امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصاحبه با Black Ops II) Treyarch)

#1
سایت Nowgamer مصاحبه ای با استودیوی Treyarch سازنده Call of Duty: Black Ops II داشته و در مورد این بازی و نمایش آن در E3 صحبت شده است. جان رافاکز (John Rafacz) کارگردان امور ارتباطی Treyarch در مورد این بازی صحبت می کند.
مصاحبه با Black Ops II) Treyarch) 1
NG: نمایشگاه E3 2012 تمام شد. بازخوردهای Black Ops II چطور بودند؟

رافاکز: همه چیز خیلی مثبت بود. فکر کنم مردم خیلی از پس زمینه جدید بازی و روش تازه گیم پلی آن خوشحال هستند.

NG: به نظر می رسد که Treyarch به خاطر حجم زیاد مضامین بازی، نگران جا شدن اطلاعات آن روی دیسک است. آیا ممکن است که بازی را همانند بعضی بازی های دیگر روی Xbox 360 در دو دیسک عرضه کنید؟

رافاکز: فعلاً ما به دنبال عرضه بازی روی یک دیسک هستیم (خنده).

NG: وقتی گیم پلی بازی نمایش داده شد، طرفداراها در مورد چیزی که دیدند چه می گفتند؟

رافاکز: خیلی جالب است، چون دو روی سکه وجود دارد. اول اینکه مردم خیلی در مورد مراحل Strike Force کنجکاو هستند و خیلی هم سوال دارند. پس مراحل Strike Force برای اولین بار یک مرحله غیر خطی را به شما می دهد، ولی مثل گیم پلی قبل، شما به Checkpointها می رسید و پیشروی می کنید. مثل تجربه Call of Dutyهای قبل. رئیس بخش Special Force در مورد وقایع داستان با شما صحبت می کند.

شما می توانید هر اسلحه، دید و نحوه پیشروی را انتخاب کنید. شما می توانید در نقش یکی از Droneها قرار بگیرید و مسیر را مشخص و منطقه را بررسی کنید. می توانید هر کاری برای ارتقاء نحوه پیشروی خود انجام بدهید که البته ممکن است با موفقیت و یا شکست هم روبرو شوید. این شکست ها و موفقیت ها رده بندی شده اند و عواقبی هم خواهند داشت. اگر در تمام Strike Forceها موفق شوید، در آخر با یک پایان بندی متفاوت روبرو خواهید بود. شما می توانید به عقب برگردید و مرحله را به شکل دیگری هم پیش ببرید.

NG: منظور از پایان بندی متفاوت، پایان اصلی بازی است؟ تنوع آن ها چطور است؟

رافاکز: خب می دانید، ما فعلاً در حال ساخت بازی هستیم و زود است که بگوییم چه تعداد پایان در بازی وجود دارند، ولی این موضوع را با قاطعیت می توان گفت که مراحل Strike Force زیادی را تجربه خواهید کرد.

NG: بخش داستانی بازی تقریباً چقدر است؟

رافاکز: باز هم می گویم که فعلاً در دست ساخت است و هنوز زمان اصلی را نمی دانیم، ولی شبیه به Call of Dutyهای قبلی خواهد بود. المان های جدید زیادی در بازی وجود دارند
مصاحبه با Black Ops II) Treyarch) 1


NG: آیا فکر نمی کنید که در حال حاضر تکنولوژی به قدری هست که سازندگان بخش تک نفره بازی خود را گسترده تر کنند؟ بجای اینکه بازیکن مدام در یک دالان حرکت کند؟

رافاکز: فکر کنم بیشتر به دنیای منطقی Call of Duty ربط دارد. باید به طرفدارها گوش کرد و دید که آن ها چه می خواهند و حالا مسئله غیر خطی بودن مطرح است. در یک سمت، مردم تجربه ای خطی، حماسی و سینمایی می خواهند و در عین حال درخواست سبکی غیر خطی هم مطرح است که می پرسند: "تجربه غیر خطی من چه شد؟" حالا می توانید با FA38 Strike Fighter بر فراز مرکز لوس آنجلس پرواز کنید و خیلی وسیع تر پیش بروید. ما به دنبال تهیه سبک های مختلف بازی کردن هستیم.

NG: یکی از نکات جالب نمایش E3 2012 حضور یک زن به عنوان رئیس جمهور بود که بازیکن ها خیلی از این موضوع شوکه شدند. خیلی عجیب است که هنوز هم چنین واکنش هایی وجود دارند.

رافاکز: فکر کنم تا سال 2025 وجود یک رئیس جمهور زن خیلی معمولی شود.

NG: شما مضامین زیادی برای کسانی که قصد انجام بخش تک نفره را دارند، به بازی اضافه کرده اید. برای بخش چندنفره چطور؟

رافاکز: فعلاً خیلی عمیق وارد این بخش نشده ایم. دو نکته وجود دارند که تیم ما قصد رسیدن به آن ها را دارند. موضوع اول، نگه داشتن سبک سریع و 60 فریم بازی است که نباید تغییر کند. موضوع دیگر، مشاهده نحوه بازی کردن مردم در بخش چندنفره است که بر مبنای آن ها تغییراتی را ایجاد کنیم. این موضوع در چند ماه آینده چیزی است که ما خیلی در مورد آن فکر خواهیم کرد.

NG: ما در E3 در مورد دشمن اصلی بازی رائول منندز (Raul Menendez) صحبت کردیم و در مورد اینکه او چگونه در طول بازی ارتقاء پیدا می کند، بحث هایی شد. ما چطور این موضوع را خواهیم دید؟

رافاکز: هنوز خیلی روی منندز متمرکز نشده ایم، ولی او خیلی در مورد سبک آینده نگرانه بازی کمک می کند. ما همیشه به عنوان یک بازیکن به Call of Duty فکر می کنیم و از خودمان می پرسیم: "قبلاً چه کار کردیم؟" و"چه کار کنیم که بازیکن ها باز هم سراغ این بازی بیایند؟" یکی از چالش ها روایت داستان بازی در طول یک مدت طولانی بود و اینکه ببینیم شخصیت ها چطور در طول داستان رشد می کنند. اینجاست که منندز می درخشد، چون دو-سوم بازی در سال 2025 اتفاق می افتد و همچنین شما دوست قدیمی خود وودز (Woods) را هم می بینید که وقایع اولین جنگ سرد را روایت می کند و شما را به آن دوران می برد.

NG: اتفاقات زیادی در نمایش لوس آنجلس بازی می افتد. به نظر واقعاً تکنولوژی خود را به نهایت رسانده اید. آیا تا به حال شده که حس کنید چیز بیشتری از سخت افزارها می خواهید؟ یا اینکه از کنسول های نسل بعد چه می خواهید؟

رافاکز: چیزی که فعلاً می خواهیم در مورد آن فکر کنیم، این است که Black Ops II در نوامبر عرضه می شود. بله، نسل بعد در افق دید ما هست، ولی فعلاً سخت مشغول بازی در حال ساخت خود هستیم. می توانم بگویم که تیم ما کار فوق العاده ای در بخش نورپردازی بازی انجام داده و آن ها سعی کرده اند تا نهایت استفاده را از سخت افزارها ببرند.

مصاحبه با Black Ops II) Treyarch) 1

NG: صحبت هایی در مورد بازگرداندن مضامین بازی های قبل، مثل نقشه های قدیمی به عنوان DLCهای رایگان بود. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟

رافاکز: دوست دارم آخر تابستان امسال در مورد این سوال صحبت کنم.

NG: شما اشاره کردید که در ابتدای مراحل Strike Force می توانید مهمات خود را انتخاب کنید. در مورد این موضوع صحبت می کنید؟

رافاکز: سخت می توان به این سوال جواب داد، چون فعلاً در اواسط کار ساخت هستیم و دوست دارم بیش از مسئولیت خودم حرف بزنم. ولی فعلاً مشغول فکر کردن به این موضوع هستیم.

NG: آیا Wii U نظر شما را جلب نکرده است؟

رافاکز: همیشه خیلی دوست داریم که ببینیم شرکت های First-Party چه کار می کنند. ما همیشه به هر چیزی که تجربه Call of Duty را ارتقاء می دهد، خیلی علاقه مند هستیم. وقتی در مورد توقع طرفدارها صحبت می کنید، باید به این موضوع توجه کنید که بازیکن ها با آن توقع ها به سوی این بازی می آیند. هر چیزی که فراتر از این سطح انتظارات باشد و به دنیای CoD وابسته باشد، برای ما مهم است.

NG: در آخر سراغ زامبی ها برویم. می توانید در مورد بزرگی این بخش صحبت کنید؟

رافاکز: ما در E3 امسال با بخش داستانی و Strike Force حضور داشتیم، ولی چیزی که همیشه وجود داشت، آرزوی داشتن زامبی های بیشتر بوده، پس در آینده از این زامبی ها پرده برداری خواهیم کرد.

NG: آیا هنوز هم از موفقیت بزرگ زامبی ها بعد از World at War هیجان زده هستید؟

رافاکز: بله، پدیده ای بزرگ است. این یک قابلیت قابل باز شدن در World at War بود. در Black Ops یک مد جدا شد و در Black Ops II به بلند پروازانه ترین تجربه ای تبدیل خواهد شد که ما تا به حال امتحان کردیم. این بخش با موتور بخش چند نفره ساخته شده و اگر به توانایی ما در بخش چندنفره نگاه کنید، متوجه بزرگی این بخش خواهید شد. در حال حاضر تیم بخش 4 به 4 را کار کرده و ممکن است در آینده این تجربه وسیع تر هم بشود.
مصاحبه با Black Ops II) Treyarch) 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~ ، EMINEM2 ، RedSparrow ، poya ، Mason
آگهی
#2
:4fv:aahcryingcryingcrying
نــــــــــهـــــــــههههههههههههههههههههه
بلک آپس تو زمان قدیمش و حال خیلی توپ بود نه مدرن و آینده نهههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!
صداقت نخستین فصل دفتر دانایی است . ((تامس جفرسن))
پاسخ
 سپاس شده توسط pouya12 ، Mason ، # αпGεʟ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  نسخه‌های مختلف بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War فاش شد؛ از به‌روزرسانی رایگان
  تاریخ عرضه‌ی Call of Duty: Black Ops – Cold War فاش شد
Thumbs Up خوانندۀ گروه Avenged Sevenfold به بازی Call Of Duty : Black Ops 4 اضافه می‌شود !
  مصاحبه‌ با کارگردان عنوان The Evil Within 2
  مصاحبه با سازندگان بازی Concrete Genie در مورد موجودات بازی
  سرانجام عنوان Call of Duty: Black Ops برروی Xbox One قابل بازی شد!
  بسته الحاقی Call of Duty: Black Ops III سرانجام برروی پلی‌استیشن ۳ عرضه خواهد شد
  نمرات Call of Duty: Black Ops 3 انتشار یافتند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان