امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کیفیت ظاهری نسخه‌های PC ،PS4 و Xbox one عنوان GTA V باعث افسردگی Hideo Kojima می‌شود

#1
چندی پیش مطابق با برخی از خبرها معلوم شد که کیفیت ظاهری نسخه‌های PC, PS4 و Xbox one عنوان GTA V باعث ناراحتی و افسردگی سازنده سری بازی های Metal Gear Solid  یعنی آقای Hideo Kojima می شود.
اگر آخرین تریلری که از نسخه های نسل هشتمی بازی منتشر شده بود را از دست داده اید می توانید به این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
لینک  مراجعه کنید. بعد از بهتر است کیفیت بازی GTA V را با کیفیت عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain مقایسه فرمایید. 
طبق گزارش های وب سایت خبری تحلیلی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
CVG ، آقای Kojima نظرات خود را در مورد نحوه کار شرکت راک استار بر روی کیفیت ظاهری نسل هشتم عنوان GTA V اعلام کرد. ایشون در این باره اعلام کردند :
نقل قول:
این خیلی تعجب بر انگیز است که شرکت راک استار هنوز هم در پیمودن راه پیشرفت خود توانسته به خوبی عمل بیاید. کیفیت این عنوان نسبت به بازی که بنده در حال ساختن آن هستم کاملا متفاوت است. وقتی ما می گوییم هر دوی این عنوان به صورت Open World هستند کمی موضوع غلط انداز در ذهن ما به وجود خواهد آمد و ان این است که حتما کیفیت و گیم پلی های بازی هم بنابر سبک یکی خواهند بود. ولی بنده باید اعلام بکنم که این دو عنوان کاملا متفاوت هستند. بازی بنده به صورت یک عنوان نفوذی رایگان، زیبا و برتر است. چیزی که شرکت راک استار ساخته است و هم اکنون هم با این ساخته ی خود توانسته تعداد زیادی از گیمرها را جذب خود کند عنوان GTA V است. بنده وقتی چند روز پیش نظری بر آخرین تریلر این عنوان بر روی کنسول PS4 داشتم؛ کاملا نظرم در مورد بازی تغییر کرد. این بازی باعث افسردگی، نگرانی و ناراحتی من شد.  من واقعا انتظار بیشتری از سوی شرکت راک استار برای ساخت این عنوان را داشتم. کیفیتی که ازنسخه PS4 این عنوان نشان داده شد واقعا موثر و کمی بی جان و بی کیفیت بود.
اکثرا شاید با این گفته ی استاد سازنده ی سری بازی های Metal Gear یعنی آقای Hideo Kojima فکر کنیم که ایشون قصد فضولی در کار این شرکت و حسودی به شرکت راک استار در عنوان GTA V را داشته است. همانطور که می دانید این کیفیت های درون تریلرها حتما قطعی و کیفیت پایانی نیستند. باید تا پاسخ شرکت راک استار در مورد نسخه های نسل هشتمی این عنوان صبر کرد.
کیفیت ظاهری نسخه‌های PC ،PS4 و Xbox one عنوان GTA V باعث افسردگی Hideo Kojima می‌شود 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی monster hunter rise بیش از ۴ میلیون نسخه فروخت!
  مسابقه‌ی The International 2020 عنوان Dota 2 با جایزه‌ی ۴۰ میلیون دلاری
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
  اشاره به نام کنسول ارزان‌تر ایکس باکس سری اس در بروشور Xbox Game Pass Ultimate
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  نسخه‌های مختلف بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War فاش شد؛ از به‌روزرسانی رایگان
  فروشگاه مایکروسافت جزئیاتی را در مورد نسخه‌ی بعدی سری eFootball PES را لو داد
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  گزارش: نسخه‌ی جدید Silent Hill مطمئناً در حال توسعه است و احتمالا به‌زودی از آن رونما
  تصاویری از نسخه‌های اولیه‌ی بازی Dead Island 2 فاش شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان