امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Halo: The Master Chief Collection فعلا به PC نخواهد آمد

#1
امسال در نمایشگاه E3 2014 شرکت مایکروسافت یک عنوان متشکل از تمامی ۴ نسخه سری بازی Halo را برای Xbox One معرفی کرد که به صورت HD باز سازی شده اند. این عنوان تمامی نقشه های بخش چند نفره را نیز خواهد داشت و در آن نسخه Anniversary بازی Halo 2 که کاملا به همراه نقشه های خود در بخش چند نفره بازسازی شده است نیز موجود می باشد. با این حال بازی نامبرده برای عرضه در رایانه های شخصی هنوز معرفی نشده است اما هواداران به تازگی بود که یک فرم جدید برای جمع آوری امضاء تهیه کردند تا اینکه شاید سازندگان نظر خود را عوض کنند. پاسخ سازندگان چیست؟

خانم Bonnie Ross  به عنوان مدیر روابط عمومی استدیو ۳۴۳ Industries طی صحبت های خود با سایت Eurogamer اعلام کرده اند که فعلا برنامه ای برای آوردن Halo: The Master Chief Collection به PC در دستور کار نمی باشد. ایشان گفته اند:
نقل قول:
در حال حاضر ما روی Xbox One مترکز هستیم.
با اینکه اکثر عناوین Halo برای کنسولهای Xbox عرضه شده اند اما PC نیز تاریخچه ای از آن با دریافت Halo: Combat Evolved در سال ۲۰۰۳ دارد. امسال هم استدیو ۳۴۳ Industries  بازی Halo: Spartan Assault را در شبکه Steam منتشر کرد.
در حال حاضر دو بازی Halo: The Master Chief Collection و Halo 5: Guardians  فقط برای Xbox One عرضه می شود و خانم Ross ادامه می دهند:
نقل قول:
ما به هواداران PC گوش فرا می دهیم اما باز هم الان تمامی تمرکز بر روی Xbox One است.
عناوین نامبرده برای کنسول نسل هفتمی Xbox 360 نیز عرضه نخواهد شد چرا که سازندگان می گویند “این عنوان برای پشتیبانی در پلتفرم مذکور بسیار بزرگ می باشد”. سازندگان در Halo Waypoint می نویسند:
نقل قول:
ما متعهد هستیم تا یک تجربه کامل و لذت بخش را با Halo: The Master Chief Collection در کنسول Xbox One ارائه کنیم که شما در این میان از سرورهای اختصاصی، جزئیات گرافیکی بالاتر، اجرای گیم پلی با ۶۰ فریم در ثانیه و غیره برخوردار خواهید شد. ما فعلا برنامه ای برای آوردن این بازی به Xbox 360 نداریم چرا که پشتیبانی و اجرای چنین محتویاتی در کنسول نامبرده محقق نمی شود.
Halo: The Master Chief Collection با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ در ثانیه اجرا خواهد شد و با خرید آن می توانید به بتا بازی Halo 5: Guardians که در ۲۷ دسامبر آغاز می شود دسترسی داشته باشید. همچنین در این بسته سریال ساخته شده توسط آقای Ridley Scott یعنی Halo Nightfall نیز موجود خواهد بود که پیش زمینه ای را از Agent Locke به عنوان یکی از شخصیت های اصلی Halo 5 ارائه می کند.
Halo: The Master Chief Collection فعلا به PC نخواهد آمد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  حماسه‌ای دیگر | نقد‌ها و نمرات بازی Halo 2: Anniversary
  تاریخ انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Halo 2: Anniversary مشخص شد
  بازی Assassin’s Creed Valhalla به صورت عمیق به اساطیر نورس نخواهد پرداخت
  بازی Cyberpunk 2077 در استرالیا سانسور نخواهد شد
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  کرایتک: Crysis Remastered شامل بازی Crysis Warhead نخواهد بود
  عنوان Uncharted: The Nathan Drake Collection را به صورت رایگان تجربه کنید
  تریلر جدیدی از بازی Devil May Cry HD Collection منتشر شد
  بانجی انتشار HALO 5 را به مایکروسافت تبریک گفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان