امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ون دیزل : بازی در « محافظان کهکشان » به التیام درد ناشی از مرگ پُل واکر کمک کرد

#1
ون دیزل : بازی در « محافظان کهکشان » به التیام درد ناشی از مرگ پُل واکر کمک کرد 1

وین دیزل بازیگر فیلم‌های «سریع و خشمگین» می‌گوید فیلم «محافظان کهکشان» به او در التیام بخشیدن دردش بعد از مرگ پل واکر کمک کرد.
به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، وین دیزل در جلسه پرسش و پاسخ فیس بوکی که برای معرفی کردن تریلر فیلم‌های جدید برگزار شده بود، درباره روند التیام بخشیدن به رنجش بعد از مرگ دوستش پل واکر صحبت کرد.
دیزل گفت: خیلی شخصی بود – اولین ماه بعد از حادثه ای که برای برادرم پل واکر اتفاق افتاد و اولین باری بود که بعد از حادثه شروع به کار کرده بودم. با وجود اینکه بسیار چالش برانگیز بود، اما تنها خود عمل سر کار برگشتن بسیار به من کمک کرد – آن هم با بازی در قالب شخصیت گروت. یک نوع معصومیت خاص درباره این شخصیت وجود داشت که بسیار نیروبخش بود و بسیار به وضعیت روحی من کمک کرد.
پاسخ های دیگر دیزل سبک‌بارتر بودند و او با شوخی گفت که مجبور بود جمله «من گروت هستم» را هزار بار تکرار کند. او گفت: من و جیمز گان حسابی کار کردیم و کار کردن با کسی که دوست داشت جنبه های مختلف این شخصیت را کشف کند بسیار جالب بود – می خواستیم هر جمله «من گروت هستم» یک معنی متفاوت داشته باشد. در حین فیلم به این فکر افتادم که به عنوان یک بازیگر می توان با انجام دادن عملی اندک، معانی بسیاری را به بیننده القا کرد و اگر هم نسبت به کارمان احساساتی باشیم، نتایج خوبی از آن به دست می آید.
وین دیزل اقرار کرد که قبل از امضای قرارداد چیز زیادی درباره «محافظان کهکشان» نمی دانست. او گفت: من فقط می‌دانستم که آن ها شبیه کهکشانی‌های «انتقام جویان» هستند. اما وقتی پس از ملاقات با مارول این نقش را گرفتم و بیشتر با آن‌ها آشنا شدم، سریع جذب آن شدم. بعد کمیک بوک های اصلی را گرفتم و سریع شروع به تحقیق درباره شخصیت گروت کردم و متوجه شدم که چرا اینقدر جالب است – چون او پادشاه سیاره ایکس است!
وقتی که دیزل فهمید برای بازی در این نقش انتخاب شده است، به  اولین کسی که خبر داد پسرش بود. دیزل گفت: خیلی هیجانزده بود. مارول و جیمز گان یک بسته بزرگ آثار تصویری از داستان برایم فرستاده بودند و یک تصویر بزرگ دو صفحه‌ای از تمام شخصیت ها کنار هم وجود داشت و من هم از پسر سه ساله ام پرسیدم که فکر می کنی بابا کدام نقش را قرار است بازی کند و او هم سریع انگشتش را به سمت شخصیت درخت گروت نشانه گرفت! و همین موقع بود که متوجه شدم نقشی بسیار خاص پیدا کرده ام.
جیمز گان کارگردان «محافظان کهکشان» است و بقیه بازیگرانش کریس پرت، مایکل روکر، کارن جیلان، زویی سالدانا، بنیسیو دل تورو، گلن کلوس، لی پیس، دیو باتیستا و اوفیلیا لاویباند هستند. این فیلم تابستان امسال اکران می‌شود.
وین دیزل تابستان پارسال وقتی قرار شد در این فیلم بازی کند موقتا عکس پروفایل فیس بوکش را به یک مرد چوبی انت مانند (درخت سخنگوی ارباب حلقه‌ها) تغییر داد که به این موضوع اشاره داشت که ممکن است در نقش یک «گروت» (شخصیت داستانی کتاب مصور) در فیلم «محافظان کهکشان» ظاهر شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط T A R A
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  علی پوراحمد کارگردان ژانر علمی تخیلی فیلم جدید " جنگ میمونها برای کهکشان " بهمراه تری
  تصویر جدید فیلم Star Wars: The Last Jedi لباس جدید لوک اسکای واکر را نشان می‌دهد
  »حتی مرگ هم نتوانست از شهرت "پل واکر" بکاهد«
  ون دیزل در «بازگشت ژاندار کیج»
  برادر«پل واکر»راه او را ادامه می دهد
  وین دیزل نام دخترش را به یاد پُل واکر انتخاب کرد
  «نگهبانان کهکشان» به صدر گيشه بازگشت
  " جیمز گان " از چگونگی ساخت " نگهبابان کهکشان " میگوید
Star پل واکر در گُذشت!
  دختر بازیگر معروف پل واکر بعد از مرگ پدرش افسرده شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان