امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معرفی و بررسی کینکت

#1
سلام به همه دوستان امروز طریقه وصل کردن کینکت به کنسول رو براتون میزارم

 
آشنایی با کینکت
                                              معرفی و بررسی کینکت 1

از اونجایی که سنسور حرکتی جدید مایکروسافت، یعنی کینکت به تازگی منتشر شده و خیلی ها هنوز موفق به استفاده یا تست این سنسور نشدن، بد ندونستم تا یک معرفی و بررسی در مورد این سنسور بدعت آمیز بنویسم تا هم بیشتر باهاش آشنا بشید، و هم خرید مطمعن تری رو انجام بدید.
سال 2009 بود که در کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت پس از شایعاتی که مبنی بر ساختن یک کنترل حرکتی برای Xbox سر زبان ها افتاده بود، کینکت که آن زمان با نام تجاری Project Natal شناخته میشد معرفی شد و تحسین همه ی حضار را در بر داشت، در سال گذشته و باز هم در کنفرانس E3 اینبار مایکروسافت با دستی پر تر آمد و علاوه بر رونمایی از شمایل جدید و تاریخ انتشار این وسیله، تست دقیقتری نیز انجام گرفت.ابتدا قیمت این وسیله مشخص نبود تا اینکه قیمت آن 149.99 دلار مشخص شد که شاید برای یک وسیله جانبی زیاد جالب نباشد!
با معرفی کینکت از سوی مایکروسافت و موو از سوی سونی همه کنسول های این نسل دارای حسگر حرکتی خواهند بود، منتهی Wii دیگر نمیتواند پیروز این میدان باشد، زیرا با گرافیک پایین خود و کنترلر خود که دیگر قدیمی شده دیگر حرفی برای گفتن در برار غولی همچون کینکت و حتی موو ندارد.
کینکت سطحی براق داره و اندازه ای کوچک تقریباً برابر 3 وبکم کنار هم دارد که اثر دست و انگشت به راحتی روی آن نقش می بندد.پس از زمان زیادی بازی کردن کمی داغ میکند ولی اصلاً نترسید، این اعجوبه ی کوچک خراب نمی شود و گرم شدنش طبیعی است.کینکت هر زمان که کنسول را روشن کنید علاوه بر آنالیز کردن محیط، کمی توسط موتوری که در آن تعبیه شده است دوربین خود را جابجا کرده و بهترین نحوه قرار گیری را برای خود انتخاب میکند!
در ضمن، همیشه زمانی که قصد استفاد از کینکت را ندارید، آن را از کنسول یا ترجیحاً از برق بکشید، زیرا روشن میماند.
وصل کردن کینکت

معرفی و بررسی کینکت 1
اولین چیزی که نظر انسان را به خود جلب میکند طراجی زیبای جعبه این وسیله است که جالب اینجاست این جعبه شامل دو بخش میشود، یک لایه کاغذ مانند روی جعبه و سپس خود جعبه که نقش و نگار خاصی به غیر از خطوط سبز و بنفش روی آن نیست، زمانی که در جعبه را باز کنید اولین چیزی که مشاهده میکند کینکت است که روی دوربین های آن برای جلوگیری از آسیب دیدن پوششی فوم مانند قرار گرفته است.
در ضمن جعبه کینکت از قسمت پایین یک سوراخ درست اندازه کاور یک بازی XBOX دارد که بتوانید بازی اشانتیون این دستگاه را مشاهده کنید!
خب، بهتره بعد از جیغ زدن از خوشحالی محتویات جعبه تون رو چک کنید، اگر کینکت رو بصورت جدا خریدین، باید خود کینکت یک نسخه از بازی Kincet Adventures و آداپتور مخصوص کینکت و چند دفترچه در جعبه موجود باشه؛ و اگر بصورت باندل خرید کردین، همه ی این متعلقات بجز آداپتور باید در جعبه موجود باشه. اما خوبه که یکم در مورد نحوه وصل کردن کینکت هم به شما توضیح بدم، اول از همه اگر کنسول شما از نوع قدیمی هست، باید از آداپتور کینکت استفاده کنید ولی اگر کنسول شما Slim باشه نیازی به استفاده از این آداپتور نیست؛ حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاد که چرا برای مدل های قدیمی آداپتور میخواد و برای مدل های جدید این آداپتور لازم نیست، جواب ساده است، مدل های قدیمی Xbox ورودی کابل کینکت را که میتواند جریان برق زیاد از خود عبور دهد را ندارند و مجبور به استفاده مجزا از یک آداپتور AC میشوند.
معرفی و بررسی کینکت 1
آداپتور کینکت
راه اندازی کینکت
اول از همه سعی کنید کینکت رو در یک مکان امن و مناسب قرار بدین، که هم به محیط اشراف داشته باشه و هم امکان افتادنش وجود نداشته باشه.
معرفی و بررسی کینکت 1
مکان های مناسب برای قراردادن کینکت
در ضمن، مکانی که میخواهید بازی کنید نباید سر و صدای زیادی داشته باشه، چون ممکنه باعث بروز مشکل در این دستگاه در اجرای فرامین صوتی شما بشه
معرفی و بررسی کینکت 1

.[/B]بعد از وصل کردن کینکت به کنسول و روشن کردن اون، ابتدا کینکت چراغش سبز میشود (اگر برق بطور کامل به آن برسد، در غیر اینصورت چراغش قرمز شده و ارور خواهد داد)
معرفی و بررسی کینکت 1
به کینکت برق کافی میرسد
سپس از شما میخواهد که کنسول خود را آپدیت کنید (این آپدیت حجم حدودی 200 مگابایت را اشغال خواهد کرد)
معرفی و بررسی کینکت 1
اولین چیزی که پس از وصل کردن کینکت به Xbox مشاهده خواهید کرد
سپس کینکت از شما چند تست به عمل خواهد آورد که برای هرچه هماهنگ شدن دستگاه با شما لازم است.اولین مرحله تست، ترک کردن شما (آنالیز کردن شما) و قرار دادن کینکت در مکان مناسب است.[/B]
معرفی و بررسی کینکت 1
تصویر کینکت برای آنالیز این شکلی است
سپس تستی برای شناسایی صدا های اضافی مکانی که در آن بازی میکند به عمل خواهد آمد و پس از آن کینکت صدای تلوزیون را چندین بار در زوایای مختلف تست میکند؛ این تست ها در تشخیص صدای شما حین استفاده از کینکت بسیار موثر خواهند بود.حالا کینکت آماده استفاده است! اما هنوز چند کار اضافی که دلخواه هستند باقی مانده اند.با وصل کردن کینکت به Xbox یک صفحه جدید به نام Kinect Hub در دشبورد کنسول نمایان خواهد شد که میتوانید با دسته یا با تکان دادن دست در مقابل کینکت وارد این قسمت که مختص کینکت است شوید.
معرفی و بررسی کینکت 1
همیشه تصویری کوچک از دید کینکت (هنگام وصل بودنش به کنسول) نسبت به محیط در کنار دشبورد نشان داده میشود.

در این بخش چندین گزینه وجود خواهند داشت که به ساین این کردن، تنظیمات، دیدن فیلم، اجرای بازی و ... تقسیم خواهد شد؛ در این بخش شما باید با تکان دادن دست خود روی گزینه مورد نظر توقف کرده و چند ثانیه دست خود را نگه دارید تا گزینه انتخاب شود، نحوه ی انتخاب گرینه در اکثر بازیها به این صورت است.نحوه ی انتخاب گزینه ها کمی سخت است، اما پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد.

[center]مراحل کار بصورت تصویری
معرفی و بررسی کینکت 1
معرفی و بررسی کینکت 1
معرفی و بررسی کینکت 1
معرفی و بررسی کینکت 1
معرفی و بررسی کینکت 1
تمام
[/center]
 x Better To Hurt by true than comofort by the lie x
پاسخ
 سپاس شده توسط armin van buuren
آگهی
#2
دستگاه جالبیه
ادم خسته میشه بعد از بازی
کاش می دانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری می شود و آخرین سیاهپوش
که مرا به فراموشی می سپارد چه کسی خواهد بود تا قبل از مرگم جانم را فدایش کنم .
Sleepy
پاسخ
#3
خوب بود
پاسخ
#4
متاسفانه نمیشه با کنکت بازی های تفنگ لنجام داد یا به طور کل حرکات و به صورت دقیق تعریف نمی کنه
معرفی و بررسی کینکت 1
پاسخ
#5
(26-06-2014، 18:33)armin van buuren نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
متاسفانه نمیشه با کنکت بازی های تفنگ لنجام داد یا به طور کل حرکات و به صورت دقیق تعریف نمی کنه
چرا با کینکت میتونی بازی CALL OF DUTY4 را انجام بدی.یک بازی هم هست به نام kinect sport که حرکات را دقیق تعریف میکنه.
 x Better To Hurt by true than comofort by the lie x
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان