امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بهترین بازی های رایانه ای ایرانی معرفی شدند

#1
بیر این جشنواره و مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای - در این مراسم اظهار کرد: شروع این رویداد در دولت دهم بود و اینک این جشنواره در دولت یازدهم به پایان می رسد. 
 
 
وی با بیان این که کارشناسان و متخصصان متعددی در قالب هیات داوری کلیه آثار رسیده به این جشنواره را بررسی کرده و برروی آن ها رای صادر کرده اند خاطرنشان کرد: شاید اگر همین آثار توسط گروه دیگری بررسی می شدند، برگزیدگان متفاوتی داشتیم. چرا که این موضوع به هر حال قانون داوری است.
 
مینایی در ادامه با تشکر از مردم و مسوولان و مدیرانی که در برگزاری این جشنواره بنیاد ملی بازیهای رایانه ای را یاری کرده اند گفت: تصور نمی کردیم در روزهایی که مشکلات اقتصادی تمام کشور را گرفته و بسیاری از حمایت های مالی محقق نشده تا این اندازه حضور شرکتها و بازی سازان در این جشنواره پررونق باشد اما حدود ۲۰۰ اثر ایرانی به دست ما رسید.
 
وی ادامه داد: در مجموع طی سه دوره برگزاری این جشنواره تاکنون حدود ۵۰۰ اثر به این جشنواره رسیده که این موضوع اتفاق خوشایندی است که نشان می دهد پتانسیل تولید به مراتب بیش از حد فعلی تولید است.
 
وی همچنین یادآور شد: لازم است در این حوزه به جوانان اعتماد شود تا با حضور نسل جوان در این حوزه قله های افتخار فتح شود چرا که اکنون جوانان ما قدرت مقابله با جنگ نرم را دارند.
 
در ادامه این مراسم با حضور اعضای هیات های داوری برگزیدگان سومین جشنواره بازی های رایانه ای به شرح ذیل معرفی شدند.
 
بازیهای کژوال مستقل
هیات داوران در بخش بهترین طراحی و اجرای هنری بازی کژوال مستقل، به جهت خلق کاراکتری دوست داشتنی و پر تحرک و ارائه سطح کیفی حرفه ای و استاندارد از یک بازی کژوال، لوح تقدیر و جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به بازی ماجرای آوا اهدا و مجتبی رجبی به نمایندگی از گروه طراحی هنری این بازی جایزه آنرا دریافت کرد.
 
دیپلم افتخار و جایزه ۱۵ میلیون ریالی این بخش به خاطر تنوع در المان های طراحی شده و هارمونی این اجزا در یک بازی پر تحرک و سرگرم کننده به بازی راه عنکبوتی به آرش صالحه اهدا شد.
 
هیات داوران برای نوآوری در طراحی و بهره گیری از سطح بالایی از کیفیت هنری در جهت خلق لذت بازی، تندیس غزال زرین سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران و جایزه ۲۵ میلیون ریالی را به فاطمه کشفی برای بازی تله ران اهدا کرد.
 
بازی های بزرگ مستقل
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران در این بخش به دلیل خلق جذابیت و زیبایی در عین سادگی با بهره گیری از خلاقیت در استیلیزاسیون لوح تقدیر و جایزه ۱۰ میلیون ریالی بهترین طراحی و اجرای هنری را به پروانه فرازنده و هانیه جهانشاهی برای بازی عشق و نفرت اهدا کرد.
 
دیپلم افتخار و جایزه ۱۵ میلیون ریالی این بخش به دلیل تنوع در خلق شخصیتها و فضاها و استفاده از هنرپویا نمایی در ساخت یک بازی خیال انگیز به نیما آباده برای بازی قهرمان ما تقدیم شد.
 
هیات داوران به خاطر خلق یک بازی جذاب و دارای شاخصه های استاندارد از نظر هماهنگی المان ها و عناصر بصری و توجه به کیفیت جلوه های ویژه، گرافیک لوگوها و Ui ، غزال زرین سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران و جایزه ۲۵ میلیون ریالی را به سهیل ضرغامی برای بازی خیابان های خونی اهدا کرد.
 
بازی های بزرگ غیر مستقل
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران در این بخش تندیس غزال زرین و جایزه ۲۵ میلیون ریالی را به دلیل باز آفرینی سه بعدی حماسه ای ملی با بهره گیری از تصاویر پر جزئیات به حمید برغانی برای بازی فریاد آزادی اهدا کرد.
 
بهترینهای بخش نگاه فنی
هیات داوران در این بخش ضمن درنظر گرفتن سه دیپلم افتخار و یک لوح تقدیر، هیچ کدام از بازیها را شایسته دریافت تندیس غزال زرین جشنواره ندانستند.
 
بازی های کژوال مستقل
هیأت داوران به دلیل سطح بالای کیفیت پیاده سازی فنی دیپلم افتخار و جایزه ۱۵ میلیون ریالی این بخش را تقدیم می کند به مجتبی رجبی برای بازی ماجرای آوا اهدا کرد.
 
بازی های بزرگ مستقل
هیات داوران در بخش فنی به دلیل توسعه بازی توسط XNA و مستقل بودن تیم سازنده، لوح تقدیر سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران به همراه جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به رضا هوشنگی برای بازی خیابان های خونی تقدیم کرد.
 
بازی های بزرگ غیرمستقل
دیپلم افتخار و جایزه ۲۵ میلیون ریالی بخش فنی بازی بزرگ غیر مستقل به دلیل بازی شبکه ای FPS به امید صادق‏وند برای بازی مبارزه در خلیج عدن: مدار ۱۰ درجه تقدیم شد.
 
هیات داوران در بخش فنی به دلیل توسعه موتور ایرانی برای این سبک بازی و دستاورد فنی حاصل شده دیپلم افتخار جشنواره و جایزه ۲۵ میلیون ریالی را به بازی جاده های نبرد تقدیم کرد و جایزه این بخش به سجاد بیگ جانی اهدا شد.
 
بهترینهای بخش طراحی صدا و صدا گذاری
بازیهای کژوال مستقل
هیات داوران در بخش بازیهای کژوال مستقل، دیپلم افتخار جشنواره و جایزه ۱۰ میلیون ریالی را برای طراحی صدا و صداگذاری به سینا مجیدی برای بازی راه عنکبوتی، اهدا کرد.
 
بازیهای بزرگ مستقل
هیات داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه ۵ میلیون ریالی طراحی صدا و صداگذاری را به بازی خیابان‏های خونی تقدیم و حمیدرضا انصاری جایزه این بخش را دریافت کرد.
بازیهای بزرگ غیرمستقل
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران در این بخش به خاطر دوبله و صداگذاری تأثیرگذار، دیپلم افتخار جشنواره و جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به مهرداد اسماعیل پور برای بازی بیداری : خاکسترهای سوزان تقدیم کرد.
 
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران به خاطر هماهنگی فوق العاده تصویر و صدا و انتقال موفقیت آمیز احساسات و تجربه های مجازی از طریق صدا تندیس غزال زرین و جایزه ۱۵میلیون ریالی بهترین صدا گذاری و افکت را به احسان ابراهیم زاده برای بازی فریاد آزادی اهدا کرد.
 
بهترین های بخش موسیقی
بازیهای کژوال مستقل
هیأت داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران لوح تقدیر و جایزه ۵ میلیون ریالی بخش موسیقی را به آیدین رادکیا آهنگساز بازی تله ران تقدیم کرد.
 
بازیهای بزرگ مستقل
کمیته داوران در بخش بهترین موسیقی بازی بزرگ مستقل لوح تقدیر و جایزه ۵ میلیون ریالی خود را به حمیدرضا انصاری برای بازی خیابان های خونی اهدا کرد.
 
دیپلم افتخار و جایزه ۱۰ میلیون ریالی بهترین موسیقی بازی بزرگ مستقل سومین دوره جشنواره، نیز به احمد ذقاقی برای بازی صدای فراموش شده اهدا شد.
 
بازیهای بزرگ غیرمستقل
هیات داوران تندیس غزال زرین و و جایزه ۱۵ میلیون ریالی بهترین موسیقی بازی را به خاطر زیبایی و تناسب نت ها با لحظه لحظه إی بازی نیز به بازی بیداری: خاکسترهای سوزان تقدیم شد و مهرداد اسماعیل پور جایزه این بخش را دریافت کرد.
 
بهترین های بخش طراحی بازی
 
بازی های بزرگ مستقل
هیات داوران در بخش طراحی بازی بزرگ مستقل، لوح تقدیر و جایزه ۵ میلیون ریالی خود را به امیر اتابک محمدی برای بازی آقای هت اهدا کرد.
 
همچنین هیات داوران در این بخش، دیپلم افتخار بهترین طراحی بازی بزرگ مستقل و جایزه ۲۰ میلیون ریالی را برای طراحی بازی عشق و نفرت به امیر عباس میثمی و شیرین عبدالحمیدی اهدا کرد.
 
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران، تندیس غزال زرین و و جایزه ۲۰ میلیون ریالی بهترین طراحی بازی بزرگ مستقل را به بازی خیابان های خونی تقدیم و جایزه این بخش را به شروین رحیمی را اهدا کرد.
 
بازی های بزرگ غیرمستقل
هیات داوران در بخش بهترین طراحی بازی بزرگ غیرمستقل، تندیس غزال زرین سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران و جایزه ۳۰ میلیون ریالی را به بازی بیداری: خاکسترهای سوزان تقدیم کرد و طه رسولی و شروین استاد زاده جوایز این بخش را دریافت کردند.
 
بهترین های بخش بازی نامه
بازیهای بزرگ مستقل و غیر مستقل
 
هیأت داوران در این بخش، انتظار خلق آثار بهتری داشت. اما از فرصت اهداء غزال خود در سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران استفاده کرده و به خاطر خلاقیت و نگاه تازه و بدیع به بازی های ویدئویی تندیس غزال زرین و جایزه ۱۵ میلیون ریالی را به گروه تولید بازی جای خالی تقدیم کرد. سید حسام صادقی اصل جایزه این بازی را در این بخش دریافت کرد.
 
بهترین های نگاه ویژه
بهترین بازینامه
هیأت داوران در بخش نگاه ویژه جایزه ۱۰ میلیون ریالی بهترین بازی نامه بیداری اسلامی را به بازی نامه بیداری : خاکستر های سوزان. نوشته جناب متین ایزدی اهدا کرد.
 
هیات داوران در میان آثار ارسال شده در بخش بازی نامه دفاع مقدس به خاطر تلاش تحسین بر انگیز نویسنده آن بهترین جایزه این بخش را به دو بازی پرواز دوران نوشته امیر رضا عابدینی و عملیات کرکوک نوشته حسن کریمی اهدا کرد.
 
هیأت داوران در بخش بازی نامه نگاه آزاد بهترین جایزه این بخش را به دو بازی لولو نوشته ماکان علیخانی و پرونده ابر سیاه نوشته شروین استادزاده اهدا کرد.
 
بهترین های نگاه ویژه
بهترین طراحی کاراکتر
هیات داوران در بخش نگاه ویژه طراحی کاراکتر و محیط، جایزه ۱۰ میلیون ریالی بهترین کاراکتر با موضوع دنیای آینده را به بازی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آسمان دژ ۲ و سعید رمضانی طراح این بازی اهدا کرد.
 
هیات داوران در بخش نگاه ویژه طراحی کاراکتر و محیط، جایزه ۱۰ میلیون ریالی بهترین کاراکتر با موضوع آزاد را به اردلان ایزدیان برای بازی شبگرد تقدیم کرد.
 
بهترین سینماتیک بازی
بهترین سینماتیک
هیات داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را شایسته کسب غزال زرین جشنواره نمی داند و فقط لوح تقدیر و جایزه ۱۰میلیون ریالی این بخش را اهدا می کند به نیما آباده برای بازی قهرمان ما اهدا کرد.
 
بهترین بازی آنلاین (برخط)
هیات داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه ۲۰ میلیون ریالی سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران را به محمدرضا کاغذگریان به نمایندگی از شرکت پارس پیک برای بازی شهر نشینان اهدا کرد.
 
غزال زرین بهترین بازی آن لاین جشنواره و جایزه ۵۰ میلیون ریالی به فرزام ملک آرا به نمایندگی از شرکت توسعه گر شبیه ساز برای بازی آسمان دژ۲ اهدا شد. 
 
بهترین بازی کژوال مستقل
هیات داوران در این بخش با احترام به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره هیچ کدام از آثار را شایسته کسب تندیس غزال جشنواره ندانسته و دو لوح تقدیر و یک دیپلم افتخار را اهدا کرد.
 
هیات داوران دو بازی را شایسته تقدیر و دریافت جایزه ۲۰ میلیون ریالی دانست. در این بخش وحید محمودیان، به نمایندگی از شرکت پیشگامان یارا کیش برای بازی مچتریا و میلاد زرین دخت، به نمایندگی از گروه تانگو گیمز برای بازی راه عنکبوتی جوایزی را دریافت کردند.
 
دیپلم افتخار و جایزه ۳۵ میلیون ریالی در بخش بهترین بازی کژوال مستقل به بازی ماجرای آوا تقدیم و مجتبی رجبی به نمایندگی از شرکت سرگرمی های کامپیوتری نیمو جایزه این بخش را دریافت کرد.
 
بهترین بازی بزرگ مستقل
هیات داوران در این بخش دیپلم افتخار و جایزه ۳۵ میلیون ریالی سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران را به بازی عشق و نفرت تقدیم و امیر عباس میثمی به نمایندگی از گروه نیو فولدر جایزه این بخش را دریافت کرد.
 
تندیس غزال زرین به همراه جایزه ۴۰ میلیون ریالی بهترین بازی بزرگ مستقل سومین جشنواره به بازی خیابانهای خونی اهدا شد و رضا هوشنگی به نمایندگی از گروه هدلس ویزارد جایزه این بخش را دریافت کرد.
 
بهترین بازی بزرگ غیرمستقل
هیات داوران در این بخش با احترام به کلیه شرکت کنندگان در جشنواره و با آرزوی تولیدات با کیفیت تر در آینده، هیچ کدام از آثار را شایسته کسب تندیس غزال جشنواره ندانسته و یک لوح تقدیر و یک دیپلم افتخار را اهدا کرد.
 
لوح تقدیر و جایزه ۴۰ میلیون ریالی سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران را به بازی فریاد آزادی تقدیم شد و بهزاد خورسند غفاری به نمایندگی شرکت پردازش افزار پژواک جایزه این بخش را دریافت کرد.
 
دیپلم افتخار و جایزه ۵۰ میلیون ریالی بهترین بازی بزرگ غیرمستقل سومین جشنواره به بازی بیداری : خاکسترهای سوزان رسید و حسن کریمی به نمایندگی از شرکت بازی رسانه جایزه این بخش را دریافت کرد.
 
بهترین بازی سال ۱۳۹۲
هیات داوران سومین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران با اکثریت آرا و با افتخار بازی آسمان دژ۲ را به عنوان بازی سال برگزیدند و جایزه ۵۰ میلیون ریالی را به گروه تولید کننده این اثر اهدا کردند. 
 
بهترین بازی بخش آفرینش های دانشجویی
هیات داوران بخش «آفرینش های دانشجویی» پس از بررسی بازی های ساخته شده در این رویداد، هییک از بازی ها را شایسته ی مقام اول، دوم و سوم نمی داند.
 
اما به رسم یادبود به سه بازی برتر که از نظر کیفی تقریبا در سطح مشابه ای هستند، لوح تقدیر و جایزه ی نقدی ۲۰ میلیون ریالی تعلق گرفت که عنوان این بازی ها عبارتند از. بازی "داستان گل" محصول تیم بازیسازی "خرناس"، بازی "عروسک قشنگ من" محصول تیم بازی سازی "الکترود" و بازی "عشق بی پایان" محصول تیم بازیسازی "گل سرخ".
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی ایرانی اتوبان آماده انتشار می باشد
  فصل بعدی بازی Dead By Daylight با انتشار تریلری ترسناک معرفی شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  شایعه: به‌زودی از بازی جدید Batman توسط استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترآل معرفی خواه
  احتمالا معرفی بازی Saints Row 5 با تاخیر مواجه شده است
Star سه بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک مشخص شدند
  Mafia: Trilogy معرفی شد
  شایعه: بازی جدید بتمن زودتر از انتظارها معرفی می‌شود
  عرضه‌ی بازی Scarlet Nexus برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخص
  بازی Lianhai Billiards Club معرفی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان