امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ubisoft: فرض هایی که برای Cover Art بازی Far Cry4 گفته می شود، ناراحت کننده است

#1
سازنده ی Far Cry 4 بعد از نشان دادن اولین تصویر هنری از این عنوان شوتر توسط گیمرها به خیلی چیزها متهم شد، به نژادپرستی، کج رفتاری و ترویج بی ادبی و خیلی چیز های فجیع تر که احتمالا درباره ی آن چیزهایی شنیده اید. حالا کارگردان هنری بازی یعنی Alex Hutchinson توضیح می دهد که این تعبیر ها اشتباه هستند، و اینکه چگونه بازیکنان فرض های ناراحت کننده ای درباره ی این تصویر داشته اند.
در مصاحبه ای با سایت Eurogamer آقای Hutchinson توضیحات بیشتری ارائه می دهد. مثلا درباره ی یکی از فرضیه ها می گوید، این که شخصیت منفی بازی، Pagan Min شخصی که در لباس بنفش می باشد، یک سفید پوست است و جوری که او دست بر سر جوان سرخ پوست و یا زرد پوست گذاشته است یک نشانه از نژاد پرستی می باشد. در ابتدا کارگردان هنری بازی تأیید می کند که Pagan Min سفید پوست نمی باشد و شخصی که در اسارت است شخصیت اصلی بازی نیست. در حقیقت کاراکتر اصلی یک شخص بومی از Kyrat با نام Ajay Ghale خواهد بود. در بازی در حدود ۵ سفید پوست وجود خواهد داشت ولی هیچ کدام شخصیت منفی و یا دشمن شما نیستند و این گونه تهمت نژاد پرستی از سر یوبیسافت باز شده است.
نقل قول:
جالب است که تنها یک تصویر باعث می شود تا مقالات زیادی درباره ی معنی آن نوشته شود. این جالب است که مردم به ما خبر می دهند. برای کسی که سلام می کند ما اینگونه عمل می کنیم و می گوییم که منظور حقیقی او چیست. این وقتی بود که من در توییتر خود نوشتم که شخصیت منفی سفید نیست، آن شخص کاراکتر نیست. این خیلی از چند جمله پیچیده تر است. حالا این مزیتی است که ویدئو ها و تریلر هایی از بازی منتشر شده است تا مردم آن ها را ببینند و بگویند آها، مشکلی نیست.
یوبیسافت همچنین به واسطه ی کاراکتر Pagan Min متهم به سوء رفتار شده است، Hutchinson می گوید که متهم کردن ما و این کاراکتر خود یک سوء رفتار می باشد. این شخصیت قرار است یک چیز جدید باشد، ترکیبی از چند نژاد. نحوه ی لباس پوشیدن او تنها برای این است که او را منحصر به فرد به نظر برساند و این قسمتی از این کاراکتر است. این یک نظر به روی نژاد و یا جنسیت او نیست.
نقل قول:
همان قدری که مردم تنوع می خواهند تغییر های ۱۸۰ درجه ای می تواند ناراحت کننده باشد. مردم می گویند که آیا چون او موی بلوند دارد نمی تواند آسیایی باشد؟ آه بله این یعنی تا به حال به کره رفته اید؟
همان طور که مشاهده کردید اعصاب Hutchinson به خاطر این سوءتعبیر ها بسیار آشفته است.
Ubisoft: فرض هایی که برای Cover Art بازی Far Cry4 گفته می شود، ناراحت کننده است 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی chimera squad برای کنسول های نسل هشت منتشر میشود
  بازی rouge company برای ps5 عرضه میشود
  برگزاری رویداد Galactus بازی فورتنایت برای اوایل آذر ماه تایید شد
  بازی Overwatch به‌مدت یک هفته برای نینتندو سوییچ رایگان می‌شود
  به‌روزرسانی بزرگی برای بازی Left 4 Dead 2 در راه است
Star بازی Mafia: Definitive Edition سعی در وسعت بخشیدن به قسمت‌هایی از داستان و مأموریت‌ها
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  عکس‌هایی از بازی Mafia 2 Definitive Edition برروی فروشگاه مایکروسافت قرار گرفت
  عرضه‌ی بازی Scarlet Nexus برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخص
  بسته‌ الحاقی جدیدی برای بازی Mortal Kombat 11 منتشر خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان