امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل

#1
پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1

جام جهانی 2014 برزیل در روز جمعه 23 خرداد و از ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران با بازی برزیل و کرواسی رسما آغاز خواهد شد.
اولین دیدار در این جام جدال شاگردان اسکولاری و کواچ است، جدال یک سرمربی با تجربه و جوان می تواند در اولین دیدار هم جالب باشد. کرواسی و برزیل در گروه A این رقابت های قرار دارد و با تیم های مکزیک و کامرون نیز هم گروه هستند.
این دیدار در ورزشگاه سائوپائولو شهر سائوپائولو برگزار خواهد شد.

آشنایی کلی با دو تیم
پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1 برزیل
تیم ملی برزیل با 5 بار قهرمانی و 10 بار حضور در جمع 4 تیم نهایی جام جهانی پرافتخارترین تیم جهان محسوب می شود، برزیل تنها تیمی است که از اولین دوره جام جهانی یعنی 1930 تاکنون در تمامی جامهای جهانی حضور داشته است، و همچنین تنها تیمی است که توانسته است در 4 قاره مختلف جهان قهرمان جام جهانی شود. برزیل به دلیل میزبان بودن بدون بازی های مقدماتی در جام جهانی 2014 حضور خواهد داشت.

پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1 کرواسی
تیم ملی کرواسی برای صعود به جام جهانی کار دشوار را پشت سر گذاشت، کروات ها با 17 امتیاز از 10 بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی پائین تر از بلژیک در رتبه دوم قرار گرفت و برای صعود به مرحله پلی آف رفت و در 2 بازی رفت و برگشت موفق شد ایسلند را شکست دهد تا جواز حضور در جام جهانی را کسب کند.
کرواسی قبل از این دوره 3 بار در جام های جهانی حضور داشته و به بهترین نتیجه آن هم می توان به مقام سومی در جام جهانی 1998 فرانسه اشاره کرد.

دیدار های رو در رو
برزیل و کرواسی تا کنون 2 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل آن یک پیروزی برای برزیل و یک تساوی بوده است. که سهم برزیل 2 گل و کرواسی 1 گل می باشد.

مربیان
پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1لوئیس فیلیپه اسکولاری
اسکولاری به عنوان سرمربی توانسته است یک جام جهانی را در سال 2002 فتح کند. اسکولاری مربی‌ای با حرکات عجیب و غریب در کنار زمین است. اوج این حرکات و واکنش‌ها او به اتفاقات درون زمین به بازی تیم پرتغال مقابل صربستان در 12 سپتامبر 2007 بازمی‌گردد که در پایان بازی، یک مشت به صورت بازیکن صرب زد. اسکولاری در تیم‌هایی که سرمربی‌گری کرده همچون یک پدر برای بازیکنان بوده و با آن‌ها ارتباط دوستانه‌ای داشته است.

اسکولاری در جام‌جهانی 2002 و هنگامی که سرمربی تیم برزیل بود، به بازیکنان تیم برزیل نسخه‌ای از کتاب هنر جنگ اثر سان تسو داد. هنر جنگ کتابی در مورد مسائل نظامی است که در قرن شش در چین نوشته شده است. اسکولاری در جام‌جهانی 2006 و در بازی پرتغال و آلمان که به پیروزی شاگردان اسکولاری به پایان رسید از این کتاب برای تدوین استراتژی بازی استفاده کرده است.

پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1

پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1 نیکو کواچ
کواچ که سابقه بازی در تیم های بایرلورکوزن، بایرن مونیخ و هرتابرلین را دارد بعد از اتمام دوران حرفه اش رو به مربیگری آورد و از آکادمی باشگاه ردبول سالزبورگ کار خود را آغاز کرد و در اوایل سال 2013 هدایت تیم زیر 21 سال تیم ملی کرواسی و در اواخر همان سال هدایت تیم بزرگسالان را بر عهده گرفت.
نتایج نسبتا خوب نیکو کواچ با تیم زیر 21 سال کرواسی یکی از دلایلی بود که فدراسیون فوتبال این کشور مسئولیت هدایت تیم بزرگسالان را به او واگذار کرد. نتایج ضعیف ایگور اشتیماس در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل این شانس را نیکو کواچ جوان داد تا خود را این رویداد مهم مطرح کند. رابرت کواچ برادر نیکو نیز به عنوان کمک مربی در این تیم حضور دارد.

پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1

بازیکنان کلیدی
پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1 نیمار
نیمار عضو باشگاه بارسلونا اسپانیا و تیم ملی برزیل است، نیمار در تیم های زیر 17 ، 20 و بزرگسالان برزیل بازی کرده است. نیمار در 10 اوت 2010، و در سن 18 سالگی اولین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه مقابل ایالات متحده انجام داد، او با یک ضربه سر در دقیقه 28 یک گل به ثمر رساند، به پیروزی 2-0 برزیل کمک کرد. او بهترین گلزن سال 2011 در مسابقات قهرمانی جوانان آمریکای جنوبی با 9 گل خود، از جمله دو گل در فینال به برزیل کمک کرد تا یازدهمین عنوان خود را در این رقابت‌ها را کسب کند.
نیمار در جام کنفدراسیون‌های 2013 که در خاک برزیل برگزار می شد از سوی لوئیس فیلیپه اسکولاری به تیم ملی دعوت شد. در 15 ژوئن 2013، نیمار اولین گل این مسابقات را در پیروزی 3-0 برابر ژاپن در ورزشگاه ملی مانه گارینشا ( استادیوم برازیلیا) به ثمر رساند. در 19 ژوئن 2013، نیمار در دقیقه 90 و با یک پاس گل برای جو برزیل را ۲-۰ برنده در برابر مکزیک کرد. نیمار همچنین با یک ضربه آزاد که برزیل را به 4-2 برنده کرد در هر مسابقهٔ مرحلهٔ گروهی یک گل زد. در 30 ژوئن، نیمار گل دوم برزیل را را در پیروزی 3-0 فینال برابر اسپانیا به ثمر رساند. نمایش نیمار در این مسابقات باعث شد عنوان بهترین بازیکن تورنومنت را کسب کند.
نیمار در این جام جهانی امید اول تیم ملی برزیل و مردم کشور است و برای کسب ششمین عنوان قهرمانی برزیل در جام جهانی می تواند نقش مهمی را ایفا کند. نیمار در سال ها در سانتوس برزیل بازی می کرد سال گذشته با قرار دادی جنجال برانگیز راهی بارسلونا شد. حضور وی در بارسلونا نتوانست کمک چندانی به این تیم بکند و این بازیکن در فصلی که گذشت تنها یک جام آن هم سوپر جام اسپانیا را توانست تصاحب کند.
حال باید ببینیم که آیا نیمار می تواند قهرمان جام جهانی شود و سال بدی را که در بارسا داشت را به دست فراموشی بسپارد؟

پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1

پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1 لوکا مودریچ
لوکا مودریچ‏ متولد 9 سپتامبر 1985 در کرواسی است و تاکنون در تیمهای دینامو زاگرب، زرینسکی موستار، اینتر زاپاریسک، تاتنهام بازی کرده‌است و 44 بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال کرواسی انجام داده‌است. لوکا در فصل نقل و انتقالات سال 2012 با یک سر و صدا در نقل انتقالات وارد باشگاه رئال مادرید شد و اولین بازی رسمی خود را باری رئال مادرید برابر بارسلونا انجام داد.
مودریچ یکی از مهم ترین و کلیدی ترین بازیکنان کرواسی به حساب می آید و نیکو کواچ حساب ویژه ای بر روی این هافبک توانا باز کرده است. البته کرواسی بازیکنانی مانند ماریو ماندژوکیچ و ایوان راکیتیچ را نیز در اختیار دارد.

پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1

ترکیب احتمالی دو تیم
پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1 برزیل
دروازه بان: خولیو سزرا
مدافعان: دنی آلوز، دیوید لوییز، تیاگو سیلوا، مارسلو
هافبک ها: اسکار، رامیرس، لوئیس گوستاوو
مهاجمان: فرد، هالک، نیمار

پیش بازی | برزیل و کرواسی افتتاحیه جام جهانی 2014 برزیل 1 کرواسی
دروازه بان: استیپ پلتیکوسا
مدافعان: داریو سرنا، ودران چورلوکا، دژان لورن، سایم ورسالژکو
هافبک ها: ماتئو کوواچیچ، ایوان راکیتیچ، لوکا مودریچ، ایوان پریشیچ،
مهاجمان: ادواردو، ایویکا اولیچ
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | دین امبروز vs ست رالینز سامراسلم 2014
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  رکورد جهانی استراماچونی در اینستاگرام
  فوری: بحرین میزبان ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی
  اینفانتینو: تحریم جام جهانی 2022 راه به جایی نمی‌برد
  زمان بازی‌های تیم ملی ایران اعلام شد/ برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی به طور متمرکز
  طارمی: بعد از جام جهانی پیشنهادهای زیادی داشتم/ رویای من بازی در اروپا بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان