امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جنیفر لوپز به بهشت میرود!!!طنز

#1
Tongue 
جنیفر لوپز به بهشت میرود!!!
هفت دلیل وجود دارد که بر طبق این دلایل خواهر محترمه جنیفر لوپز به بهشت میرود!!!
اول

اينکه خواهر محترمه خانم جنيفر دل مردم را به هر نحوي که بتواند شاد مي کند و آنچنانکه ميدانيد شاد کردن دل بنده خدا اجر فراوان دارد.
دوم

اينکه اين هنرمند متعهد و پايبند به کانون گرم خانواده بيش از 4 بار ازدواج کرده و اين سنت حسنه را بيش از پيش به جا آورده . لذا هر تلاشي که انجام داده در جهت رفاه خانواده بوده و بر خلاف همکارانش ، مردان را به صورت حلال به فيض رسانده ، لذا وي به عنوان يک الگو براي جامعه خودش ، با هرگونه پاشيدگي و پاره گي خانوادگي مخالف است.
سوم

اينکه خانم جنيفر از تمام نعماتي که خداوند در اختيارش گذاشته به بهترين نحو بهره برداري مي کند. ايشان هم خواننده هستند ، هم رقاصه هستند، هم هنرپيشه ، هم يک مادر و همسر خوب. از طرفي در مسائل بازرگاني هم کوتاهي نمي کند . از آنجايي که هميشه راضي و قانع هستند به کسي نه نمي گويند تا دل کسي نشکند.
چهارم

اينکه ايشان مقام زن را در غرب زنده نگه داشته و اعتماد به نفس اين موجود لطيف را که در طول تاريخ به وي اجحاف بسيار شده بالا برده است ، در حدي که بسياري از مردان در مقابل همين خانم اظهار ناتواني کردند و خيليها نکشيدند با ايشان باشند .
پنجمين

دليل توفيق خدمت ايشان است . خانم جنيفر توفيق خدمت داشته اند تا در تمام عرصه ها به جامعه و بندگان خدا خدمت کند. اين بانوي کوشا تا دير وقت در استوديوهاي سربسته تمرين کرده و همان فردا شبش با تمام کم خوابي و کسالت در کنسرت حضور يافته و تا صبح در جهت خدمت به خلق ، در چارچوب حرکات موزون نموده است .
ششمين

دليل ديگر وجاهت اين عزيز هنرمند صداقت داشتن و عدم ريا است. او هرگز ريا نکرد و همان نشان داد که بود . اين هنرمند با اخلاق در يک آن لباس از تن به در آورده و سينه چاک مي کند ( البته با اذن کتبي شوهر ) و ابايي از حرف مردم ندارد. او اگر از آهنگسازش خوشش بيايد به جاي طفره رفتن ( مثل چشمک و اطفار) به سرعت با وي عقد محضري مي کند تا مشکلي نباشد . پاينده باشي دخترم.
هفتمین

دليل حمايت جنيفر عزيز از پدر و مادرش است . او نه از جيب شوهرانش بلکه از درآمد حلال خودش براي والدينش سرپناه خريده و آنها را تکريم کرده. البته اين خواهر زيبا از تکريم مشتريان هم غافل نبوده و هواي همه را داشته
جنیفر لوپز به بهشت میرود!!!طنز 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✖ ̶̶ℬ̶̶Å̶̶Ð̶̶ ̶̶Ш̶̶ϴ̶̶Ḻ̶̶ℱ̶̶ ✖ ، استلا62 ، amirhoseyn924 ، ghazalee ، Jack Daniel'ѕ
آگهی
#2
خیلی باحال بود
3پاس

جنیفر لوپز به بهشت میرود!!!طنز 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان