نظرسنجی: احساسی بود؟؟؟؟
بله
خیر
[نمایش نتایج]
 
 
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

صدای پدر و مادرتان رو بشنوید...

#1
پسرک در حالی که از خانه دور شده بود چشمش به شیئ درخشانی افتاد  که در آن سوی خط راه آهن می درخشید.به سوی آن رفت...او یک سکه پیدا کرده بود.با خوشحالی سکه را برداشت و برای آنکه با آن چیزی بخرد به راه افتاد.
وقتی می خواست از ریل عبور کند سکه از دستش رها شد و بین سنگریزه ها و ریل راه آهن افتاد. کودک مصمم بود سکه را به دست بیاورد  بنابراین روی ریل نشست تا سکه را هرطوری که شده از زیر ریل بیرون بکشد.
در همین لحظه که کودک روی ریل نشسته بود مادر صدای سوت قطار را شنیدکه نزدیک می شد.کنار پنجره رفت تا از فرزندش بخواهد به داخل خانه برگردد اما دید که فرزندش روی ریل نشسته و به صدای سوت قطار توجهی نمی کند.
سراسیمه از خانه بیرون آمد تا فرزندش را از روی ریل کنار بکشد اما با فرزندش خیلی فاصله داشت و ممکن نبود بتواند زود تر از قطار به فرزندش برسد. در همین لحظه بود که تمام لحظاتی را که او با فرزندش گذرانده بود جلوی چشمانش ظاهر شد...ناگهان او تصمیم بزرگی گرفت به جای اینکه به سمت کودک خود بدود روی ریل ایستاد و خواست هر طور که شده قطار را متوقف کند. او در حالی که بلند فریاد می زد از پسرش می خواست تا زود تر از روی ریل کنار برود ولی کودک همچنان بدون توجه به فریاد های مادرش در تکاپوی یافتن سکه بود...
راننده قطار با دیدن زن بلافاصله ترمز را کشید اما دیگر دیر شده بود...قطار به بهای خون مادر در چند قدمی کودک ایستاد.HeartConfusedcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingAngelAngel

HuhHuhHuh
رفیق فابریک noora92
از شمع سه چیز آموختم: ایستاده بمیرم بیصدا بمیرم به پای دوست بمیرم.Blush
پاسخ
 سپاس شده توسط sbinam ، _єяяσя_ ، هاناجون ، یه رهگذر ، سورنا فاول ، aCrimoniouSs ، nooragamer
آگهی
#2
داستانای کوتاهتونُ در ادامه بذارید:|
اسپما پاک شدن!
صدای پدر و مادرتان رو بشنوید... 1
پاسخ
 سپاس شده توسط roxi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان