امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

THQ هنوز زنده است؟ خریداری این برند توسط Nordic Games

#1
اینطور که به نظر می رسد THQ همچنان سرپا است. سال گذشته بود که استدیو Nordic Games با حضور در یک حراجی، موفق به خرید تعداد زیادی از IP های شرکت THQ شد و در حال حاضر نیز نام تجاری آن را بدست آورده و می خواهد تحت عنوان نامبرده به انتشار بازی های خود بپردازد.

آقای Klemens Kruezer به عنوان مدیر روابط عمومی  Nordic Games به تازگی طی برگزاری نمایشگاه E3 2014 رسما اعلام کرده اند که قرارداد خرید نام THQ بسته شده است. حال آنها می توانند در زیر این نام عناوین خود را در بازار عرضه کنند. ایشان گفته اند:
نقل قول:
برای بسیاری از افراد حاضر در صنعت بازی های ویدئویی و بازیکنان مختلف بسیار تعحب برانگیز بود که ما پیروز حراجی THQ بوده ایم. نکته چالش آفرین اینجاست که تقریبا هیچ کس با نام Nordic Games تا قبل از این حراجی آشنایی نداشته است. عده ای در بسیاری از مقلات خود بعضا به تمسخر نوشتند که “Nordic Games دیگر کیست؟”. 
نام  Nordic Games بار دیگر متحول شده است و ما برای بار دیگر قرار دادی با THQ بسته ایم که به موجب آن، برند تجاری THQ خریداری شده است.
آقای Klemens Kruezer در ادامه اعلام کرده اند که انتظارات هواداران از عرضه سری جدید Darksiders که جزء دارایی های THQ محسوب می شده است، بسیار بالا می باشد و ایشان امیدوارند که Nordic Games هر چه زودتر برنامه های خود را برای IP هایی که خریداری کرده است اعلام کند. ایشان ادامه می دهند:
نقل قول:
این جا همان قسمتی است که ما بیش از پیش به صبر هواداران نیازمند هستیم. ما می خواهیم کار خود را به درستی انجام دهیم. اعضای Nordic Games مصاحبه هایی داشته و در آن اعلام کرده اند که نمی خواهند یک دنباله مضخرف را ارائه کنند.
آقای Kreuzer در آخر، خبر از معرفی عناوین تازه در نمایشگاه Gamescom داده اند.
در دسامبر ۲۰۱۲ شرکت THQ اعلام کرد که به دلیل ورشکستگی مالی تعطیل می شود و صنعت بازی های ویدئویی را به کلی ترک خواهد کرد. در گذشته تصاویری از دفتر آنها که حال متروکه شده است منتشر شده بود که مجددا نگاهی به آنها می اندازیم:
THQ هنوز زنده است؟ خریداری این برند توسط Nordic Games 1 THQ هنوز زنده است؟ خریداری این برند توسط Nordic Games 1 THQ هنوز زنده است؟ خریداری این برند توسط Nordic Games 1 THQ هنوز زنده است؟ خریداری این برند توسط Nordic Games 1
THQ هنوز زنده است؟ خریداری این برند توسط Nordic Games 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: به‌زودی از بازی جدید Batman توسط استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترآل معرفی خواه
  دامنه‌ی Prince of Persia 6 توسط شرکت یوبیسافت به ثبت رسید
  جیسون شرایر: بازی GTA VI هنوز در مراحل اولیه‌‌ی ساخت است و چند سال بعد منتشر می‌شود
  بازی Smite به فروشگاه Epic Games می‌آید
  تعدادی از حیوانات بازی Sea of Thieves توسط گربه‌های واقعی سازندگان صداگذاری شده‌اند
  Crysis Remastered توسط سایت بازی لو رفت
  سازندگان بازی System Shock 3: ما هنوز اینجا هستیم
  سازندگان بازی Quantum Error هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارند
  بازی‌های رایگان ماه می سرویس Games With Gold معرفی شدند
  بازی Alien Isolation را تا ۴۸ ساعت آینده با ۹۵ درصد تخفیف خریداری کنید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان