ضوابط از آن محل کسر کرده و به بازيکنان بپردازد. تاکنون چه کسي پيدا شده که از تيم‌هاي بزرگي چون استقلال و پرسپوليس طلب داشته و در آخر موفق نشده طلبش را بگيرد؟ همه پول‌هايشان را اگر هم دير شده گرفته‌اند. ضمن اينکه من بعيد مي‌دانم استقلال بخواهد حقوق مادي اين بازيکنان را پرداخت نکند. شايد الان شرايط مساعدي نداشته باشد اما فکر مي‌کنم مطالبات بازيکنانش را پرداخت خواهد کرد. از طرفي فکر مي‌کنم آن‌ها الان پشيمان شده‌اند و در تمرين‌هاي بعدي تيم شرکت خواهند کرد.



14.واکنش فتح الله زاده به سرکشی جباری
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1
مدیرعامل باشگاه استقلال از معرفی هافبک این تیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد.
به گزارش قدس انلاین , علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس درباره اعتصاب بازیکنان استقلال در تمرین امروز و تعطیلی تمرینات گفت: کاسه صبر من لبریز شده است. مجتبی جباری که عامل تعطیلی تمرین امروز استقلال بود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معرفی کردیم و با توجه به اغتشاشی که او انجام داده احتمال دارد چند سال محروم شود.

وی افزود: واقعاً تعجب می‌کنم؛ جباری در حالی امروز تمرین را به هم ریخته که امسال همه پولش را دریافت کرده و طلب سال گذشته‌اش را هم گرفته و فقط 170میلیون تومان از زمان واعظ‌ آشتیانی باقی مانده است. از بس که لی‌لی به لالای جباری گذاشته‌ایم هر تصمیمی که دلش می‌خواهد می‌گیرد. باشگاه هم او را جریمه سنگینی خواهد کرد.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه شاید بهتر بود باشگاه استقلال پیش از این برخوردهای محکم‌تری با این بازیکن انجام می‌داد خاطرنشان کرد: ما می‌گفتیم او جوان است و خواستیم از او حمایت کنیم. جباری برای باشگاه تعیین تکلیف می‌کند و می‌گوید مربیتان خوب نیست یا توپ‌ها به درد نمی‌خورد. انگار او نمی‌داند که این توپ‌ها را AFC به ما داده است.

وی تصریح کرد: اصلاً انتظار نداشتم که او امروز چنین کاری کند ولی فردا تمرین استقلال از ساعت 17:30 در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می‌شود و خودم هم بعد از تمرین جلسه‌ای با بازیکنان خواهم داشت. اگر بدانم از بازیکنان کسی با جباری همکاری کرده و در این تعطیلی نقش داشته او را به کمیته انضباطی باشگاه می‌فرستم. مگر همه تیم‌ها به بازیکنان خود پول داده‌اند؟ مظلومی هم از این اتفاق ناراحت است ولی ما فردا تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط love 2012 ، *elahe* ، Newsha ti ti ، AmItiSe ، Ali MuSiC ، Son of anarchy
#9
پس با این حساب دیگه رفتن جباری حتمیه .
لالالای لای
لالالای لای
استقلال با مجتبی جون دیگه بای بای
پاسخ
 سپاس شده توسط فرشته ي كوچولو ، Newsha ti ti ، ❤️Arsham ❤️ ، Son of anarchy
#10
15.از 3-4 تیم پیشنهاد دارم اما پیشنهاد استقلال برایم ویژه است

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
○○○○ اتاق فوتبال و سایر ورزش ها ○○○○ 1

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: «از نظر من صبا قهرمان واقعی لیگ برتر است.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، رضا عنایتی در مورد تساوی یک بر یک با مس کرمان گفت: «بازی متعادلی بود. تلاش کردیم با پیروزی سهمیه آسیایی‌مان را قطعی کنیم که نشد. امیدوارم در دیدار آخر مقابل فجر سپاسی به این هدف برسیم.»
وی در مورد اینکه فصل آینده هم در صبا می‌ماند یا نه‌، عنوان کرد: «هیچ چیز مشخص نیست. هنوز یک بازی دیگر از لیگ باقی مانده و باید ببینیم شرایط چگونه است.»
مهاجم 18 گله صبا در مورد این فصل اظهار داشت: «سال پر فراز و نشیبی داشتیم زیرا تیم جوان و کم تجربه‌ای بودیم و برخی از بازی‌های حساس را از دست دادیم. به نظر من قهرمان واقعی لیگ تیم صبای قم است. بازیکنان جوان و با قراردادهای بسیار پایین داشتیم و با وجود این توانستیم نتایج بسیار خوبی بگیریم.»
عنایتی در مورد جدایی احتمالی ویسی از صبای قم گفت: «قرارداد او آخر فصل تمام می‌شود، ویسی یکی از مربیان با دانش است و هر تصمیمی می‌تواند بگیرد.»
وی در مورد شایعه حضورش در استقلال گفت: «به غیر از استقلال از 3-4 تیم دیگر پیشنهاد دارم اما همیشه گفتم پیشنهاد استقلال برایم یک پیشنهاد ویژه است. دوست دارم اتفاقی رخ دهد که باز هم به استقلال برگردم و فوتبالم را با این تیم تمام کنم.»
عنایتی در مورد پیشنهاد نیم فصل استقلال تصریح کرد: «در نیم فصل از استقلال پیشنهاد داشتم اما مسئولان صبا با جدایی‌ام موافقت نکردند. با این حال باید بگویم در 12-13 سالی که فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنم هیچ سالی به اندازه امسال که در صبای قم بودم آرامش نداشتم. از مردم خوب قم هم تشکر می‌کنم معلوم نیست در پایان فصل از این تیم جدا شوم یا نه اما اگر دیگر در صبا نباشم، خاطرات خوب صبای قم را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.»
مهاجم پیشین استقلال در مورد اینکه شایعه بازگشت قلعه نویی به این تیم مطرح است، گفت: من با هیچ مربی‌ای در فوتبال مشکل ندارم. علت جدایی من از استقلال مدیریت باشگاه بود وگرنه من همواره برای مربیان که بزرگتر از من هستند، احترام قائل هستم و هیچ وقت با آنها مشکل نداشتم.
عنایتی در مورد اینکه احتمال دارددر این فصل آقای گل شود یا نه، گفت: «یک فصل دیگر باقی است و من تمام تلاشم را خواهم کرد. تقدیر نوشته شده و ما وسیله هستیم. با این حال اگر آقای گل نشوم به هر کسی که این عنوان را بگیرد، تبریک می‌گویم.»
مهاجم صبا در مورد ممنوعیت جذب دروازه‌بان خارجی گفت: «در این مسئله دو بحث وجود دارد. اول اینکه اگر دروازه‌بانان خارجی بیایند ممکن است به دروازه‌بان‌های ایرانی بازی کمتر برسد و از این نظر لیگ ما ضربه می‌بیند. از سوی دیگر گفته می‌شود اگر دروازه‌بانان خارجی بیایند ممکن است برای دروازه‌بانان ایرانی ایجاد انگیزه بیشتری کند ولی من معتقدم اگر ورود دروازه‌بانان خارجی ممنوع باشد بهتر است زیرا در این فصل 3-4 دروازه بان جوان توانستند خودشان را در لیگ نشان دهند.»
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط love 2012 ، *elahe* ، Newsha ti ti ، AmItiSe ، iker ، Son of anarchy


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  باخت «تاریخی» الاهلی مقابل استقلال در حضور وزیر ورزش عربستان
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)
  شرم آور؛ تکرار یک اتفاق تلخ در فوتبال انگلیس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان