امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عنوان Dragon Age: Inquisition شامل بیشتر از ۱۰۰ ساعت گیم پلی می‌شود

#1
چندی پیش آقای Cameron Lee از شرکت EA  به صورت رسمی اطلاعاتی جدید از جدیدترین سری بازی های Dragon Age، عنوان Dragon Age: Inquisition در فضای مجازی منتشر کرد. خیلی وقت پیش شرکت EA خود اعلام کرده بود که در سری بازی های Dragon Age عنوان Dragon Age: Inquisition یکی از بزرگترین و برترین سری های در حال ساخت است. اطلاعات جدید منتشر شده مربوط به میزان ساعات گیم پلی عنوان Dragon Age: Inquisition است.
آقای Cameron Lee در اطلاعات جدید اعلام کرده بودند که طرفداران سری بازی های Dragon Age می توانند انتظار بیشتر از ۱۰۰ ساعت گیم پلی از عنوان Dragon Age: Inquisition را داشته باشند، که این ۱۰۰ ساعت ۴۰% تا ۵۰% آن شامل قسمت های داستانی و سینگل پلیر این بازی می شود. ایشون در این باره اعلام کردند :
نقل قول:
همانطور که می دانید یکی از سبک ها و خاصیت های بازی Dragon Age: Inquisition خاصیت جهان باز بودن آن است و من در اینجا می توانم اعلام کنم که به راحتی در دنیای بازی گم خواهید شد. شما خیلی آسان می توانید انتظار بیشتر از ۱۰۰ ساعت گیم پلی از عنوان Dragon Age: Inquisition را داشته باشید. مانند دیگر سری های قبلی بازی های Dragon Age بیشتر و یا نیمی از ساعات گیم پلی این عنوان هم شامل قسمت داستانی و سینگل بازی می شود. مطمئن باشید در بازی آنقدر محتویات جزئی و زیادی وجود دارد که در آن ها سردرگم خواهید ماند. یکی نکات مهمی که این بازی منحصر به فرد نسب به سبک آن می سازد بزرگ بودن بسیار زیاد محیط در عنوان Dragon Age: Inquisition است.
همچنین آقای Cameron در مورد مقدار آژدها هایی که درون بازی Dragon Age: Inquisition با آن ها رو به رو خواهیم شد اطلاعات جدیدی نیز منتشر و به اشتراک گذاشتند. طبق گفته ی آقای Cameron مقدار اژدهای درون بازی ” بیست ” عدد است. او در این باره اضافه کرد :
نقل قول:
بنده می توان اعلام کنم که حدود ۲۰ عدد اژدهای غول پیکر در بازی برای رو به رویی با آن ها وجود دارد. همانطور که می دانید ما بازی را به صورت کامل نساخته ایم و به احتمال زیاد اژدهای بیشتری به عنوان Dragon Age: Inquisition اضافه خواهیم کرد. تاکنون فقط حدود ۲۰ عدد اژدها برای این عنوان ساخته و برنامه ریزی شده است. همچنین شما در بازی قادر خواهید بود Dragon های مد نظر را انتخاب کنید و سپس به آن ها حمله کنید.
عنوان Dragon Age: Inquisition به صورت رسمی در روز ۷ ماه اکتبر برای PC و کنسول های PS4, Xbox One, Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد. همچنین ایشون پیشنهاد کردند نظری بر کنفرانس این بازی در نمایشگاه E3 امسال داشته باشید.
عنوان Dragon Age: Inquisition شامل بیشتر از ۱۰۰ ساعت گیم پلی می‌شود 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط armin van buuren
آگهی
#2
جالبه
عنوان Dragon Age: Inquisition شامل بیشتر از ۱۰۰ ساعت گیم پلی می‌شود 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقه‌ی The International 2020 عنوان Dota 2 با جایزه‌ی ۴۰ میلیون دلاری
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  دیالوگ‌های مختلف Wasteland 3 حدود ۱۰ الی ۲۰ ساعت را به گیم‌پلی بازی خواهند افزود
  بازی The Last of Us 2 بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت
  بازی Assassin’s Creed Valhalla شامل ساختارهای متفاوتی از جمله سیاستمداری خواهد شد
  شایعه: بازی Yakuza: Like a Dragon برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد
  عنوان جدیدی از سری بازی‌های DiRT به زودی معرفی خواهد شد
  بازآفرینی بازی Artifact شامل یک بخش داستانی می‌شود
  شرکت سونی تاریخ انتشار دو عنوان The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima را اعلام ن
  بازی Alien Isolation را تا ۴۸ ساعت آینده با ۹۵ درصد تخفیف خریداری کنید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان