امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

متن اهنگ beating hart از Ellie Goulding

#1
متن اهنگ beating hart از Ellie Goulding 1

"Beating Heart"
yes make their peace in difficulties with wounded lips and salted cheeks.
And finally we step to leave to the departure lounge of disbelief.
And I don't know where I'm going but I know it's gonna be a long time.
And I'll be leaving in the morning come to the white wine bitter sunlight.
Wanna hear your beating heart tonight
Before the bleeding sun comes alive
I want to make the best of what is left hold tight
And hear my beating heart one last time before daylight.
And the canyon underneath the trees
Behind the dark sky you look at me.
I fell for you like the autumn leaves
Never faded evergreen
And I don't know where I'm going but I know it's gonna be a long time
Cause I'll be leaving in the morning come to the white wine bitter sunlight
Wanna hear your beating heart tonight
Before the bleeding sun comes alive
I want ot make the best of what is left hold tight
And hear my beating heart one last time.
I can't face this now everything has changed
I just wanna be by your side
Here's hoping we collide
Here's hoping we collide
Here's hoping we collide
Wanna hear your beating heart tonight
Before the bleeding sun comes alive
I wanna make the best of what is left hold tight
And hear my beating heart one last time
Wanna hear your beating heart tonight.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
PISHY
متن اهنگ beating hart از Ellie Goulding 1


متن اهنگ beating hart از Ellie Goulding 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
*.*
پاسخ
آگهی
#2
آخه اینا چیه گوش میدین.عشق است آقاسی با اون لب کارونش
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متن اهنگ beating hart از Ellie Goulding 1
پاسخ
#3
نيومده؟؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متن اهنگ beating hart از Ellie Goulding 1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متن اهنگ beating hart از Ellie Goulding 1
پاسخ
#4
o,f f,n
پاسخ
 سپاس شده توسط Medusa


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  متن برعکس اهنگ تیتراژ باب اسفنجی.اشاره به شیطان
  متن اهنگ جدید اکادمی موسیقی گوگوش !!!!!
  متن اهنگ بگذر ز من(عشق تو نمی میرد)از عارف
Music متن و معنی اهنگ Training Season از Dua Lipa
Music text song big shaggy متن اهنگ
Bug تکست اهنگ عمق بهرام
Music اهنگ مهیاد
Music اهنگ،021the kid
Music cia 5star متن اهنگ
Music متن اهنگ خلسه کچی بیتز easy

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان