امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیشکسوتان رئال مادرید ۲-۲ پیشکسوتان اینتر

#1
پیشکسوتان رئال مادرید ۲-۲ پیشکسوتان اینتر 1

زیدان . کلمه ایست که هزاران معنا و مفوم دارد . او به معنای واقعی ، فوتبال را بازی می کند . او در پنج دوره بازی پیشکسوتان رئال در برنابئو در سالهای اخیر شرکت کرده و همیشه به یک اندازه درخشان بوده است.

هر استپی که انجام می داد ، هر پاسی که می داد ، هر حرکت تکنیکی که انجام می داد ، هر دریبلی که می زد ، با واکنش یکسانی از سوی ۵۸ هزار هوادار در برنابئو انجام می شد :”اووووه!” البته با وجود زیدان هم بازی ۲-۲ تمام شد . زیزو و بوترا گلهای رئال را زدند و زانتی و چوتوس گلهای اینتر. این اولین باری بود که رئال بازی پیشکسوتان در برنابئو در سالهای اخیر را نمی برد اما این اهمیت چندانی ندارد چرا که مهم درآمد بازی بود که نصیب کودکان شد.

زی ماریا ، دفاع راست اینتر امشب بعید است که بتواند بخوابد چرا که مسلما در برنابئو پاهایش تاول زده است . مسلما حرکات زیدان به سادگی از یادش می رود . زیزو در دقیقه ۱۷بازیکن برزیلی را جا گذاشت و با یک حرکت زیبا گل اول را به ثمر رساند.

تا قبل از این صحنه دو تیم خواب بودند اما بعدش بازی راه افتاد . گوتی هر چند که از نظر بدنی در سطح زیدان نبود اما کیفیتش را نشان داد . او یک دقیقه پیش از گل زیدان یک تیرک بی نظیر را گل زد . شماره های ۱۴ و ۵ رئال مادرید تحسین ها را از آن خود کردند.گوتی ۸۱ دقیقه در زمین ماند و مشکلی از نظر بدنی نداشت . اولین تعویض بازی در دقیقه ۱۵ بود که مورینتس جای سانتیانا را گرفت.

در دقیقه ۲۳ ، زانتی با یک ضربه از بیرون محوطه جریمه گل تساوی را به ثمر رساند . او در پست بال چپ بازی می کرد که در کنار سوازو ، آماده ترین های اینتر بود . بویو روی گل بازیکن آرژنتینی نقش مجسمه را ایفا کرد . هیرو هم که بازوبند کاپیتانی را با رفتن سانتیانا بسته بود ، چند حرکت تکنیکی انجام داد. پیش از اتمام نیمه ، زیدان باز هم زی ماریا را جا گذشت و یک ضربه به تیرک زد. اینتر به سبک تیمهای خوشحالی با سرخوشی از تساوی ب رختکن رفت اما هوداران خوشحال بودند که با دیدن بازی زیدان پولشان را حرام نکرده اند. نیمه دوم زمان تغییر ها بود . هیچ بازیکنی ۹۰ دقیقه بازی نکرد . زانتی ۸۹ دقیقه دوام آورد ، زیدان ۸۶ و گوتی ۱ دقیقه. ایوان پرز روی سانتر ولاسکو از جناح راست گل دوم رئال را زد اما والتز زنگا از اینتر که خیلی فعال بود ، نمی خواست با شکست به میلان برگردد . زانتی از راست ارسال کرد و چوتوس در دقیقه ۷۷ گل مساوی را به ثمر رساند.

پس از این گل نیمکت اینتر در پوست خود نمی گنجید و به جشن و پایکوبی پرداختند . آنها حتی در چنین بازی هم نمی خواستند ببازند. هواداران از این بازی لذت بردند و پیش و پس از بازی سرود دسیما را خواندند. آنها از گل راموس یا نهمین رولند گاروس نادال هیاهو راه انداختند
پیشکسوتان رئال مادرید ۲-۲ پیشکسوتان اینتر 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول
  استراماچونی: وراتی را برای اینتر می‌خواستم اما...
  پیشنهاد ۸۰ میلیونی منچستر یونایتد به ستاره اتلتیکو مادرید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان