امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر

#1
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
پرمصرف‌ترین خودروهای 2014
اخبار گوناگون - لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر
هنوز هم دوست‌داران خودروهای لوکس و اسپرت بی‌توجه به شرایط فعلی دنیا شدیداً مایل هستند با فشار پدال گاز، غرش سهمگین پیشرانه‌هایشان را به گوش خود برسانند و شاید به رخ دیگران بکشند.
در سال جدید میلادی بیش از هر زمان دیگر بحث بحران سوخت و قیمت انرژی برای وسایل نقلیه موردتوجه دولت‌ها قرار گرفته است.
 
تنش‌ها و درگیری‌های مختلف در برخی کشورها که از دارندگان منابع نفتی برشمرده می‌شوند،‌ قیمت این ماده استراتژی را مدام بالا می‌برد. از سویی دیگر با افزایش محبوبیت خودروهای هیبریدی و برقی، تمرکز بر روی نسخه‌های سنتی کم‌کم کاهش یافته است.
 
کشورها با روش‌های مدرنی که روی خودروها اعمال می‌کنند درصدد آن هستند که تا جای ممکن مصرف سوخت و سپس میزان آلایندگی را کاهش دهند؛ اما این‌همه داد و قال برای خیلی از برندها و مدل‌ها و حتی مشتری‌ها معنایی ندارد.
 
در این گزارش نگاهی داریم به 10 خودرویی که در سال 2014 رکورددار بیشترین مصرف سوخت هستند. فقط در نظر داشته باشید که این اعداد و ارقام باید با سطح فناوری امروز مقایسه شوند.
 
بنتلی Continental GT روباز
مصرف در 100 کیلومتر: 15.1 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 3 هزار و 595 دلار
قیمت: 245 هزار دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
بنتلی این برند لوکس انگلیسی که در حال حاضر زیرمجموعه فولکس‌واگن آلمان محسوب می‌شود، ویرایش جدید کانتیننتال خود را فارغ از تمام جنجال‌ها و انتقادات تولید کرد. نسخه 2014 که برحسب درخواست‌های بی‌شمار مشتریان به‌صورت روباز طراحی شده، بازهم با همان پیشرانه معروف 6 لیتری 12 سیلندر W شکل راهی بازار می‌شود.
 
قدرت خروجی آن 616 اسب‌بخار اعلام شده است. باورکردنی نیست که این لوکس باوقار به لطف جعبه‌دنده 8 سرعته خود می‌تواند صفر تا صد را طی 4.1 ثانیه بپیماید.
 
مازراتی GranTurismo روباز
مصرف در 100 کیلومتر: 15.5 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 3 هزار و 666 دلار
قیمت: 143 هزار دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
نمی‌شود درباره ذات اسپرت این خودرو حرفی نزد؛ و وقتی قرار باشد خودرویی تا این حد جوان‌پسند باشد باید قید خیلی از محدودیت‌ها را زد. مازراتی برای خریداران گرن‌توریسمو 2014 از ویرایش تازه طراحی شده آن پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر V شکل قدیمی بهره برده است. پیشرانه‌ای که اکنون توانسته 454 اسب‌بخار نیرو تولید کند.
 
این ایتالیایی ناب با همین خروجی می‌تواند صفر تا صد را طی تنها 5.2 ثانیه بپیماید. بد نیست بدانید اگر در سرعت 100 کیلومتر در ساعت با این خودرو ناگهان ترمز بگیرید به لطف ترمزهای سرامیک-کربنی بعد از 35 متر کاملاً متوقف می‌شود.
 
مرسدس‌بنز C63 AMG کوپه
مصرف در 100 کیلومتر: 16 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 3 هزار و 669 دلار
قیمت: 72 هزار دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
چه کسی می‌تواند از جاذبه قدرتمند این لوکس اسپرت آلمانی در امان باشد؟ یکی از بهترین‌های مرسدس که توسط بخش تیونینگ آن‌ها به توانایی غیرقابل‌کنترل رسیده است. این خودرو توانسته 507 اسب‌بخار نیرو را از دل پیشرانه 6.3 لیتری هشت سیلندر V شکل خود بیرون بکشد. با این اعداد و ارقام است که می‌تواند صفر تا صد را طی فقط 4.1 ثانیه پُر کند و بعد از آن به سرعت نهایی خیره‌کننده 280 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.
 
مرسدس برای این کوپه فوق جسور خود از یک جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه بهره گرفته است. به‌هرحال واضح است که سواری با این اعجوبه هزینه‌های خاص خودش را دارد.
 
شورولت Camaro Z.28
مصرف در 100 کیلومتر: 16.8 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 3 هزار و 852 دلار
قیمت: 56 هزار و 550 دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
این آمریکایی‌های عضلانی در هیچ دوره تاریخی بحث مصرف سوخت برایشان مهم نبوده است. از فورد و کرایسلر گرفته تا همین جنرال‌موتورز که چند ماهی است سرخوش از رونمایی نسل جدید کامارو، روزگار سپری می‌کند. نسخه 2014 این خودرو همان چیزی است که انتظارش را داشتیم. یک عضلانی با فاکتورهای دنیای مدرن.
 
ظاهراً شورولت و جنرال‌موتورز روی ویرایش بهینه‌شده Z.28‌ هم از هیچ تلاشی برای مصرف بی‌امان سوخت فروگذار نبوده‌اند. چراکه این خودرو با پیشرانه حجیم 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل خود می‌تواند 580 اسب‌بخار نیرو تولید کند. با همین قدرت توانسته همچون یک سوپراسپرت سایز کوچک صفر تا صد را در 4.2 ثانیه طی کند.
 
مرسدس‌بنز CL65 AMG
مصرف سوخت در 100 کیلومتر: 17 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 3 هزار و 886 دلار
قیمت: 198 هزار دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
اگر قرار باشد مالک گران‌ترین، لوکس‌ترین و اسپرت‌ترین کوپه دو درب چهارنفره سایز بزرگ دنیا باشید، آن‌وقت است که دیگر نباید به حواشی فانتزی چون مصرف سوخت دقت کنید. با بازگشت ویرایش 2014 و آن پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر V شکل دو توربو، ورق برای همه رقبا برگشته است.
 
این خودرو در کمال آرامش توانسته 621 اسب‌بخار نیرو تولید کند. استفاده از چرم واقعاً طبیعی و صندلی‌های واقعاً دست‌دوز و هم‌چنین سیستم صوتی هارمن کاردن، کاری کرده است که مصرف سوخت آن اصلاً به چشم نیاید. محض اطلاع باید دانست که این خودرو می‌تواند تا مرز 340 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.
 
رولزرویس فانتوم Drophead
مصرف سوخت در 100 کیلومتر: 17 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 3 هزار و 886 دلار
قیمت: 470 هزار دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
اگر این ارابه اشرافی در هر صد کیلومتر 1000 لیتر هم سوخت مصرف کند بازهم ارزش خریدن دارد. فانتوم دراپ‌هد یک رویای واقعی است. خودرویی نه رقیب دارد و نه منتقد. پدیده بی چون‌وچرای دنیای فوق لوکس‌ها. رولزرویس انگلستان که چندی است عضوی از خانواده ب‌ام‌و آلمان شده،‌ اکنون برای مدل 2014 این خودرو از پیشرانه‌های جدید 6.8 لیتری 12 سیلندر V شکلی استفاده می‌کند که همچون یک ابرخودروی ایتالیایی می‌تواند 451 اسب‌بخار نیرو تولید کند.
باید در نظر گرفت که رولزرویس فوق با وزن 2600 کیلوگرمی‌اش صفر تا صد را در 6 ثانیه می‌پیماید.
 
کادیلاک CTS واگن
مصرف سوخت در 100 کیلومتر: 17 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 3 هزار و 886 دلار
قیمت: 65 هزار دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
اغلب مشتریان خودروهای واگن به دنبال خواص اسپرت آن نیستند و برعکس. دوست‌داران خودروهای اسپرت هیچ‌گاه سراغ کلاس واگن نمی‌روند؛ اما این کادیلاک به‌نوعی هر دو گروه را راضی نگه داشته است. با تولید قوی‌ترین خودرو در کلاس استیت‌ها و واگن‌ها کاری کرده است که می‌شود با این CTS در مسابقات هم شرکت کرد.
 
برای این کادیلاک از یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل به قدرت 556 اسب‌بخار استفاده شده است. از توانایی‌های آن همین بس که می‌تواند صفر تا صد را در 4.1 ثانیه طی کند. یکی از اصلی‌ترین دلایل آن حضور جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است.
 
فراری FF
مصرف سوخت در 100 کیلومتر: 17.9 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 4 هزار و 111 دلار
قیمت: 375 هزار دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
با اسب سرخ ایتالیا شوخی نکنید. یکی از رویایی‌ترین سوپراسپرت‌های دو دیفرانسیل دنیا. پاسخی دندان‌شکن که فراری در کمال احترام به بقیه سوپراسپرت‌های 4WD داده است. برای فراری مصرف سوخت بالا آنقدر عادی است که گویی به عنوان یک اصل در تولیداتش رعایت می‌شود.
 
مخصوصاً روی این مدل که توانسته 651 اسب‌بخار نیرو از قلب 6.3 لیتری 12 سیلندر V شکل خود بیرون بکشد. نه رسیدن به سرعت نهایی 331 کیلومتر در ساعتی و نه شتاب صفر تا صد 3.7 ثانیه برای چنین خودرویی اعجاب‌آور نیست. خیلی‌ها بر این باورند فراری با FF جنگ را با لامبورگینی علنی کرده است.
 
بنتلی Mulsanne
مصرف سوخت در 100 کیلومتر: 18 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 4 هزار و 149 دلار
قیمت: 300 هزار دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
بنتلی با افتخار تمام برای دومین بار در این لیست 10 تایی ظاهر شد تا به همگان نشان دهد تا چه حد نسبت به مصرف سوخت اهمیت قائل است. سدان فوق لوکسی که از همان سال 2009 که رونمایی شد انتقادهای بسیاری را نسبت به طراحی‌اش برانگیخت؛ اما بر خلاف تصور آمار نشان می‌دهد فروش این خودرو چیزی بیش از رقبایش بوده است. علت این پدیده را می‌شود در پیشرانه عجیب 6.75 لیتری هشت سیلندر V شکل آن که می‌تواند 505 اسب‌بخار نیرو تولید کند، جستجو کرد.
 
هرگز باور نخواهید کرد اگر بدانید این خودرو می‌تواند صفر تا صد را در تنها 5.1 ثانیه طی کند. مصرف سوخت این خودرو را بگذارید به حساب وزن سنگینش که بیشتر به خاطر آلیاژهای گران‌قیمت است.
 
بوگاتی ویرون گرنداسپرت Vitesse
مصرف سوخت در 100 کیلومتر: 23.5 لیتر
هزینه سالانه سوخت: 5 هزار و 393 دلار
قیمت: 2 میلیون و 250 هزار دلار
 
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
 
گران‌ترین، قوی‌ترین، سریع‌ترین و پرشتاب‌ترین خودروی روباز دنیا حالا رکورد پرمصرف‌ترین خودروی دنیا را نیز به کلکسیون خود می‌افزاید. بوگاتی ویرون فوق که به راحتی می‌تواند به سرعت 406 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند، مجهز به یک پیشرانه غول‌آسای 8 لیتری 16 سیلندر W شکل چهار توربو به قدرت 1200 اسب‌بخار است. یک ابرخودروی اسطوره‌ای که صفر تا صد را در فقط 2.5 ثانیه می‌پیماید. این خودرو آخرین ویرایش از کل خانواده ویرون بود که از سال 2005 به تیراژ تنها 400 دستگاه تولید و فروخته شده است. طبیعی است وقتی با چنین هیولایی سفر می‌کنید این مصرف فاجعه‌آمیز اصلاً برایتان مهم نخواهد بود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
پاسخ
 سپاس شده توسط " Arrow" ، Ati-74
آگهی
#2
تو ایران بیاریمشون دیگه نمی تونیم راهش ببریم با این قیمت بنزین حال!!!خخخخ
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1

<a href="http://www.AWSurveys.com?R=4120286"> A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!</a>

پاسخ
#3
من عاااااااااااشق مازراتیمــHeart

مرسیـــــــــــــHeartـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لوکس‌ها و اسپرت‌های قاتل بنزین+تصاویر 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انتشار ﺟﺰﺋﯿﺎﺕ جدیدی از خودرو سوبارو BRZ مدل 2022 با نمای اسپرت تر
  ایده های ناب طراحی سازه سایبان در فضای معماری لوکس
  تشخیص و جلوگیری از خرابی پمپ بنزین ماشین
  نحوه تعویض فیلتر بنزین خودرو
  مقایسه دو خودروی لوکس جنسیس کوپه و سدان
  مقایسه دو خودروی (Off-Road) لوکس لندرور و رنجرور
  اولین تصاویر جاسوسی مرسدس CLA SHOOTING BRAKE (+تصاویر)
  ساخت ساعت سوپر اسپرت مخصوص رانندگان نیسان (عکس)
  مک لارن فیوری؛ رونوشت روسی-آلمانی از یک سوپر اسپرت انگلیسی!
  رونمایی از جدیدترین مدل لامبورگینی سوپر اسپرت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان