امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مصاحبه ی بازیکنان تیم ملی پس از دیدار مقابل نیجریه

#1
مصاحبه ی بازیکنان تیم ملی پس از دیدار مقابل نیجریه 1

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با ابراز امیدواری نسبت به صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی می‌گوید اگر ایران موفق شود یکی از دو بازی پیش رو را ببرد، دست به کاری بزرگ زده است.
جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی ایران برابر نیجریه گفت: خدا را شکر خوب بودیم. با برنامه کار کردیم و با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم تلاش کردیم بازی خوبی را ارائه دهیم. من خودم فکر می‌کردم بازی خوبی جلوی نیجریه ارائه دهیم. تفکرمان این بود که بازی را ببندیم و اگر کمی دقت می‌کردیم می‌شد که در دقیقه 65 به گل هم برسیم. ما به چیزی که می‌خواستیم برسیم، رسیدیم. اگر دقت‌مان را بالا می‌بردیم، گل هم می‌زدیم. با این مساوی خوب شانس داریم و فراموش نکنیم که تا آخرین روز شانس صعود داریم و امیدوارم در نهایت صعود کنیم.
او در ادامه درباره بازی با آرژانتین صحبت کرد و گفت: ما تلاشمان روی این است که بهترین عملکردمان را برابر آنها داشته باشیم. فراموش نکنید آنها مدعی قهرمانی هستند و نمی‌توان گفت می‌توانیم این تیم را ببریم یا مساوی کنیم اما اگر یک برد از دو بازی پیش رو به دست بیاوریم کار بسیار بزرگی کردیم. ما خیلی آماده هستیم و بازی اول به لحاظ روحی می‌تواند به ما کمک کند و در بسیاری از موارد بازی اول سرنوشت صعود را رقم زده است. ما در بازی اول خوب نتیجه گرفتیم.
آندو تیموریان پس از تساوی ایران مقابل نیجریه گفت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم خوب اداره کنیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم در این بازی پیروز شویم. نیجریه تیمی با تجربه بود و آنها بازیکنان زیادی داشتند که در اروپا بازی کرده‌اند.
وی افزود:تمام برنامه‌هایی که کی‌روش از بازیکنان خواسته بود را به خوبی در زمین اجرا کردیم. ما نماینده 75 میلیون ایرانی در برزیل هستیم.
تیموریان در ادامه درباره بازی ایران مقابل آرژانتین گفت: بازی مقابل آرژانتین فوق‌العاده سخت خواهد بود زیرا بازیکنان آن‌ها در سطح اول اروپا بازی می‌کنند اما ما هم با کسب این یک امتیاز امید زیادی داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بهترین نمایش را مقابل آرژانتین ارائه دهیم. آنها از نیجریه حرفه‌ای تر هستند و کارمان سخت‌تر است.
مهرداد پولادی پس از بازی ایران مقابل نیجریه گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی نیز کسب کنیم. در 20 دقیقه اول بازی استرس زیادی داشتیم و شدیدا تحت فشار بودیم. اما خدا را شکر در ادامه بازی نمایش بهتری ارائه دادیم و توانستیم چند فرصت گلزنی هم به دست بیاوریم.
وی درباره بازی ایران مقابل آرژانتین نیز گفت: مطمئنا بازی سختی را خواهیم داشت. آرژانتین یکی از تیم‌های خوب دنیاست اما ما هم برای کسب نتیجه مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت.
مهاجم تیم ملی نیز معتقد است اگر از موقعیت هایی که برایش به وجود می آمد استفاده می کرد، نتیجه بازی طور دیگری رقم می خورد.
رضا قوچان نژاد پس از تساوی ایران مقابل نیجریه اظهار کرد: بازی فوق‌العاده خوب و تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم. حق‌مان پیروزی در این دیدار بود. اگر کمی شانس داشتیم و از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم قطعا پیروز میدان بودیم.
وی همچنین افزود: من یکی، دو فرصت خوب گلزنی به دست آوردم اما متاسفانه نتوانستم از آن‌ها استفاده کنم. اگر فرصت‌هایم به گل تبدیل می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد. باید از نتیجه‌ای که کسب شده راضی باشیم و به بازی‌های آینده فکر کنیم.ما در این بازی خوب کار کردیم و توانستیم نظم تیمی را به خوبی حفظ کنیم.
وی درباره بازی ایران مقابل آرژانتین نیز گفت: نوع دفاع آرژانتین با نیجریه تفاوت دارد و سبک بازی آن‌ها به گونه‌ای است که فضای بیشتری به مهاجمان می‌دهد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بتوانیم در بازی‌های بعدی هم موفق باشیم.
امیر حسین صادقی پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در جام جهانی برزیل، اظهار کرد: در این مسابقه محکم و خوب بازی کردیم. ان شاءالله این روند ادامه دار باشد و بتوانیم موفق باشیم.
وی درباره شانس ایران برای صعود به مرحله بعدی، تاکید کرد: آرژانتین و بوسنی هم تیم‌های خوبی هستند. تلاشمان این است که برنامه تیم ملی را به بهترین شکل اجرا کنیم. تمرکز ما اول روی گل نخوردن است تا بتوانیم با بسته نگه داشتن دروازه، به اهدافمان برسیم.
مصاحبه ی بازیکنان تیم ملی پس از دیدار مقابل نیجریه 1
پاسخ
 سپاس شده توسط בחור משוגע
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | ری میستریو مقابل تاجیری
  لواندوفسکی-هالند؛ دیدار با پیراهن‌های جدید (عکس)
  مقصر این بحران بازیکنان یوونتوس هستند
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  بحرین با یک تیم جدید مقابل ایران !
  مجیدی دیدار برگشت با ادحیل را از دست داد
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟
  آرتتا: این پیروزی متعلق به بازیکنان است
  کارشناسی داوری جنجالی دیدار استقلال- الاهلی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان