امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هفت ترفند بازی جی تی ای

#1
.هنگامی که زیر ماشین گیر کرده اید چه باید کرد؟شما حتما در هنگام بازی ، در بعضی از مواقع که با سرعت زیاد رانندگی می کنید و از ماشین به بیرون می پرید و ماشین روی شما می ماند و تکان نمی خورد و همچنین به سرعت جان شما کم می شود . در این هنگام باید از رمز ها یی که وسیله نقلیه می آورند استفاده کرد . البته این ترفند زمانی به درد می خورد که کنار ساختمان یا دیوار باشید.من رمز هوا پیمای جنگی ار انتخاب می کنم چون زود منفجر می شود و ماشین از روی شما کنار می رود.البته جان شما هم کم خواهد شد ولی نجات پیدا می کنید.از هر رمز دیگری هم می شود استفاده کرد ولی رمز تانک توصیه نمی شود.برای انجام این ترفند این گونه عمل کنید:دیوار و ساختمان دقیقا باید جلوی شما باشد. رمز هوا پیمای جنگیJUMPJET))را بزنید و هواپیما روی دیوار یا ساختمان قرار می گیرد و منفجر می شود و ماشین از روی شما کنار می رود.یکی از دلایلی که رمز هواپیما را انتخاب کردم این بود که چند بازی می ترکد و راحت تر می شود آن را زد.
2.استفاده از هوا پیمای جنگی؟من می دانم که هوا پیمای جنگی یکی از جالب ترین وسایل این بازی است ولی وقتی که رمز آن را می زنید و سوار آن می شویم به صورت عمودی پرواز می کند و به عقب و جلو نمی رود.برای افقی پرواز کزدن این عمل را انجام دهید:اول کمی بالا رفته و چرخ ها را ببندید(در ترفند بعدی بستن چرخ ها اشاره می شود)و کلید 8 را فشار دهید تا موتور هوا پیما جهتش عوض شود و به جلو برود.در ضمن دکمه 8 ماشین حساب کیبورد.باید ذکر شود که روی زمین هم می شود جهت موتور هواپیما را تغییر داد ولی باید فضای کافی برای تکاف را داشته باشید.(تکاف در هواپیما یعنی بلند شدن از باند و زمین)
3.استفاده از هواپیما های مختلف؟حتما تا به حال در بازی سوار هواپیما شده اید.اگر در فرودگاه باشد باید روی باند بروید برای حرکت روی زمین می توان از دکمه های EوQاستفاده کرد.Eبه طرف راست و Qبه طرف چپ.پس از رفتن روی باند سرعت را افزایش دهید و پرواز کنید.با دکمه ی (+)ماشین حساب کیبورد چرخ ها را ببندید و از پرواز لذت ببرید.
4.پرش با دوچرخه:برای پرش با دوچرخه نیازی به رمزی نیست ولی اگر می خواهید پرش بلند تری داشته باشید چه به صورت پیاده و چه سوار دوچرخه رمز پرش بلند((LFGMHAL بزنید تا پرش بلند تری داشته باشید.برای پرش باید سوار دوچرخه شوید(مدل یا نوع دوچرخه فرقی نمی کند(دکمه ی Ctrlسمت چپ را بزنید و یا دکمه ی 0 ماشین حساب کیبورد را بزنید.برای پرش بیشتر دکمه ی مورد نظر را بیشتر نگه دارید.
5.موقع سقوط هواپیما چه باید کرد؟اگر در هواپیما بودید(نوع هواپیما فرقی نمی کند) و در حال سقوط بودید به طرف زمین بودید در لحظات آخر که ارتفاع تا زمین کم شده باشد از هواپیما به بیرون بپرید البته در صورتی که چتر نجات نداشته باشید و لحظات آخر سقوط هواپیما را کمی به حالت افقی بر گردانید.
6.انجام حر کات رزمی در بازی:برای انجام حرکات رزمی باید به باشگاه بروید و مرد مبارز را شکست دهید و مهارت آن را بیاموز ید. در هر شهر یک باشگاه یک سبک آموزش داده می شود.در شهر اول ورزش بوکس ، در شهر دوم ورزش تکواندو،در شهر سوم دفاع شخصی (این سبک در دعوا ها بیشتر به کار می آید)پس از کسب مهارت و برای استفاده از سبک ها به این گونه عمل کنید:کلیک راست را نگهدارید و دکمه F یا Enter را بزنید.این عمل بروی تمامی ورژن ها و سبک ها عمل می کند.
7.ماشین در حال چپ را به حالت عادی بر گر دانید:برای برگشتن ماشین به حالت اول خود وقتی که به پهلو افتاده به این گونه عمل کنید:به طرفی که به پهلو افتاده فرمان دهید و گاز بدهید تا ماشین به حالت اولیه ی خود باز گردد.در غیر این صورت ماشین چپ کرده و پس از مدتی کوتاه منفجر می شود . با این عمل ماشین و شما در بازی نجات پیدا می کنید.در ضمن باید گفت(سرعت برگشتن ماشین ها متفاوت است و بر روی ماشین های سنگین عمل نمی کند





هرکی نظر وسپاس نده کچل شه انشاالاه


فکر نمیکنم ک برگردی چون ...
فکر نمیکردم ک خسته بشی Confused هفت ترفند بازی جی تی ای 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ✖ ̶̶ℬ̶̶Å̶̶Ð̶̶ ̶̶Ш̶̶ϴ̶̶Ḻ̶̶ℱ̶̶ ✖ ، t★r G!RL$ ، armin van buuren ، Dragon_FM ، Sara_h80 ، come on
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ترفند های بازی ها
  هفت ترفند بازی جی تی ای

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان