امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این پسر خوش شانس ترین مرد ایرانی لقب گرفت + عکس

#1
حسین وقتی ۸ ماه بیشتر نداشت و در خانه بود، دچار حادثه ای شد که زندگی اش را تغییر داد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خوش شانس ترین مرد  سال از نظر ما نه کسی است که یک شبه میلیاردر شده و نه کسی که در قرعه کشی، برنده جایزه میلیونی شده است. خوش شانس سال کسی نیست جز دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
حسین عابدی .
پسر جوانی که سال ها به خاطر فرم صورتش، مخفیانه زندگی می کرد و سعی می کرد از کسانی که او را می شناسند فرار کند اما یک روز خیلی اتفاقی با دکتری آشنا شد که مسیر زندگی او را تغییر داد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این پسر خوش شانس ترین مرد ایرانی لقب گرفت + عکس 1

این ماجرا اگرچه شبیه سریال های تلویزیونی است اما حقیقت دارد و در سال ۹۲ رخ داده است. ماجرا از این قرار است که حسین وقتی ۸ ماه بیشتر نداشت و در خانه در خواب بود، دچار حادثه ای شد که زندگی اش را تغییر داد. یکی از همسایه ها که به خانه آنها رفته بود، متوجه پسر خردسال نشد و صورت او را لگد کرد و همین حادثه باعث شد که چهره او تغییر شکل دهد و فرم وحشتناکی بگیرد.
با گذشت سال ها و بزرگ شدن حسین، چهره زشت او باعث شده بود که در بین دوستانش و حتی در مدرسه، مورد تمسخر قرار بگیرد تا جایی که برای فرار از خنده های همکلاسی هایش مجبور شد ترک تحصیل کند. این کار هم برای او چاره ساز نشد و وی باز هم از سوی دوستان و همسایه ها مورد تمسخر قرار می گرفت و در نهایت حسین بر آن شد تا از شهر و دیارش فرار کند و به تهران بیاید؛ جایی که به نظرش کسی او را نمی شناخت و راحت تر می توانست زندگی کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این پسر خوش شانس ترین مرد ایرانی لقب گرفت + عکس 1

پسر جوان، کارتن خوابی و دستفروشی در فرودگاه مهرآباد تهران را به زندگی در بین دوستان و آشنایانش ترجیح داد و بدین ترتیب زندگی جدید او در پایتخت شروع شد. سال ها بعد یک روز که در فرودگاه دستفروشی می کرد، به طور اتفاقی یک متخصص زیبایی به نام “دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دکتر سنجری ” او را دید و وقتی در جریان داستان زندگی اش قرار گرفت، گفت که حتما کمکش می کند. به این ترتیب دکتر متخصص، حسین را به مطبش برد و پس از انجام چندین عمل جراحی، توانست چهره او را طوری تغییر دهد که مرد جوان بعد از سال ها فرار از اجتماع، بتواند به زندگی عادی برگردد و به آرزویش برسد.
برای خودمان هم جالب بود که بدانیم حسین حالا با چهره جدیدی که پیدا کرده است کجاست و چه کار می کند. به همین خاطر با او تماس گرفتیم. او در یک غرفه کتابفروشی در فرودگاه مهرآباد جایی که سال ها در آنجا دست فروشی می کرد و همانجا می خوابید مشغول به کار شده است و قرار است تا چند وقت دیگر یکی از این غرفه ها را خودش اجاره کند.
حسین حالا از هم صحبتی با هیچکس فرار نمی کند و برای خودش به یک کتابفروش خبره تبدیل شده است و قصد دارد در سال جدید به فکر زندگی مشترک باشد و شاید همین روزها خبرش آمد که او ازدواج هم کرده است. اما بخوانید از دکتر سنجری، همان پزشک نیکوکاری که با هزینه شخصی خودش، پسر جوان را بارها تحت عمل جراحی قرار داد و زندگی تازه ای را به او هدیه کرد.  دکتر سنجری، در حال حاضر در اردبیل مشغول طبابت است.
پاسخ
 سپاس شده توسط mahdi.ir ، D.I.Z.E.R.E ، نگین15 ، ~~SARA:HIVA~~
آگهی
#2
akheyyy:|HuhHuhHuh
I lOve kaBir kouRosh becauSe He lOved IRAN I LOve iran ...U LOve IRAN tOO so cOme tO LOVE eAch Other...♥.LOVE EVERY TIMEHeart
پاسخ
 سپاس شده توسط ℜ. mti


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سگی ایرانی سوژه جدید در آمریکا شد (+عکس)
  این مرد پس از بهبود از کرونا ۱۰۴ سالگی خود را جشن گرفت
  جو بایدن اصالتا ایرانی است؟
Heart ارتش آمریکا نخستین آتشبار "گنبد آهنین" را از رژیم صهیونیستی تحویل گرفت
Heart بهم خوردن نامزدی در خانواده بشار اسد رنگ خون گرفت
  برای خوزستان باید تصمیمات جدی‌تری گرفت
  ایران و ایرانی از تلاش برای رسیدن به تعالی باز نمی‌ایستد
  جنجال عکس عجیب سلبریتی ایرانی با نظامیان آمریکایی (عکس)
  ربات‌های بیمارستانی ایرانی به یاری بیماران عفونی آمدند
  این زن ایرانی به عنوان زن عنکبوتی لقب گرفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان