امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فدراسيون براي حفظ کي‌روش مشکل مالي ندارد

#1
هاشمي گفت: پيش از اين در برخي رشته‌ها جايگاه خوبي داشتيم. اما حالا در فوتبال هم توانستيم جايگاه خودمان را ثابت کنيم.
سيدمناف هاشمي در همايش ورزش صبحگاهي کارمندان وزارت ورزش در جاده تندرستي مجموعه ورزشي انقلاب در خصوص عملکرد تيم ملي فوتبال ايران مقابل آرژانتين و نيجريه اظهار داشت: عملکرد خوب ملي‌پوشان را همه حتي رئيس‌جمهور و وزير ورزش هم ديدند و پيام‌هايي را هم صادر کردند. افتخار مي‌کنيم که تيم ملي با عملکردش توانست جايگاه فوتبال را به همه نشان دهد. پيش از اين در برخي رشته‌ها جايگاه خوبي داشتيم. اما حالا در فوتبال هم توانستيم جايگاه خودمان را ثابت کنيم.

وي ادامه داد:‌با ناداوري و بدشانسي نتوانستيم مقابل آرژانتين نتيجه خوبي کسب کنيم و بازي را واگذار کرديم اما اين را هم بايد در نظر بگيريم کسي که به ما گل زد يک ستاره در دنياي فوتبال محسوب مي‌شود.

معاون منابع مالي و پشتيباني وزارت ورزش با بيان اينکه فکر مي‌کنم نتيجه برابر آرژانتين طبيعي بود، خاطرنشان کرد: اميدوارم عملکرد تيم ملي برابر بوسني هم خوب باشد اگرچه تيم بوسني چابک است و به سبک اروپايي‌ها بازي مي‌کند و چه بسا ممکن است بهتر از آرژانتين هم باشد.

هاشمي در خصوص شرايط ادامه همکاري فوتبال ايران با کي‌روش تصريح کرد: وزارت ورزش مشکل مالي ندارد. اما تصميم‌گيري درباره همکاري يا قطع همکاري با کي‌روش بر عهده فدراسيون و مشاوران فني آن است. هر تصميمي آنها بگيرند ما هم حمايت مي‌کنيم.

وي در خصوص اينکه گفته مي‌شود مبلغ پيشنهادي کي‌روش بسيار بالاست، گفت: بعيد مي‌دانم فدراسيون فوتبال براي جذب کي‌روش مشکل مالي داشته باشد بعد از جام جهاني جزئيات بيشتري را بيان مي‌کنم. به هر حال معتقدم براي جذب سرمربي مشکل مالي وجود ندارد اما صلاحيت تصميم‌گيري بر عهده ما نيست.

معاون منابع مالي و پشتيباني وزارت ورزش در مورد واگذاري سرخابي‌ به بخش خصوصي عنوان کرد: براي اين کار تقسيم کار شده است. خادم به خوبي شرايط را مديريت مي‌کند و در مسير خوبي قرار داريم. در جلسه مجلس وزير سياست‌هايش را گفت و تاکيد کرد که دنبال اجراي قانون يعني واگذاري سرخابي به بخش خصوصي است.

هاشمي با اشاره به اعتبارات وزارت ورزش گفت: 95 درصد از اعتبارات 4 ماه اول را گرفتيم که 11.5 ميليارد تومان را براي حمايت از تيم ملي در جام جهاني به فدراسيون فوتبال داديم. 25-26 ميليارد تومان هم در اختيار فدراسيون‌هايي قرار داديم که بايد خود را براي حضور در بازي‌هاي آسيايي آماده کنند. در حال حاضر هم حدود 25 اردو در داخل و خارج کشور در حال برگزاري است.

وي افزود: مرحله اول اعتبارات فدراسيون‌ها را يک ماه پيش به آنها داده‌ايم. روز گذشته هم 12 ميليارد گرفتيم که طي امروز و فردا در اختيار فدراسيون‌ها قرار خواهيم داد.

معاون منابع مالي و پشتيباني وزارت ورزش در مورد شرايط صندوق حمايت از پيشکسوتان و قهرمانان ورزش اظهار داشت: آنها 3-4 ماه حقوق معوقه داشتند که تا حالا بيشتر آنها پرداخت شده و تقريبا 2 ماه حقوق معوقه دارند. تا پايان شهريور تمام طلب‌ها را صفر مي‌کنيم و پس از آن حقوق ماهيانه پرداخت خواهيم کرد. رئيس‌جمهور از محل اعتبارات پيش‌بيني نشده دستوري براي اختصاص حدود 10 ميليارد تومان به وزارت ورزش شده که اميدواريم هر چه زودتر اين مبلغ به دست ما برسد.

هاشمي گفت: قبل از بازي‌هاي آسيايي با روحاني جلسه‌اي برگزار خواهيم کرد تا در خصوص جشن تقدير از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش تصميم‌گيري کنيم. اميدواريم در آن جلسه بتوانيم مبلغ قابل توجهي را بگيريم تا مراسم شايسته‌اي برگزار کنيم.
فدراسيون براي حفظ کي‌روش مشکل مالي ندارد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مربی زنیت: آزمون پیشنهاد خاصی ندارد
  ذوالفقارنسب: این دولت توانایی واگذاری استقلال و پرسپولیس را ندارد/ بردن سرخابی ها به
  مشکل پرسپولیس بی ثباتی است !
  لوئیس سوارز؛ بازیکنی که قصد تمام شدن ندارد(عکس)
  کلوپ: مشکلی بین صلاح و مانه وجود ندارد
  مدیرعامل باشگاه تراکتور: ۶۰ درصد پرداختی داشتیم و مشکل مالی نداریم
  ژیمناستیک؛ فدراسیونی که دبیر ندارد‍!
  منزوی: استقلال شفافیت مالی ندارد/ زمان عقد قرارداد با شفر دلار ۳۹۰۰ تومان بود!
  پیگیری فدراسیون دوومیدانی برای حل مشکل ۲ ورزشکار ایران در بلاروس
  هاشمی‌طبا: AFC به ما اعتماد ندارد/ میزبانی جام ملت‌ها را به ایران نمی‌دهند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان