امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زیست توپ امشب به لیونل مسی می رسد!

#1
ماجرای«زیست توپ» و اهدای آن به «لیونل مسی» در بازی که قرار است امشب بین ایران و آرژانتین برگزار شود از زمانی کلید خورد که نقش بستن طرح یوز روی لباس ملی پوشان مورد تایید فیفا قرار گرفت.
زیست توپ امشب به لیونل مسی می رسد! 1 
اینگونه بود که طرح دیگری تحت عنوان “کودک، محیط زیست، صلح، فوتبال” نیز کلید خورد.«آرش نورآقایی» یکی از فعالان محیط زیست و گردشگری و ایده پرداز این طرح در گفت و گو با CHN‌گفت: 
«بر اساس سیاهه‌ قرمز اتحادیه بین‌المللی حفاظت از محیط زیست بیش از 2300 گونه حیوانی در سراسر جهان در خطر انقراض قرار دارند. از این رو گروهی از جوانان ایرانی بر آن شدند تا بخشی از سهم خود را در قبال این مسئولیت در قالب اجرای یک طرح با هدف ایجاد آگاهی یکپارچه به انجام برسانند.»
 
او افزود: «در این راستا، طرح “کودک، محیط زیست، صلح، فوتبال” با محوریت تولید محتوا بر پایه مشارکت مردم و به ویژه کودکان 32 کشور شرکت‌کننده در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل برای معرفی برخی از گونه‌های در حال انقراض دنیا آغاز به کار کرد.»
 
زیست توپ امشب به لیونل مسی می رسد! 1
 
 
بر اساس آمارهای منتشر شده، می‌دانیم حدود سه و نیم میلیارد نفر از مردم سراسر دنیا تماشاگر بازی‌های جام جهانی فوتبال 2014 برزیل خواهند بود، از این رو بهترین فرصت اطلاع رسانی برای حفاظت از محیط زیست در جریان این بازی‌ها وجود دارد.
 
 
 
در این راستا 32 گونه از گونه های در معرض خطر کشورهای شرکت کننده در جام جهانی 2014 شناسایی و در نهایت نقاشی گونه‌ها بر روی یک توپ فوتبال به نام “زیست توپ” نقش بست. این توپ قرار است امشب هنگام بازی تیم‌های ایران – آرژانتین توسط «جواد نکونام» به «لیونل مسی» اهدا شود.
 
به گفته نورآقایی، در این راستا ساختت ترانه “اشک سیاه” به زبان انگلیسی توسط گروه “خورشید سیاه” برای یوزپلنگ آسیایی به عنوان یکی از گونه های در معرض خطر،ایجاد صفحه فیس بوک برای پروژه با عنوان، Children, Environment, Football ساخت 32 عروسک از 32 گونه در معرض خطر و... از جمله فعالیت‌هایی بود که انجام شد.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زیست توپ امشب به لیونل مسی می رسد! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مجیدی: من و بازیکنانم فقط امشب خوشحالیم
  لیونل مسی نه، سیتی در مسیر جذب یک ستاره بزرگ (عکس)
  شبی که کریس رونالدو، لیونل مسی شد! (عکس)
  پیشنهادی دیوانه وار برای لیونل مسی! (عکس)
  لیونل مسی، در مرز انفجار! (عکس)
  لیونل مسی؛ یک قدم تا 1000 تایی شدن!
  افشاگری جالب از رابطه گریزمان و لیونل مسی!
  چه‌طور جرات می‌کنید بد لیونل مسی را بگویید؟!
  هتل ماه عسل لیونل مسی
  مقصد بعدی لیونل مسی پس از بارسا = هالیوود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان