امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کابالا

#1
کابالا


کابالا چیست؟ (کابالا واقعیتی وحشتناک و انکار ناپذیر)
یکی از جریان های فاسد فکری و فرهنگی که ابتدا مرزهای اخلاقیات را در کشورهای اروپایی و آمریکایی در هم شکسته و سپس به سرزمین های شرقی رسید شیطان پرستی یا شیطان گرایی است.
ایران اسلامی علی الخصوص در سال های پس از پیروزی انقلاب نسبت به دیگر کشورهای اسلامی و شرقی با بیشترین حجم و تنوع آسیب ها و تهدیدات فرهنگی دست به گریبان بوده است. در این میان تلاش کشورهای غربی برای استحاله فرهنگی نیز به عنوان عامل شتاب دهنده نقش موثری ر ایفا کرده است . هدف پژوهش حاضر بررسی اجمالی شکل گیری این نحله در جهان غرب و سپس راهیابی آن به کشورمان است.
شیطان پرستی یکی از جریان های ضد فرهنگی بین المللی است که به دلیل ماهیت و عملکرد دارای زوایای پنهانی می باشد . لکن در گردآوری داده ها سعی شده است از کامل ترین اطلاعات موجود و قابل دسترسی بهره برداری شود ، اما علی رغم تدابیر علمی متخذه احتمال تاریک ماندن برخی از ابعاد این " تهدید خاموش فرهنگی " نیز وجود دارد .
پژوهش در یک نگاه
- آشنایی با شیطان پرستی
- تعریف کلی
سال های پس از رنسانس را می توان به سال های افسار گسیختگی جهان غرب در تمامی ابعاد فردی و اجتماعی و جنبه های متعدد منتهی به روابط انسانی توصیف کرد .
پس از برداشته شدن یوق تعالیم متعصب کلیسای کاتولیک از گردن انسان غربی ، چند کنش عمده فکری و فلسفی شکل گرفت که شرح آن در حوصله این مطلب نمی گنجد ، لکن آنچه قابل توجه است ، رویکر د های متفاوت به مساله انسان و رابطه او با خدا است که زمینه های شکل گیری بسیاری از جریان های فلسفی را فراهم آورد .
نکته ای که نباید از ذهن دور بماند ، تاثیرات گسترده مکاتب یونانی و شرقی بر اندیشه متفکران غربی است .

کابالا

در هر حال با در نظر گرفتن موارد فوق الذکر دامنه انتقاد گرایی به مباحث اصلی توحیدی یعنی جایگاه خدا ، انسان و شیطان نیز رسید .
قرن ها بعد یعنی در سال های آغازین قرن بیستم برخی از عناصر فاسد الاخلاق با اتکا به گرایشات و نظریات توراتی و پروتستانی به صورت مخفیانه جریان " شیطان پرستی " را با ویژگی هایی همچون گناه گرایی ، قتل ، تجاوزات جنسی ، هدم اصول اخلاقی ، بی توجهی به مسائل توحیدی و ... پایه گذاری کردند .
اگرچه فطرت خداجوی انسانی عاملی بازدارنده در تمایل یافتن تعداد وسیعی از افراد جامعه انسانی به این جریان شده ، لکن استفاده از موسیقی های جذاب و متنوع ، انجام اعمال خارق العاده و دور از ذهن ، تهی شدن انسانی غربی و عصر جدید از معنویت و اتصال به منبع فیض موجبات گرایش افراد اندکی را به این گروه ها فراهم آورد .
نکته حائز اهمیت آن است که علی رغم عدم استقبال عمومی از عضویت در گروه های شیطان پرستی ، آموزه ها و تعالیم گمراه کننده ای توسط ایشان و به وسیله ابزارهایی که در اختیار ایشان توسط قدرت های بزرگ سیاسی قرار گرفته ، منتشر شده و می شود و این گروه ها در سراسر جهان همواره به عنوان کانون های فحشا و فساد شناخته می شوند .
سال 1960 را می توان به صورت جدی آغاز دور جدید حیات و فعالیت شیطان پرستان در آمریکا دانست ، صرف نظر از انواع شیطان پرستی که طی سالیان متمادی باستانی همچون یونان ، عراق ، ایران و ... وجود داشته است . هدف این پژوهش بررسی و مطالعه جریان خاص شیطان پرستی مسیحی است که در سال 1960 میلادی رسماً در کشور آمریکا فعالیت خود را به عنوان یک فرقه و مکتب آغاز کرده است .
نکته ضروری نقش قابل توجه یک مامور شناخته شده سازمان مرکزی جاسوسی آمریکا در شکل گیری جریان مذکور می باشد که طی پژوهش به آن اشاره خواهد شد

شیطان پرستی دینی
اگرچه ضروری است که متذکر شویم اینکه اساساً آیا می توان شیطان پرستی را دینی خواند ، محل سوال های جدی است ، لکن با توجه به اینکه در اغلب کشورها چنین دسته بندی ارائه شده است از عنوان " شیطان پرستی دینی " عیناً استفاده می شود .
مبنای بنیادین این نوع از گرایش به شیطانیسم ، پرستش یک نیروی ماوراء الطبیعه اساطیری و یا چند خدایی می باشد . عمده پیروان آن به " خدایان " رم باستان ، الهه های شرقی
و ... گرایش دارند . اما رکن اصلی این نوع نیز مانند سایر انواع تاکید بر پرورش استعدادهای شخصی انسان و در حقیقت خودپرستی است .
آنان که با زندگی میسازند زندگی را میبازند
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، sp_go
آگهی
#2
یا خدا!!!!!!
من چند تا مستند و نوشته در این مورد دیدم و بهم ثابت شد که داره زیاد میشه.
خدا خودش رحم کنه به ما و فرزندانمون که این جوری نشیم.
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط ☭Nicola☭ ، ...Sara SHZ...
#3
این فرقه اسرار وجنایاتی بیش از این دارد.
صهیون ها وغرب عمل اصلی ترویج این جریان فاسد فکری هستن.
باید نهادی مردمی برای مبارزه با صهیون وکابالا وعناصر مربوطه در کشور تشکیل شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

کابالا 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، ...Sara SHZ...
#4
من غرب رو زیاد مقصر نمی دونم. من صهیون ها و فرماسونر ها و نفوذشون رو در کشور های دیگه مقصر می دونم.
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط ☭Nicola☭
#5
بالاخره غرب باعث بال وپر دادن و قدرت وپول دادن به صهیون ها شد.به خصوص بعد جنگ جهانی دوم امریکا وانگلیس کلی خدمت به صهیون ها کردن.
صهیون ها هم این عقاید فاسد رو بوجود اوردن.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

کابالا 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان