امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Destiny شما را با جو آخرالزمانی خود شگفت زده خواهد کرد

#1
داستان بازی Destiny بعد از سقوط انسانیت روایت می شود. جایی که تنها شهر زنده بر روی زمین در حال مقاومت در برابر تاریکی می باشد که تمامی منظومه ی شمسی را پر کرده است. برای بانجی باقیمانده ی زمین یک عامل نا امید کننده نخواهد بود. Destiny درباره ی فهمیدن دلیل نابودی زمین و باز پسگیری آن می باشد. در مصاحبه ای با سایت GameBeat طراح ارشد محیط بازی Jason Sussman می گوید که احساس در درون تمامی مکان ها قرار دارد و محیط بازی با همین احساس ساخته شده است.
صحبت های Jason Sussman اینگونه می باشد:
نقل قول:
این ها نشان دهنده ی هدف ما است، این که واقعیت را نشان دهیم و آن را سرلوحه ی خود قرار دهیم. ما دوست داریم یک دنیا پر از امید برای شما بسازیم. با این که انسانیت از بین رفته است ولی شما در حال تلاش می باشید تا متوجه دلیل آن شوید، این زمینه ای است که بازی را درست می کند. به عنوان مثال، در Cosmo، کلی ساختمان متروکه وجود دارد و درون آن ها وسایلی می باشد که بر روی زمین پخش شده اند. وقتی ما به آن نور اضافه می کنیم، وقتی به آن رنگ اضافه می کنیم و وقتی که آن را با زمان خاصی از روز گرد می آوریم یک اثر هنری خلق می شود، ما ترجیح می دهیم شما هر منطقه را در زمان خاصی از روز مشاهده کنید. در هر برهه ای از شب و روز ما نمی خواهیم محیط بازی رنگ پریده به نظر برسد. ما دوست داریم به محیط بازی تحرک ببخشیم و این کار را هم خوب انجام داده ایم.
بدون شک محیط برفی این بازی در نسخه ی آلفا بسیار زیبا و رنگین بود. این بازی بسیار واقعگرایانه می باشد، بعد از برف دنیا به سمت خاکستری شدن پیش رفت. بانجی گفته است که نمی خواهد مانند تمامی بازی های آخرالزمانی یک محیط مرده و بی روح را به تصویر به کشد بلکه به محیطی جنبنده و زنده نیاز دارد، مانند بازیکن هایی که در بازی به شما کمک می کنند. قسمتی از طراحی بازی به Halo شباهت دارد پس ممکن است شاهد طراحی های یکسانی در اسلحه ها، دشمنان و یا چیزهای دیگر داشته باشیم، به هر حال تم هر دو بازی علمی تخیلی می باشد. شاید بانجی این را نمی خواهد ولی این بازی متفاوت با دیگر بازی های علمی تخیلی شروع می شود و حالتی فانتزی تر دارد، شمشیر های بر فراز آسمان و جادوهای موجود در محیط.
نقل قول:
ما تنها می خواهیم یک محیط یکتا و مخصوص را به وجود بیاوریم، نه تنها برای بازیکنان بلکه برای خودمان. ما می خواستیم کاری جدید بکنیم، کاری بزرگتر که دارای مسیری خیلی دورتر از راه راست باشد، البته در پناه آرمان های اصلی ما. این تنها به مانند Halo باید با یک داستان خوب همراه می شد. انسانیت از دست رفته است و شما در حال فهمیدن دلیل آن هستید. مسافر چیست؟ و سوالاتی از این قبیل. هر کدام از این فضا ها و مکان ها داستان مخصوص خودش برای تعریف کردن را دارد. این تنها یک نابودی نیست، ممکن است یک رده بندی باشد، مانند چیز هایی را که از هم می پاشانیم. آخرین کاری که مردم در اینجا می کردند چه بوده؟ این ها سوال هایی است که جوابی برای آن ها در محیط بازی می یابید.
Sussman دوباره تأکید کرده است که Destiny بر روی دو کنسول نسل هشتمی با کیفیت ۱۰۸۰p و فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
Destiny شما را با جو آخرالزمانی خود شگفت زده خواهد کرد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تریلر جدید Destiny 2: Beyond Light سلاح‌ها و تجهیزات اگزوتیک بازی را نمایش می‌دهد
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  World of Warcraft از کنترلرها پشتیبانی خواهد کرد
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  تاریخ انتشار Dying Light 2 احتمالاً در هفته‌های پیش رو مشخص خواهد شد
Star بازی Mafia: Definitive Edition درجه‌های سختی مختلفی خواهد داشت
  گزارش: Resident Evil: Village تنها برروی پلتفرم‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  بازی The Last of Us 2 بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت
  مخفی‌کاری بازی The Last of Us Part 2 بسیار عالی خواهد بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان