امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش چند شعبده جالب2

#1
Rainbow 
آموزش چند شعبده جالب 2

چگونه سکه در یک لحظه ناپدید می شود؟!

در یک مهمانی ، که شعبده باز نیز دعوت شده است ، مهمانان می توانند شاهد یک چشم بندی حیرت آور باشند . او در یک موقعیت مناسب از حاضران یک سکه رایج (مثلا ۲۵ تومانی) امانت می گیرد . سپس ادعا میکند ، که من هم اکنون در پیش چشم شما این سکه را ناپدید خواهم کرد و آن وقت دستمالی را از جیب خود بیرون می آورد سکه را با دقت تمام وسط دستمال قرار می دهد . سپس چهار گوشه دستمال را یک به یک به وسط دستمال و روی سکه تا میکند.سپس با چوب دستی اش اشاره می کند که سکه ناپدید شود و بالاخره از دو گوشه دستمال گرفته و آن را باز می کند و به صورت قائم نگه می دارد . حاضران که انتظار شنیدن افتادن سکه را دارند ، حیرت زده می شوند زیرا به ظاهر سکه ای نیست تا بیفتد ! حال دستمال را مچاله کرده و توی جیبش قرار می دهد ...
آیا شما راز این تردستی را می دانید؟
راز شعبده:
به یکی از گوشه های این دستمال موم چسبانده شده است ، هنگام تا کردن گوشه ها روی سکه ، ابتدا این گوشه را روی سکه فشار می دهد ، تا سکه به آن بچسبد و وقتی از دو گوشه دستمال گرفته و آن را پیش چشم حاضرانبه طور قائم نگه می دارد ، چون سکه در پشت دستمال است کسی متوجه آن نمی شود و برای آنگه رازش فاش نشود ، دستمال را فورا به جیبش می گذارد...

چرا شمشیرها در بدن او اثر ندارد؟!


یکی از مهیج ترین شعبده بازیها که علاوه بر متحیّر کردن تماشاچی ، آن را وحشت زده می سازد فرو بردن شمشیرها در بدن همکار شعبده باز است.
ابتدا یک کمد ضخیم و سنگین فلزی را توسط دو همکار شعبده باز به سن می آورند و پشت و رو و داخل آن را به تماشاگران نشان می دهند ، سپس آن را روی یک پایه کم ارتفاع میگذارند تا اطمینان تماشاچی از هر نظر (فرار کردن از زیر سن)تامین شود. اینک از چند تماشاچی میخواهد که کمد را به دقت بررسی کنند و ببینند که در آن حقه ای بکار نرفته، آنگاه یکی از همکاران شعبده باز با ترس وارد این کمد می شود .
پس از اینکه شعبده باز در مورد هنر شعبده بازی و نیز قدرت خارق العاده خود حرف زد ، در کمد را می بندد و قفل محکمی به آن میزند . در این موقع همکار دیگرش تعدادی شمشیر در اختیار او میگذارد و او آنها را یک به یک در سوراخهای این کمد پولادین فرو می برد که انتهای هر یک درست از سوراخ مقابل بیرون می آید . صداهای گریه و زاری و التماس همکار داخل کمد ، تماشاگران را به سختی تحت تاثیر قرار می دهد ، ولی در شعبده باز کوچکترین اثری نمیکند و او بدون توجه به داد و بیداد همکارش به کار خود ادامه می دهد .
تا اینکه ناله ها به تدریج ضعیف شده و کوچکترین صدایی از کمد شنیده نمی شود سپس با نظم تمام ، شعبده باز شمشیرها را از کمد بیرون می کشد و در میان بهت و حیرت تماشاگران ، همکار او شاداب و سرزنده از کمد بیرون می آید و به تماشاگران تعظیم میکند !
چگونه این کار ممکن است ؟!!
راز شعبده:
راز این شعبده بازی هم بسیار ساده است : در کمد هیچ حقه ای بکار نرفته است ، فقط شمشیرها غیر معمولی هستند.که اولا تیغه شمشیرها می توانند از غلاف جدا شوند ثانیا در انتهای هر کدام از شمشیرها یک غلاف نازک فلزی کوتاه قرار دارد وقتی شعبده باز شمشیرها را وارد کمد می کند بلافاصله همکارش در داخل کمد نوک آن را درمی آورد و در سوراخ مقابل فرو می برد . همزمان با این کار تیغه شمشیر را از دسته جدا کرده و کنار خود قرار می دهد . در موقع بیرون آوردن شمشیرها هم عکس این کارها را انجام می دهد . به این ترتیب دسته و نوک شمشیرها در نقاط مختلف بدنه کمد دیده می شود اما تماشاگر تصور میکند که شمشیرها از بدن همکار شعبده باز عبور کرده اند و از سلامت نهایی او سخت شگفت زده خواهند شد.

صندوق جادویی!!!


شعبده باز ضمن بیان مطالب شوخی آمیزی اظهار می دارد که حتی کنترل نیروس بدنی تماشاگران در دست اوست و او میتواند نیروی بدنی هر کسی را که بخواهد کم کند یا به نیروی بدنی هر کسی اضافه نماید. در این موقع به صندوق آهنی نسبتا بزرگی که روی میز است٬ اشاره می کند و از آنها میخواهد که نیرومندترین تماشاگر برای برداشتن این صندوق فولادی پیش قدم شود.به طور حتم تماشاگر جوانی که دارای بازوهای ستبری است ٬ برای برداشتن این صندوق اعلام آمادگی میکند و روی صحنه می رود. چشمها به او دوخته شده می شود ولی هر قدر تلاش میکند به برداشتن آن موفق نمیشود و خجالت زده از سن پایین می رود ٬ بار دیگر از شخص دیگری برای برداشتن صندوق کمک میخواهد که او نیز موفق نمی شود ٬ این بار شعبده باز به یک تماشاگر کم سن و سال و لاغر اندام پیشنهاد میکند که برای برداشتن صندوق زور آزمایی کند . تماشاگر مزبور در میان خنده تماشاگران به روی سن میرود و با کمترین نیرویی که به کار میگیرد صندوق بلند شده و باعث تعجب حاضران می شود.
راز شعبده:
مسئله به هیچ وجه جنبه شعبده بازی ندارد!!!
بلکه مربوط به فیزیک است . به این ترتیب که یک آهنربای قوی الکتریکی در داخل میز گذاشته شده که اگر در جریان برق با ولتاژ زیاد قرار گیرد ُ نیروی آهنربای شدیدی به وجود می آورد و اگر صندوق آهنی در میدان آهنربایی آن واقع شود٬جذب آن می گردد . کلید قطع و وصل نیز پشت پرده سن در دست همکار شعبده باز است که از یک سوراخ مواظب صحنه است و در فرصت مناسب جریان برق را روشن یا خاموش می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ♥گل یخ ♥ ، sp_go ، frozen✘girl ، احسان دارابی ، ★♕NIGHT STAR♕★ ، nanali
آگهی
#2
آفرین به همهBlushBlushBlushBlushBlushBlush
پاسخ
 سپاس شده توسط ★♕NIGHT STAR♕★


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان