19-06-2014، 14:46
بازی The Witcher 3: Wild Hunt طی برگزاری کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در نمایش E3 2014 همه را مات و مبهوت خود کرد و جلوه های بسیار زیبایی را نیز به نمایش گذاشت اما یک نکته نگران کننده در آن مشاهده می شود که به گیم پلی مربوط است. شخصیت اصلی بازی یعنی Geralt بسیار راحت تمامی دشمنان را تار و مار می کرد حتی با وجود اینکه تعداد آنها هم بعضا زیاد بود، سختی قابل ملاحضه ای را شاهد نبودیم. چنین چیزی گیم پلی را مانند سری Assassin’s Creed یا بعضا Batman: Arkham می اندازد که در آن دکمه زنی های زیاد و پشت سر هم رمز موفقیت در مبارزات است تا اینکه بخواهید مانند The Witcher 2 استرتژیک یا تاکتیک خاصی داشته باشید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا پاسخ سازندگان به این مسئله را دریابیم.
اینطور که به نظر می رسد CD Projekt RED به عنوان استدیو سازنده چنین کاری را به عمد انجام داده و آن گیم پلی را مخصوص نمایش ساخته است. آقای John Mamais به عنوان تهیه کننده ارشد می گویند:
نقل قول:چیزی که ما در کنفرانس مایکروسافت به نمایش در آوردیم راه حل آسان برای پیشروی در گیم پلی بوده است. ما فقط ۵ دقیقه زمان داشتیم و مبارزات باید با استفاده از حالت آسان هر چه سریعتر به پیش برده می شد. در بازی شما شاهد قطعه قطعه شدن دشمنان زیادی بودید اما این مسئله در نسخه نهایی بازی ما به همین راحتی نخواهد بود. ما صرفا مشغول نمایش یک سری از امکانات و قابلیت های بازی بودیم.
من نظرات مردم را دنبال می کردم که متوجه شدم برخی می گویند “اوه این گیم پلی بسیار آسان است” اما در حقیقت چنین نخواهد بود.
ایشان همچنین تایید کرده اند، دمو نامبرده بر روی کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One اجرا شده است. آقای Mamais ادامه می دهند:
نقل قول:ساخت بازی برای Xbox One بسیار راحت تر می باشد چرا که ما تیم بازی ساز مخصوص پلتفرم PC هستیم. به همین دلیل ما هر کاری بر روی رایانه های شخصی انجام می دهیم، بر اساس DirectX 11 خواهد بود. Xbox نیز از DX استفاده می کند.
The Witcher 3: Wild Hunt در فبریه سال ۲۰۱۵ برای Xbox One, PS4 و PC منتشر خواهد شد.