امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ایا جورج بوش همان دجال است؟

#1
در پنج سال اخير وي كليدهاي رهايي مردم تگزاس از فقر و تنگدستي را در دست داشت اما با غروري كاذب سهم طبقات ثروتمند تگزاس در پرداخت ماليات را كاهش داد و از اين راه آنها را مبلغان انتخاباتي خود كرد .

اشاره : موجي كه در آستانه سال 2000ميلادي در زمينه آخرالزمان شناسي و گرايش به طرح موضوعات مرتبط با آخرالزمان در غرب برخاست ، نه تنها فروكش نكرده بلكه روز به روز بر دامنه آن افزوده مي شود . امروزه پايگاهها ي متعددي در اينترنت ، به موضوع آخرالزمان، نشانه هاي آن و تطبيق آنها با رويدادهاي اجتماعي ، سياسي ، نظامي و زيست محيطي جهان پرداخته اند و تلاش مي كنند به صورت روز آمد آخرين تحولات مرتبط با اين موضوع را منعكس كنند .

به منظور آشنائي خوانندگاه عزيز موعود با فضاي حاكم بر مقالات و مطالبي كه با موضوع آخرالزمان در اينترنت منتشر مي شود ، از اين شماره برخي از اين مقالات را ترجمه و در مجله عرضه مي كنيم .

گفتني است كه نقل اين مقالات به معناي تأييد محتوا و مستندات آنها نيست .

مقدمه مترجم :

اخيرا در يكي از سايت هاي اينترنتي خبري با اين مضمون به چاپ رسيده است كهSad جورج بوش دجال است!) .

در اين مقاله اينترنتي تلاش شده كه با استناد به علم اعداد (Numberollgy) ، پيشگوئي هاي (نوستر اداموس ) طرفداري فرقه شيطان پرستان و ساحران از بوش ( در جريان انتخابات ) و پيشگوئي هاي كتاب مقدس به نوعي اين نكته القا شود كه ( جورج بوش ) همان دجال و يا ( آنتي كريست ) ذكر شده در كتاب مقدس است . در اين مقاله در حد حوصله خوانندگان محترم نكات مهم و حائز اهميت و جالب توجه اين مقاله و اسناد آن را يك به يك عنوان مي كنيم . اما قبل از پرداختن به اسناد ، بيوگرافي خاصي را كه از (George Bush)در ابتداي اين مقاله ارايه شده ذكر مي كنيم ، سپس به مستندات مي پردازيم .

(او كسي است كه كوكائين مصرف مي كرده و دوستانش او را به عنوان يك الكلي عياش بدخلق مي شناسند. او شكست هاي تجاري متعددي داشته كه به كمك دوستان ثروتمندش از آنها خلاصي يافته است . وي فرماندار ايالت تگزاس بوده و در طول فرمانداري او در تگزاس بدترين اخبار از اين ايالت گزارش شده است كه به چند مورد آن اشاره مي كنيم كه ( تگزاس داراي باالترين آمار كودكان فقير (2/26 درصد) در بين ايالات متحده است و( 5/24 درصد) مردم اين ايالت از بيمه درماني برخوردار نيستند . مطالعات اخير وزارت كشاورزي در مورد ايالت تگزاس نشان مي دهد كه 5 درصد از خانواده هاي تگزاس اكثر اوقات چيزي براي خوردن پيدا نمي كنند.

اين ايالت كمترين هزينه سرانه خدمات اجتماعي را نسبت به ديگر ايالت ها داراست. در پنج سال اخير وي كليدهاي رهايي مردم تگزاس از فقر و تنگدستي را در دست داشت اما با غروري كاذب سهم طبقات ثروتمند تگزاس در پرداخت ماليات را كاهش داد و از اين راه آنها را مبلغان انتخاباتي خود كرد. تگزاس بيشترين درصد بازداشت ها و زنداني ها را داراست. در تگزاس براي يك سياه آمريكائي 6 برابر يك سفيد پوست احتمال دريافت حكم اعدام وجود دارد، تا يك سفيد پوست براي كشتن يك سياه پوست.

در تگزاس براي اولين بار پس از جنگ هاي داخلي يك خانم (Karla faye Tucher) به مجازات اعدام محكوم شد. و اما اسناد مورد بحث :

سند اول :

تشخيص دجال از طريق علم اعداد

در انجيل براي اينكه آيا شخصي دجال است و يا خير ، راهي از طريق علم اعداد داده شده است.

1 – انجيل مي گويد اين عدد 666 و مربوط به يك مرد است. روش كار به اين شكل است كه به هر يك از حروف لاتين از A تا Z از 1 تا 26 را اختصاص مي دهند كه اگر اين اعداد را براي نام جورج دبليو بوش محاسبه كنيم چنين مي شود :

7 + 5+15+18+7+5 براي جورج ، 18+5+11+12+1+23براي دبليو (Walker) و 8+19+21+2 براي بوش كه جمع همه آنها مي شود 177=7+7+1=15=5+1={6}كه اين اولين شش ماست .

دومين شش را مي توان از روي تاريخ تولد وي يعني 6 جولاي 1946 به دست آورد. به اين ترتيب كه اگر ارقام جولاي را كه هفتمين ماه ميلادي است به بقيه اعداد به اين شكل جمع كنيم 7+6+1+9+4+6=33مي شود 33=3+3={6} كه دومين شش را به دست مي آوريم.

سومين شش را مي توان با توجه به اين مطلب كه هدف ابتدايي دجال غلبه بر كل جهان و تقديم آن به شيطان است و اولين قدم در اين را فرمانداري تگزاس بوده است پيدا كرد. بوش براي اولين بار در هشتم نوامبر 1994 به فرمانداري تگزاس انتخاب شد كه باز هم اگر ارقام اين تاريخ را با هم جمع كنيم خواهيم داشت :

1+1+8+1+9+9+4=33

33=3+3={6} كه مجددا سومين 6 را با ما مي دهد.

حال اگر تاريخ رياست جمهوري رسيدن وي را نيز در نظر بگيريم كه 20 ژانويه 2001 بوده است مجددا به عدد 6 مي رسيم كه مي توانيم آن را جايگزين سومين عدد شش مربوط به دوران فرمانداري او كنيم .

1+1+0+2+0+0+1={6}

شايد برايتان حيرت انگيز باشد كه چرا پدر وي به هنگام نامگذاري او نام هربوت را قبل از كلمه (Walke) از نام وي حذف كرد؟ آيا آن راهي براي پيشكش پسرش به شيطان نبوده است؟

George= 6 حرف ، WALKER= 6 حرف ، BUSHJR ريشه آلماني آن Busche نيز داراي شش حرف است كه دوباره سه شش را تشكيل مي دهد.

اگر هنوز متقاعد نشده ايد بايد بدانيد كه شانس رخداد چيزي شبيه به حالت فوق به طور اتفاقي و تصادفي 1 در 000/000/000/100 است كه بيش از 16 برابر كل جمعيت بشر است. حال اگر باز هم تصور مي كنيد كه اين يك تصادف است بد نيست به اين ضرب المثل و به تبع آن دومين سند دقت كنيد كه مي گويد: ( شخصي را از طرفدارانش بشناس ) .

سند دوم :

حمايت گروه هاي شيطان پرست

وي در طول دوران مبارزان اوليه اش در گروههاي شيطان پرست نيوهامپشاير حضور يافت و اين واقعه اي بود كه به طور گسترده در رسانه هاي خبري پوشش داده شد و اين در حالي بود كه يك تجمع نفرت آور از ساحره ها و جادوگران از سراسر نيواينگلند گردهم آمدند تا صعود وي به مقام رياست جمهوري را پيش بيني كرده و جشن بگيرند.

سند سوم :

پيشگويي هاي نوسترآداموس

ميشل نوستر اداموس (1566 – 1503 م ) يك پزشك و منجم فرانسوي بود كه كتابي با بيش از 900 پيشگوئي درباره حوادث فرانسه و كل جهان نگاشته است. وي پيشگوئي هاي خود را به صورت مصراع هاي آهنگين نگاشته كه هب دليل برخورداري از دقت زياد بسيار مورد توجه بوده اند. يكي از پيشگوئي ها كه اخيرا در اينترنت نيز وارد شده اين است كه :

هزاره مي آيد، ماه دوزادهم، در خانه نيرومندترين قدرت و آدم سبك مغز روستايي مي آيد تا ادعاي رهبري كند. وي سپس ادامه مي دهد :

يك فرد مشكوك از سلطنت دور مي شود با اينكه عده زيادي از آن حمايت مي كنند و او راي عمومي را به دست مي آورد اما گروهي اجازه نمي دهند كه او حكمفرما شود.

اين مطلب به نظر مي رسد كه تماما در مورد (آل گور) رقيب بوش باشد وي اضافه مي كند به حكومت رسيدن بوش مصادف با آمدن ستاره دنباله داري است به نام Hale Bop. سال هاي 95 تا 97 : يعني زمان شروع و آغاز مقدمات مبارزات انتخاباتي بوش و سال 97 : يعني زماني كه از وي به عنوان نامزد رياست جمهوري سخن به ميان آمد آخرين حد روشنائي اين ستاره دنباله دار بود. او در ادامه مي گويد:

پس از روي كار آمدن وي قتل عام شديدي صورت مي گيرد و صدها تن به انتقام بر مي خيزند و سپس كسي مي ايد {از طرفداران بوش } كه مانند (هاني بال ) است .

هاني بال ژنرال سياهي بود كه با فيل هايش براي تسخير روم حركت كرد اما در نهايت شكست خورد ، در اينجا (كولين پاول ) سياه پوست كه هب طرف عراق (بابل ) حركت مي كند مورد نياز است. قابل ذكراست كه اين پيش گويي ها با تفصيلات بسياري ادامه مي يابد كه مجال پرداختن به همه آنها و توضيح دقيق و با جزئيات انها نيست و در صورت علاقه خوانندگان متن اصلي آن قابل ارايه است .

سند چهارم :

پيشگوئي هاي انجيل

اين پيش گويي ها بر اساس مكاشفه عجيب دانيال نبي است كه تعبير آن اين چنين است:

وي ( دانيال نبي ) مي گويد: در ايلام {susa سمت مشرق بابل در عراق } در پيش روي خود قوچي دو شاخ را ديدم { اشاره به صدام حسين } و شاخ هاي وي بلند بودند { اشاره به اينكه او چهارمين ارتش ثدرتمند جهان را داشت }. يكي از شاخ هاي بلندتر از ديگري بود و بعدا بلندتر شد { اشاره به نيروه هاي نظامي عادي و گارد جمهوري عراق دارد كه بعدا شكل گرفت و به هفت لشكر تقسيم شد } اين قوچ را مي ديدم كه به سمت شمال {كردها و ايران } و جنوب {كويت } حمله مي كند. و هيچ نيروئي نمي توانست او را از اين اعمالش باز دارد. او به بزرگترين قدرت در منطقه تبديل شد. در حالي كه به اين قوچ مي انديشيدم. ناگهان بزي با يك شاخ از غرب آمد در حالي كه تمام كره را مي پيمود بدون اينكه زمين را لمس كند {اشاره به جورج دبليو بوش و نيروي هوايي وي دارد } او به طرف قوچ دو شاخ آمد و به او با خشم زياد حمله كرد و قوچ توانايي ايستادگي در برابر آن را نداشت. و بز پشت او را به زمين زد. بز خيلي بزرگ و برتر شد اما با وجود قدرتش شاخش شكسته بود {جورج بوش پدر به خاطر تصويب حمله هوايي آمريكا به عراق يكسال بعد رياست جمهوري را از دست داد}. به جاي شاخ قبلي وي چهار شاخ رشد كرد{ وي سه پسر و يك دختر داشت كه به دليل(لوسمي 2 ) فوت } و به جاي آنها شاخ ديگري رشد كرد { اشاره به جورج دبليو بوش } كه ثروتمند بود و به طرف غرب و جنوب رفت { وي بيشتر دوران جواني خود را در قماربازي و شراب خواري گذراند و بعدها به فرمانداري تگزاس رضايت داد و سپس به رئيس جمهوري رسيد} و به طرف سرزمين زيبا { يعني خاورميانه } لشگر كشي كرد. او خود را برتر از همه و به عنوان رهبر گروه خود معرفي كرد {رهبر ائتلاف عدالت بي پايان } و بعد من شنيدم كه فرد مقدسي به فرد مقدس ديگر مي گفت: چقدر طول مي كشد تا رويايي دانيال تحقق يابد. او جواب داد 2300 روز و شب و اين جنگ {جنگ خاورميانه } شش و نيم سال به طول خواهد انجاميد كه باعث مرگ و مير و خرابي هاي ناباورانه مي گردد. زماني كه من در حال ديدن اين رؤيا بودم و مي كوشيدم آن را بفهمم پشت من كسي ايستاد كه مردي بود {در انجيل پسر خدا } عيسي (ع) و به جبرئيل گفت كه جبرئيل به او بگو كه اي پسر ! بدان كه اين رويا به اخرالزمان مربوط مي شود و اين در حالي بود كه او در نزديكي جايي كه بودم آمد و من هم از ترس به سجده افتادم .
برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید
پاسخ
 سپاس شده توسط frozen✘girl ، Armina ، PN2
آگهی
#2
همه اش خالی بندیه مگه به خدااعتقاد ندارید؟Huh
اگرواقعا2012پایان دنیا بود همه ی مردم باید از کفردورمی شدندUndecided
هیچ انسان عاقلی ای چرندیات راباورنمی کندDodgySleepy:cool:Big Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط ROMINA98
#3
اولا که اگه دجالی وجود داشته باشه تو اسرائیل داره محافظت میشه.

دوما که دجال یه چشم داره و شکل بی ریختیم داره.
دو حریصی که هیچگاه سیر نمیشوند:دانشجو و دنیادوست.

عبرت هاچه فراوان ان و عبرت پذیرفتن ها چه اندک!
پاسخ
 سپاس شده توسط ROMINA98 ، EWIL


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  از خودبیگانگی همان بت‌پرستی است !
  جورج سوروس: کرونا می‌تواند پایان اتحادیه اروپا باشد
  طلای رقابت‌های بین‌المللی کیک پزی برای کیک شاهزاده جورج +تصاویر
  کری: این توافق، همان توافق خوبی است که به دنبال آن بودیم
  اعراب: برای مقابله با ایران، از آمریکا همان چیزی را می خواهیم که به اسرائیل داده است
Heart دجال به داعش پیوست؟! + عکس ( خبر مهم )
Heart «جورج بوش» زندگی پدرش را کتاب کرد
  یک پنجم وام مسکن همان اول کار می‌پرد!
  تولد دجال......................
  آیا نوه صدام همان ابوبکر البغدادی است ؟! + عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان