امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ناتی داگ: Uncharted 4 شگفت انگیز خواهد بود

#1
بازی Uncharted 4 که البته شاید هم یک دنباله نباشد، انتظار می رود که امسال به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Playstation 4 عرضه شود. با وجود تمامی جدایی های پیش آمده در استدیو سازنده این عنوان یعنی ناتی داگ، همچنان بسیاری از مردم برای تجربه آن لحظه شماری می کنند. جزئیات چندانی از این بازی منتشر نشده است با این حال ناتی داگ اخیرا مصاحبه ای با Game Informer داشته است که بخشی از آن را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

آنها طی صحبت های خود در رابطه با Uncharted جدید گفته اند:
نقل قول:
ما مطمئن هستیم که شما از این بازی شگفت انگیز به وجد خواهید آمد. همچنین داستان آن هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و ما معتقدیم که مردم به این مسئله، مانند دیگر عناوین سری Uncharted بها خواهند داد. این یک ماجراجویی به صورت انفرادی می باشد، چیزی که در گذشته نیز شاهد آن بوده اید البته انتظار نداریم که مردم الزاما برای لذت بردن از عنوان جدید، بازی های قدیمی تر این سری را تجربه کرده باشند.
اگر شما از Uncharted 1 به سمت ۲ و ۳ حرکت کنید قطعا تحولات خیره کننده ای را در شیوه های داستان سرایی و روابطی که Drake درگیر آنها می شود شاهد خواهید بود. Uncharted بعدی این تحولات را ادامه خواهد داد. من مطمئن نیستم اما فکر می کنم تا کنون برخی از شما مشغول ارائه تئوری هایی هستید که جداشدن یک سری از افراد کلیدی یا وجود بازی  The Last of Us  تاثیرات بسیار زیادی را بر پروژه های جدید جدید ناتی داگ خواهد داشت. اتفاقاتی که پیش آمده به مانند یک پیچ بسیار تند عمل نخواهد کرد و تمامی افرادی که سری های قبلی Uncharted  را تجربه کرده اند، از انجام Uncharted جدید نیز لذت خواهند برد.
خیلی جالب است که تمامی صحبت های استدیو ناتی داگ تا کنون فقط در رابطه با داستان و تحولات پیرامون آن می باشد و حتی کلمه ای نیز درباره گیم پلی شاهد نیستیم. تا کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2014 باید منتظر بمانیم. چندی پیش نیز اعلام شده بود  آقایان Neil Druckmann و Bruce Straley که به عنوان مدیران پروژه بازی بسیار موفق The Last of Us شناخته می شوند، وظایف خود را این بار با بازی انحصاری جدید کنسول Playstation 4 یعنی Uncharted ادامه خواهند داد. در ساخت بازی The Last of Us، آقای Bruce Straley به عنوان کارگردان و آقای Neil Druckmann به عنوان مدیر پروژه شناخته می شوند. این دو مدیریت ساخت Uncharted 2 را نیز بر عهده داشته اند که با توجه به نظر هواداران، بهترین نسخه در میان سری Uncharted می باشد.
ناتی داگ: Uncharted 4 شگفت انگیز خواهد بود 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  World of Warcraft از کنترلرها پشتیبانی خواهد کرد
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  تاریخ انتشار Dying Light 2 احتمالاً در هفته‌های پیش رو مشخص خواهد شد
Star بازی Mafia: Definitive Edition درجه‌های سختی مختلفی خواهد داشت
  گزارش: Resident Evil: Village تنها برروی پلتفرم‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  بازی The Last of Us 2 بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت
  مخفی‌کاری بازی The Last of Us Part 2 بسیار عالی خواهد بود
  قابلیت بازی میان‌پلتفرمی به Need for Speed Heat اضافه خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان