امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بيوگرافيzayn Malik

#1
Heart 
زین جواد مالیک، متولد ۱۲ ژانویه ۱۹۹۳، بردفورد انگلستان است.

پدر زین اهال پاکستان و مادر او بریتانیایی است. او یک خواهر بزرگتر به نام دنیا و دو خواهر کوچکتر به نامهای ولیهه و صفا دارد. آنها خانواده ای مسلمان هستند.

در سال ۲۰۱۰ زمانی که ۱۷ سال داشت در سری هفتم اکس فاکتور انگلستان شرکت کرد و با خواندن Let Me Love You موفق به کسب سه رای مثبت از هر سه داور حاضر شد. در بوت کمپ زین به خاطر اضطراب داشتن مورد توجه قرار گرفت، زیرا زمانی که شرکت کنندگان باید در برابر داوران میرقصید او از ترس حذف شدن حاضر به اجرا نبود و پشت صحنه مانده بود. سایمون کاول که متوجه غیبت او شده بود پیش او رفت و به اجرا ترغیبش کرد. زین بعدها اعتراف که این حرکت او ناشی از عدم اعتماد به نفس بوده.

زین در اوایل برنامه اکس فاکتور به مدت کوتاهی با هم مسابقه ای خود،جِنوا لِین ارتباط داشت. بعد از جدایی جنوا گفته بود "زین قلب من را شکست. وقتی فهمیدم با کس دیگری دوست است دلشکسته شدم". این کس دیگر ربکا فرگسن بود،که قبل از وان دیرکشن مقام دوم اکس فاکتور را کسب کرده. رابطه او و زین چهار ماه طول کشید و توجه رسانه را به دلیل اختلاف سنی ۶ساله آندو به خود جلب کرد. بعد از جدایی زین گفت که این رابطه از اول اشتباه بود و بد تمام شد. ربکا در مصاحبه ها بیان کرد زین وفادار نبوده. اما دوست دختر الان زین، پِری ادواردز،از گروه برنده سری هشتم اکس فاکتور بریتانیا،لیتل میکس است.رابطه آنها از ماه مه سال ۲۰۱۲ تایید شده است. در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۳، روز اولین اکران فیلم وان دیرکشن در بریتانیا، پری با انگشتری در انگشت حلقه دست چپ خود ظاهر شد که فردای آن روز مادرش تایید کرد حلقه نامزدی زین و پری است. زین هیچوقت خوشحال و شاد تر دیده نشده است.





نکات زینی:

زین فرد مغرور گروه نامیده شده.

زین سیگار میکشد.

از آب میترسد. (شنا کردن)

زین و پری دو سگ و یک گربه دارند.

۳۱ تاتو دارد.

تکیه کلام زین که با آن شناخته میشود Vas Happenin است. (عامیانه what's happening به معنی چه خبر)
تولدت مبارك داداشي
Happy birthday zayn malik


بيوگرافيzayn Malik 1
پاسخ
 سپاس شده توسط bahar labeouf
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان