امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیوگرافی انتونیو باندراس

#1



اريخ تولد : 10 آگوست 1960

محل تولد : مالاگا در كشور اسپانيا

اولين فيلم : پيچيدگي احساسات

اين بازيگر اسپانيايي كه روزي در تئاتر هاي اسپانيا بازي ميكرد حالا در تمام جهان شناخته شده و ميليونها نفر براي ديدنش به سينما ميرن .
باندراس اولين بار با حضور در سر صحنه فيلم مو در سال 1972 به بازيگري علاقمند شد به همين خاطر تحصيلاتش در مدرسه هنرهاي دراماتيك مالاگا در اسپانيا ادامه داد و در اين مدت در نمايش هايي از برشت-مارلو و شكسپير بازي كرد . بازي در سينما را هم در سال 1982 با فيلم مطرح و موفق هزار توي احساس ساخته پدر آلمودوار شروع كرد و خيلي زود به مطرح ترين چهره بازيگري سينماي اسپانيا تبديل شد . او بازي در اسپانيا را ادامه داد و در فيلم هاي زيادي ظاهر شد كه يكي از بهترين آن ها كمدي سياه گاوبازي باز هم ساخته پدر آلمودوار بود . همكاري ديگري باندراس و آلمودوار يك سال بعد و در كمدي سورآل قانون هوس بود . در اين مدت او در فيلم هاي متعارف اسپانيايي هم بازي ميكرد مثل چوبهاي زير بغل ساخته كارلوس سائورا . لذت كشتن فيلم ترسناك و ميخكوب كننده فيلكس روتانتا و رژ لب ساخته رافيل موليون . اما مطرح شدن او در سطح جهان و به خصوص هاليوود بيشتر با فيلم هاي آلمودوار و به ويژه زني در آستانه فروپاشي عصبي در نقش برادر زاده كارمن مائورا و من را ببينيد .

من را باز كن ! در نقش يك بيمار رواني بود . به اين ترتيب و با موفقيت اين دو فيلم در سالهاي 1988 و 1990 پاي باندراس به هاليوود باز شد و نخستين بار در فيلم سلاطين مامبو ( مامبو اسم يك رقص لاتين است ) نقش يك ترومپيت نواز كوبايي را كه در سالهاي 1950 به آمريكا مي آيد ايفا كرد هر چند كه اين فيلم فروش قابل توجهي نداشت اما راه را براي باندراس باز كرد تا در چهار فيلم بسيار مطرح نقش هاي مكمل را ايفا كند . در فيلادلفيا دوست مهربان تام هنكس بود . در خانه ارواح انقلابي بود كه با گلن كلوز و وينونا رايدر روابط عاشقانه داشت . در مصاحبه خون آشام وقايع نگاري خون آشامان نقش خون آشامي به نام آرماند را ايفا كرد . اما در سايه برد پيت و تام كروز گم شد و بالاخره در راپسودي ميامي عاشق ميا فارو بود . پس از اين چهار فيلم بود كه راه براي اولين درخشش نقش اصلي باندراس در هاليوود باز شد . رابرت رودريگز كه مي خواست با حمايت گوئينتين تارانتيتو ادامه اي بر فيلم كم خرج موفقش آل مارياچي بسازد . نقش تير انداز دوره گرد عاشق و گيتار نواز را به او داد . آنتونيو علاوه بر بازي قابل توجهش در اين فيلم در تيتراژ ابتدايي آهنگي ساخته لوس لوبوس را هم با گيتار نواخت و خواند . او در همان سال 1995 در فيلم اكشن ريچارد دانر ( قاتلان ) در كنار سيلوستر استالونه و جولين مور حضور داشت كه آن هم موفقيت زيادي برايش داشت . به اين ترتيب تا پايان سال 1995 ديگر آنتونيو باندراس نامي شناخته شده و معتبر در سينماي جهان بود . باندراس در سال 1998 با به هم آميختن كمدي و جدي نقش زورو را در فيلم نقاب زورو بازي كرد كه موفقيت بسيار اين فيلم باز هم بر محبوبيت واعتبار او افزود . همچنين قرار بود او در فيلمي نقش آتا تورك را ايفا كند كه گويا با توجه به اعتراض مردم تركيه از اين نقش كناره گيري كرده . او نيز در فيلم هاي دسپرادو. گناه اصلي . بچه هاي جاسوس . ماتادور . قانون آرزو ها . فيلادلفيا . چها اطاق . مصاحبه با خون آشام . آدم كشان . از عشق و سايه ها . اويتا . نقاب زورو . سيزدهمين سلحشور . فيردا . بالستيك . انيميشن شرك . زن فاسد و روزي روزگاري در مكزيك ( دسپرادو 2 ) ايفاي نقش نموده .


کیا دسپرادو دیدن؟؟؟
کیا روزی روزگاری در مکزیک دیدن؟؟
توصیه میکنم ببینید . باحاله




اینم از موسیقیش
http://www.aparat.com/v/Jg3Lt



تو فیلم بچه های جاسوس هم انتونیا بوده

هیچکی دسپرادو ندیده؟؟؟؟؟؟؟
actually wtf!?
پاسخ
آگهی
#2
هیشکی دسپرادو نمییییییییییییبیییییییییییییییییییییییینههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟​؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟UndecidedUndecidedUndecidedAngryAngry
actually wtf!?
پاسخ
#3
پس عکسش کو؟.....
ولی سپاس
عاشق زندگی
والبته
.
.
.
U.KISSHeart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کری مولیگان در فیلم بیوگرافی Maestro نقش‌آفرینی می‌کند
  کرونا مغلوب «آنتونیو باندراس» شد
  آنتونیو باندراس به ویروس کرونا مبتلا شد!
  |بیوگرافی امیر رهبری – Amir Rahbari|
  بیوگرافی جاناتان نولان
  آنتونیو باندراس بازیگر فیلم زندگینامه آندره بوچلی شد
Video بیوگرافی بهرام افشاری
Video اولیویا وایلد فیلم بیوگرافی Perfect را کارگردانی می‌کند
Video آنتونیو باندراس به بازیگران فیلم Uncharted پیوست
Video یولاندا کوارتی در فیلم بیوگرافی Elvis نقش‌افرینی می‌کند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان