28-06-2014، 16:19
همانطور که می دانید اخیرا اخباری منبی بر وجود مشکلات جدی در Crytek منتشر شد و این کمپانی نیز وجود این مشکلات را رد کرد . حال ، به تازگی یکی از طراحان تیم توسعه عنوان مورد انتظار Homefront: The Revolution یعنی آقای "Fasahat Salim" در مصاحبه ای که با وبسایت GameSpot داشته اطلاعاتی در رابطه با این عنوان به اشتراک گذاشتند که در ادامه شاهد هستیم.
" ما واقعا از بابت کار بر روی چنین سطحی بسیار هیجان زده هستیم، ما محدودیت های CryEngine را کنار می زنیم . این بازی یکی از بزرگ ترین عناوینی است که تاکنون در Crytek ساخته ایم، بنابراین از این بابت بسیار هیجان زده هستیم . "
با وجود تعداد زیادی شهر در کشور کره، چرا فیلادلفیا را انتخاب کردید؟ Salim پاسخ می دهد : " زمانی که ما در مورد این بازی تصمیم گیری می کردیم، می توانستیم بازی را در هر جایی بنا کنیم. فیلادلفیا را انتخاب کردیم چرا که این مکان، محل تولد نمادهای آزادی آمریکا است. در این روز ، در این در این شهر نماد های زیادی در رابطه با استقلال وجود دارد . این شهر، خانه آزادی و استقلال است. "
Homefront: The Revolution در سال 2015 برای پلتفرم های Xbox One ، PC و PS4 منتشر می شود .