امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 جزیره خیلی عجیب در دنیا

#1
1) جزیره دوار

مدتها قبل ، یک کشتی باری یونانی چرخش یک شیء بزرگ در فاصله 1000 متر جلوتر از خود را شاهد بود. آنها فکر می کردند که آن یک هیولا بزرگ است و کاملا ترسیده بودند. پس از نزدیک شدن متوجه یک جزیره شدند که با سرعت بسیار سریع در حال چرخش است. در سریعترین حالت این جزیره در هر دقیقه یک دور می زند و در آرام ترین حالت هر 12 دقیقه یک دور می زند. چرا یک جزیره در اقیانوس باید خود را بچرخاند ؟! محققین هنوز پاسخی برای آن پیدا نکرده اند.

5 جزیره خیلی عجیب در دنیا 1

2) جزیره ای که می تواند از وسط جدا و مجددا ادغام گردد

این جزیره غیر معمول در اقیانوس آرام واقع شده است. گاهی اوقات این جزیره به دو قسمت تقسیم می شود ولی مجددا به طور خودکار تبدیل به یکی می شود. هیچ پیش بینی زمانی برای تقسیم و ادغام جزیره وجود ندارد. جدا بودن آنها حداقل 1-2 روز و گاهی اوقات 3-4 روز است و فاصله این دو قسمت از هم به 4 متر هم می رسد.

5 جزیره خیلی عجیب در دنیا 1

3) جزیره سمور

سمور جزیره ای تنها در نزدیکی ساحل شرقی کانادا است. این جزیره بدون هیچ موجود زنده از قبیل حیوانات و گیاهان است. و تنها سنگ های سبز در نزدیکی جزیره وجود دارد. عجیب ترین چیز این است که هر زمان که یک کشتی به نزدیکی جزیره می رود قطب نمایش از کار می افتد ! برخی مردم به آن جزیره مرگ می گویند.

5 جزیره خیلی عجیب در دنیا 1

4) جزیره گریه

زمانی که نام این جزیره را می بینید احتمالا بدانید در مورد چه چیزی صحبت خواهد شد. بله، در این جزیره شما یک صدای گریه عجیب در طول روز و شب خواهید شنید. به نظر می رسد این صداها همیشه شنیده می شدند. بعضی اوقات صداها مانند ضجه و زاری کردن پرندگان است. تاریک، دلگیر و وحشتناک است. هرگاه یک کشتی از آنجا می گذرد مسافران آن احساس کنجکاوی و حیرت می کند اما تا کنون هیچ کس جرات رفتن به جزیره را نکرده است که به ما بگوید در آنجا چه می گذرد ؟

5 جزیره خیلی عجیب در دنیا 1

5) جزیره سفرکننده

دلیل عجیب بودن این جزیره چیست ؟ این جزیره احتمالا پا دارد چون حرکت میکند! به خصوص وقتی که باد خیلی شدید می آید مانند یک قایق که باز است جابجا می شود و از آنجا که باد در دریا روز و شب می وزد این جزیره در 200 سال گذشته 20 کیلومتر جابجا شده است. در واقع در هر سال 100 متر حرکت کرده است.

5 جزیره خیلی عجیب در دنیا 1


میــــگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم
پاسخ
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، SABER ، ~SoLTaN~ ، mohamad66 ، مينا ، pink devil ، white angel ، marry ، ...Sara SHZ... ، khani_.................. ، ps3000 ، AFEE BOZORG ، cute flower ، poya ، ffrr ، istanbul ، ♥گل یخ ♥ ، arman jj ، نیلوفر 2000
آگهی
#2
(20-12-2011، 13:13)mohammad2012 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
به نظر من جابه جایی جزایر همین جذر و مد ه
دانشمندانی که کارشون اینه نتونستن نظریه خاصی بدهن.
ولی از نظر من جزر و مد نیست. جز و مد اب رو بالا پایین می بره. انقدر قدرت نداره که جزیره ای رو تکان بدهد. احتمالا این جزیره اتصالی با لایه های پایینی ندارد و تقریبا روی اب شناور است.
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
 سپاس شده توسط deymon 20 ، pink devil ، s love m ، khani_.................. ، behnaz ، AFEE BOZORG ، ffrr


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  جانور عجیب و چند سر که نمی میرد ولی بقیه را با نفسش میکشد ( عکس )
Lightbulb عجیب ترین پروانه ی دنیا+عکس
  موجودات عجیب در اقیانوس ها
  5 حقیقت جالب و عجیب درباره زندگی مارها
Photo عادت های عجیب جفتگیری حیوانات
  بزرگترین سگ دنیا در 6 سالگی درگذشت! (عکس)
  بزرگترین گربه ‌سان در دنیا !! (عکس)
  فرگشت عجیب گیاهان گرده‌ای در تولیدمثل
  تصاویر اشعه ایکس حیوانات باردار(خیلی باحاله)
  مرغ عجیب 4 پا همه را شوکه کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان