امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصاحبه با ماکسیم بلند از Ubisoft Toronto

#1
سایت Nowgamer مصاحبه ای با ماکسیم بلند (Maxime Beland) کارگردان Splinter Cell: Blacklist داشته که در آن در مورد این بازی و استودیوی Ubisoft Toronto صحبت شده است.

مصاحبه با ماکسیم بلند از Ubisoft Toronto 1

NG: بازی Splinter Cell: Blacklist در چه زمانی رخ می دهد؟ سم فیشر (Sam Fisher) حالا رئیس Fourth Echelon است، ولی این در گیم پلی چه تأثیری دارد؟ همچنین فیشر به نظر جوانتر شده است. دلیل این تغییر ظاهر چه بود؟

بلند: چند سال پیش تصمیم گرفتیم که روی سال و زمان مشخصی متمرکز نشویم. داستان ما در دورانی مدرن اتفاق می افتد. فیشر باز هم در Blacklist یک قهرمان حرفه ای و با تجربه است. تکنولوژی قوی ما باعث شده که یک بازی کاملاً واقعی برای طرفدارها بسازیم. تکنولوژی Performance Capture ما کاملاً مدل واقعی بازیگرها را شبیه سازی می کند و به خاطر این، سم فیشر کمی جوان تر به نظر می رسد. ولی او هنوز با تجربه و مرگبار است.

NG: نمایش E3 بازی خیلی بر بخش اکشن تمرکز داشت. آیا این بازتابی از کل بازی است؟ آیا هنوز هم بازاری برای بازی های اکشن مخفی-کاری هست؟

بلند: قطعاً بازاری برای بازی های مخفی-کاری وجود دارد. ما مشاهده می کنیم که بازی های بزرگ از المان های سبک Stealth استفاده می کنند. با Blacklist ما اختیار بسیار زیادی به بازیکن داده ایم تا هر طور که می خواهند، بازی کنند. آن ها می توانند همانند روح رفتار کنند و حملات غیر مرگبار انجام دهند یا می توانند همانند یک تانک تمام نقشه را منفجر کنند و یا اینکه ترکیبی از اکشن و مخفی-کاری را پیش ببرند که ما اسم رمزی به نام Panther برای آن گذاشتیم.

NG: آیا در Blacklist حق انتخاب های گوناگون وجود دارد که مرحله را به شکلی متفاوت تر پیش برد؟ از نظر داستان چطور؟

بلند: بیشتر نقشه های بازی، تجربه Sandboxگونه دارند که بازیکن می تواند انتخاب کند که چطور پیش برود و مرحله را به چه شکلی انجام دهد. این روش متفاوت چیزی است که Splinter Cell به خاطر آن معروف است. داستان چند شاخه در بازی وجود ندارد، ولی حق انتخاب های اخلاقی در صحنه های اعتراف گیری وجود دارند که باعث می شوند تا بیشتر حس سم فیشر بودن را داشته باشیم. ولی تأثیری بر پایان بازی نخواهند داشت.

NG: ما قابلیت های جدید فیشر را در نمایشگاه E3 مشاهده کردیم. نظرتان راجع به این حرف که Blacklist یک Assassin’s Creed مدرن است، چیست؟

بلند: به عنوان بازیکن، ما همیشه از بازی های بزرگ الهام می گیریم و خیلی خوش شانس هستیم که با شرکتی کار می کنیم که بهترین بازی ها را می سازد. من می خواستم که کنترل سم خیلی روان باشد و از ابتدا نحوه حرکات او را درست کردیم. وقتی بازیکن در حرکاتی مثل Killing in Motion حرفه ای می شود، می تواند خیلی سریع در محیط حرکت کند و به سرعت دشمنان را از پا درآورد.

NG: تیم Splinter Cell از Assassin’s Creed چه چیزی یاد گرفته است؟

بلند: در Ubisoft ما همه با هم همکاری می کنیم تا بازی ها را بهتر بسازیم. این زیبایی کار کردن با یک شرکت جهانی مثل Ubisoft است. Assassin’s Creed خیلی خوب موفق شد یک دنیای بزرگ را خلق کند که حتی از بازی های کنسول هم فراتر می رود و در موبایل، صفحات وب، کمیک ها و حتی فیلم ها هم حضور دارد. ما می خواهیم این موفقیت را به Splinter Cell هم منتقل کنیم و طرفداران را واقعاً به وجد بیاوریم.

NG: چطور کاربران PS3 را با داستانی که در Conviction گفته شد، آشنا می کنید؟

بلند: داستان Blacklist جذاب و واقعی است و می تواند به عنوان یک بازی مستقل خیلی خوب عمل کند. حتی اگر این اولین Splinter Cell باشد که شما بازی می کنید. ما از قصد، چنین ساختاری را در داستان ساختیم تا هر کسی بتواند وارد این بازی شود و آن را متوجه شود. ما اشاراتی به Conviction برای طرفداران سری داریم. همچنین اشاراتی به Splinter Cellهای قبلی هم شده که باعث می شود طرفداران خیلی سریع درگیر داستان Blacklist شوند.

NG: آیا المان های کلاسیک این سری مثل پرش های جداگانه و حرکت دادن اجساد در این بازی حضور دارند؟

بلند: حرکت دادن اجساد در Blacklist وجود دارد و همچنین کارهای جالبی با المان های کلاسیک مثل Sticky Shocker انجام داده ایم و همچنین Spies vs. Mercs هم بازگشته و نمی توانیم صبر کنیم تا چیزهای بیشتر را در ماه های آینده به شما نشان دهیم.

مصاحبه با ماکسیم بلند از Ubisoft Toronto 1

مصاحبه با ماکسیم بلند از Ubisoft Toronto 1

مصاحبه با ماکسیم بلند از Ubisoft Toronto 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شرکت Ubisoft بازی جدیدی در راه دارد
  مصاحبه‌ با کارگردان عنوان The Evil Within 2
  مصاحبه با سازندگان بازی Concrete Genie در مورد موجودات بازی
  یوبی‌سافت یک استودیوی جدید به نام Ubisoft Philippines را در آسیای شرقی افتتاح می‌کند
  هر چیزی را منفجر کنید| مصاحبه با طراح فنی ارشد Just Cause 3
  کونامی حتی حاضر نمی شود نام کوجیما در مصاحبه ها ذکر شود
  Fallout 4 بلند پروازانه تر از همیشه است
  Ubisoft توضیح می دهد که چرا Assassin’s Creed Syndicate فاقد بخش چند نفره است
  منتظر رونمایی از یک بازی بزرگ توسط Ubisoft باشید
  Ubisoft : عنوان Rainbow Six: Siege می تواند به پرفروش ترین شوتر تاریخ ما تبدیل شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان