امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 1.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مکس با دنیایی عجیب

#1
همه ی ما بازی جذاب مکس پین رو اگر نکردیم دیدیم که چطور یه تراژدی واقعی رو نشون میده واقعا بنده از این بازی خاطرات خوبی دارم خود مکس هم شخصیتی داره که میشه بهش اتکا کرد ولی نه به اندازه ی هیتمن ولی به هر حال بازی یه حالتی داره که میشه به خوبی از پسش در بیایم واقعا جذابیت خاصی داره که هر گیمری رو تحت تاثیر میزاره به خصوص که نسخه سوم این بازی به طور عجیبی وحشتناک از همه نظر جذاب بود البته یه مقدار داستان بازی اون جور که باید و شاید خوب نبود ولی همون هم قابل قبول بود گرافیک بازی از اون طرف و جذابیت صدا از این طرف کلا بازی همه چیزش کامل بود حتی نسخه های 1 و 2 هم در نوع خودش عالی بود نسخه اول این بازی میشه گفت بهترین ژانر در نوع خودش بود.تصور کنید در سال 2001 با اون کیفیت نمی خواد بهترین باشه.بازی به افکت ها زیاد توجه کرده بود نسخه دوم هم به همین حالت ولی نسخه سوم با تاخیر بسیار زیاد دیگه از این دو گذشت و به شدت بیش از پیش این بازی رو در عرصه خودش قوی کرد دلیل هم داره که اگر تولید این بازی برای نسخه 4 نیامد دیگه همین باشه تا جاودانه باشه به همین دلیل به شدت روش کار کردند دلیل دیگه هم اینه که خب گیمر مدت زمان زیادی برای این بازی صبر کردند دیگه می خواستن سنگ تموم بزارن.در واقع این بازی رو می خواستن برای نسل بعد بزنن ولی خب دیگه این کار رو نکردند. خب میریم سراغ داستان های این بازی سه گانه تا ببینیم کی از کدوم قسمت این بازی خوشش اومد.
مکس پین 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکس با دنیایی عجیب 1
خب این بازی همین طور در بالا گفتم انچنان گرافیکی نداشت ولی در زمان خودش فوق العاده بود ومن تحت تاثیر بودم داستانم جوری بود که غم انگیز شروع شد و ادامه داشت از پلیس رشوه بگیر و بقیه ماجرا مکس با نفوذ در خانواده پانچینلو هدف خودش برای ازبین بردن تمام اشخاصی که در کشتن زن بچه دست داشتند شروع کرد و اونجا یه سری دوستانی پیدا کرد از جمله مونا که در پایان کشته می شود.خب این بازی انچنان چیزی نداره در نهایت نیکول به عامل تمام این بدبختی ها هست رو وقتی داخل هیلیکوپترش بود رو میکشه.
مکس پین 2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکس با دنیایی عجیب 1
نسخه دوم با گرافیک خیره کننده ای ظاهر شد اما با توجه به داستان بازی کمی از محبوبیت نسخه قبلی کم کرد در این نسخه بهترین چیزی که خود را نشان داد سقوط مکس و افکار جالب مکس بود با توجه به تغییر چهره ی مکس که اینم زیاد جالب نبود درسته یکم بهتر شده بود چهره ولی بازم زیاد جالب نبود که تغییر چهره در کار باشه.بازی یه جورایی با ابهام اغاز میشه و ابهام تموم میشه جوری شده که تمام اتهامات شامل مکس میشد از اون ها تبرئه میشه و به کارش ادامه میده و بهعنوان کاراگاه کارش رو مثل سابق انجام میده مکس در این بازی از دختری به نام مونا خوشش میاد که ولی در نهایت مثل نسخه اول که یکی دیگه بود کشته میشه البته اینو بگم که در حالت سخت اگه بازی رو بکنید مونا نمیمیره ولی خب این قسمتم به اتمام میرسه تا چند سال بعد تا قسمت سوم این بازی بیاد.
مکس پین 3
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکس با دنیایی عجیب 1
خب اینم از بازی فوق راک استار تمام چیزش از گیم پلی تا گرافیک همش عالی بود فقط داستان کمی نقص داشت که ونم با این گرافیک و بقیه موارد خنثی شد .
داستان Max Payne 3 چند سال بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد. مکس (Max) از نیروی پلیس بیرون آمده و زندگی تازه ای را شروع کرده، ولی هر وقت که او زندگی جدیدی را شروع می کند، نتیجه خونبارتر و تاریک تر از قبل است. مکس حالا به یک الکلی دائم الخمر تبدیل شده و حتی یک ساعت را بدون وجود الکل در بدنش نمی تواند تحمل کند. درد و رنج گذشته جدا نشدنی است و حالا در تنهایی محض، الکل تنها دوست وی است. چه دوست نامردی! او برای فراموشی باید همیشه الکل را کنار دستش داشته باشد. در میانسالگی، مردی شکسته شده که نه خانواده ای دارد و نه آینده ای که به آن خوشبین باشد. در کل میشه گفت ، دیدار با این دوست قدیمی در چنین بازی با کیفیتی بسیار لذت بخش بود. Max Payne 3 یک دنباله وفادار به دو نسخه قبل و یک اکشن نفس گیر است که تا حدودی از کلیشه های فعلی این سبک فراتر می رود.


به نظرتون بازی خوبی بود؟


پاسخ
 سپاس شده توسط Berserk
آگهی
#2
حیف که PC قدیمیه مکس پین 3 رو نمی آره باید با همون 1 و 2 بگذرونم تا حالا میلیارد بار بازی کردمشون واقعا حرف نداره دیگه 3 که باید ترکونده باشه (B
سال هاست شیطان فریاد می زند:
آدم پیدا کنید...سجده خواهم کرد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هرچی بیشتر کمتر بهش فکر کنی، دردش کمتر بیشتر میشه
پاسخ
#3
منتقل شد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مکس با دنیایی عجیب 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان