امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Sonic بیست و سه ساله شد

#1
امروز روز ویژه ای برای کمپانی سگا بود. شخصیت محبوب این شرکت، یعنی Sonic به بیست و سومین سال عمر خود رسیده است. این خارپشت آبی و دوست داشتنی در طول این سال ها روزهای خوب و بد بسیاری داشته است. با تمام این مشکلات، این شخصیت برای همیشه خود را به عنوان یکی از آیکن های تاریخ بازی به ثبت رسانده است. خبر خوشحال کننده ی این مطلب، انتشار نسخه ی بعدی این سری بازی، یعنی Sonic Boom می باشد.

هنوز اطلاعاتی در مورد این بازی منتشر نشده است و نمی توان فهمید که این بازی چه سرنوشتی برای خارپشت آبی و دوست داشتنی ما رقم خواهد زد. تنها چیزی که تا به امروز از این بازی دیده ایم، دمو های منتشر شده از آن بوده که به موضوع کلی این بازی اشاره دارند. این بازی توسط استودیو Big Red Button و به سفارش شرکت Sega، برای کنسول های Wii U و Nintendo 3DS منتشر خواهد شد. طبق گفته های استودیو سازنده ی این بازی، طراحی شخصیت های اصلی این بازی تغییر خواهد کرد و شخصیت هایی با ظاهر جدید در این نسخه از بازی خواهیم دید.
پیش از این تریلر این بازی در همین وبسایت قرار داده شده است. شما از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا  می توانید پست مربوطه را مشاهده نمایید.
Sonic بیست و سه ساله شد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط black pearl
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان