امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تمجيد فاکس نيوز و بي بي سي از بازي ايران

#1
بازي قابل قبول شاگردان کارلوس کي‌روش برابر آلبي سلسته موجي از تحسين و تمجيد را از سوي رسانه‌هاي جهان به سمت آنها روانه کرد.
تيم ملي ايران در دومين بازي خود در مرحله گروهي جام جهاني 2014 برابر آرژانتين، اگرچه با گل وقت‌هاي تلف شده ليونل مسي تن به شکست يک بر صفر داد اما عملکردش به قدري قابل قبول بود که اکثر رسانه‌هاي جهان لب به تمجيد از شاگردان کي‌روش گشودند.

بنگاه خبري بي‌بي‌سي انگليس در خصوص اين بازي در سايت خود نوشته است: گل حيرت‌‌آور مسي در اواخر بازي قلب ايرانيان را در بلوهوريزنته شکست. ايران در اکثر دقايق بازي آرژانتين را ناکام گذاشته بود و شکي نبود که موقعيت‌‌هاي گلزني بهتري نسبت به حريف خود داشت. يکي از آنها ضربه سر اشکان دژاگه بود که از بالاي دروازه سرخيو رومرو گذشت.

شبکه خبري فاکس نيوز آمريکا نيز با تيتر «گل دقايق تلف شده مسي قلب ايران را شکست» عنوان کرد: مسي سرانجام راه نفوذ به ديوار دفاعي ايران را پيدا کرد. ايران دفاع سرسختانه‌اي در طول بازي داشت و حتي در نيمه دوم بازي خود را به آرژانتين تحميل کرد و چندين موقعيت براي بردن بازي و خلق يک شگفتي داشت. ايران موقعيت‌هاي فراواني براي بردن بازي داشت که بهترين آنها ضربه سر قدرتمند اشکان دژاگه بود.

اين شبکه در ادامه به تغيير رويکرد بازي تيم ملي ايران نسبت به بازي اولش برابر نيجريه اشاره کرده و نوشته است: پيش از بازي برابر آرژانتين ايران با انتقادات فراواني به خاطر بازي دفاعي‌اش برابر نيجريه مواجه بود اما قبل از آنکه گل مسي شکست را به ايران تحميل کند، هواداران ايراني و برزيلي حاضر در ورزشگاه با فرياد‌هاي «اوله، اوله، ايران، ايران»، يکصدا شاگردان کارلوس کي‌روش را تشويق مي‌کردند چون تلاش‌هاي اين تيم را براي به ثمر رساندن گل ديدند.
تمجيد فاکس نيوز و بي بي سي از بازي ايران 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخچه ورزشهاي رزمي و دفاع شخصي در ايران
  دوازدهمين سالروز بازي اينيستا در بارسا(عکس)
  كرار: ديگر به فوتبال مسخره ايران برنمي گردم
  تمجيد ويژه پارلمان پرتغال از کريس رونالدو
  ليگ ايران پرضررترين ليگ آسيا
  پيش بازي رئال مادريد- اسپانيول
  ايران جداي از کشورهاي عربي
Heart قهرماني در آسيا به نفع همه ايران خواهد بود
  ايران با 5 پله صعود صدرنشين آسيا شد
  انريکه: بازي زيبا و نتيجه گيري را باهم ميخواهم!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان