امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اطلاعات جدید از The Division منتشر شد : یک گیم پلی بی حد و حصر

#1
بدون شک یکی از نمایش های برتر E3 امسال به عنوان Tom Clancy’s The Division تعلق دارد که بار دیگر توانست با یک نمایش خیره کننده از گیم پلی خود همگان را مجذوب کند. به تازگی Ryan Barnard از تیم سازنده ی بازی طی مصاحبه ای تازه، نکات جدیدی را در رابطه با این عنوان اعلام کرده است.

نقل قول:
گرافیکی که در این تریلر مشاهده کردید یقینا در نسخه ی نهایی نیز وجود دارد و کاهش گرافیکی در بازی رخ نخواهد داد و این به لطف موتور قدرتمند Snowdrop می باشد. بازی دارای افکت های گرافیکی بی شماری و یک موتور عالی است. این عنوان با اینکه در سبک شوتر سوم شخص می باشد اما بسیاری از ویژگی های عناوین RPG مانند استفاده از از وسایل موجود در محیط، جمع آوری XP و درخت Skill می باشد. یوبی سافت به گونه ای بازی را طراحی کرده است که شما می توانید با توجه به روشی که در طول بازی دارید، درخت Skill خود بسیازید. در واقع شما می توانید Skill های خود را با توجه به روشتان در طول بازی تغییر دهید. شما می توانید با جمع آوری وسایل موجود در محیط از آن ها برای ارتقا اسلحه های خود استفاده کنید. برای مثال می توانید با جمع آوری این وسایل برای اسلحه ی خود دوربین قرار دهید یا تعداد فشنگ های موجود در خشاب را افزایش دهید. تعدادی زیادی اسلحه و تفنگ در بازی وجود دارد که یوبی سافت سعی کرده تنوع زیادی در میان اسلحه ها وجود داشته باشد.
یوبی سافت با توجه به اینکه این عنوان یک بازی کاملا آنلاین است یک داستان متانسب با این ویژگی را در نظر گرفته است. با استفاده از تکنولوژی AR، بازی شما را وادار می کند تا برخی از اطلاعات مربوط به داستان بازی را که در محیط وجود دارد جمع آوری کنید. در واقع این ویژگی شبیه به همان ویژگی نوار های صوتی است که هیدو کوجیما در عنوان Ground Zeroes انجام داده است با این تفاوت که دستیابی به این اطلاعات در این بازی آسان تر است. در The Division شما برای اینکه کاملا به داستان بازی اشراف داشته باشید بر خلاف Ground Zeroes که یافتن نوار های اجباری نبود، مجبور هستید که این اطلاعات را جمع آوری کنید.
دو جناح کلی در بازی وجود دارد : گروهی به نام The Cleaners یک گروه شبه نظامی در سطح بالا هستند و تهدید بزرگی برای غیر نظامیان محسوب می شوند و شما و ماموران ویژه ی همراهتان که The Division نام دارید. علاوه بر این دو گروه اصلی، دسته های کوچک زیادی در نیویورک تشکیل شده است که تعداد آن ها بسیار زیاد است و هر کدام هدف خاصی را دنبال می کنند.  من تایید می کنم که بخش تک نفره بازی هنوز کاملا آنلاین است و بازیکنانی که در هیچ تیمی حضور ندارند، می توانند برای لذت بیشتر به گروه های مختلف در جهان بازی بپیوندند و از بازی لذت ببرند.
چه کاری می توانیم انجام بدهیم هنگامی که همه چیز شکست خورده است ؟ این شعار اصلی بازی می باشد که در واقع در بر گیرنده ی داستان بازی است . جامعه ای که به سبب پخش یک ویروس نابود شده است و تنها بقایای آن باقی مانده است و مردمی که دیگر امیدی به زندگی ندارند ، در این میان که همه چیز شکست خورده و به پایان رسیده است چه می توان کرد ؟ The Division دقیقا ماموریت دارد پاسخ این سوال را به بازیکن بدهد و ماموریت را آغاز کند که مشخص نیست پایان خوشی دارد یا خیر . این عنوان در تاریخ نا معلومی در سال ۲۰۱۵ بر روی PS4 و Xbox One و PC عرضه می شود .
اطلاعات جدید از The Division منتشر شد : یک گیم پلی بی حد و حصر 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط Alijah-1994
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رسمی: بازی WWE 2K21 امسال منتشر نخواهد شد
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
Information بزرگترین بازی اکشن ( Hack `n` Slash ) تاریخی و مذهبی جهان اسلام منتشر شد
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
Star دقیقه از گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر شد
  شایعات جدیدی در مورد بازی Far Cry 6 منتشر شد
  شایعه: در آینده اطلاعات بیشتری از سری Prince of Persia منتشر خواهد شد
  حساب رسمی Mafia پس از دو سال توییت جدیدی را منتشر کرد
  اطلاعات جدیدی از بازی Chorus منتشر شد
  World of Warcraft: Shadowlands اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان