امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

واکنش حاج‌صفی به فریاد نکونام در بازی آرژانتین

#1
قبل از اعزام تیم‌ملی ایران به برزیل شاید خوش‌بین‌ترین هوادار فوتبال کشورمان هم گمان نمی‌کرد احسان حاج‌صفی بتواند به‌عنوان یار اصلی تیم‌ملی در جام‌جهانی بازی کند اما این اتفاق رخ داد و از قضا عملکرد این ‌هافبک چپ‌پا هم تعریفی بود.



حاج‌صفی وظایف محوله از سوی کادرفنی را به خوبی انجام داد و حالا احتمال حضورش در فوتبال اروپا نیز وجود دارد، هر چند خودش می‌گوید برای لژیونر شدن باید تا پایان جام‌جهانی صبر کند. روز گذشته فرصتی دست داد تا با این ‌هافبک خوش‌اخلاق فوتبال ایران برای دقایقی هم‌کلام شویم و با او درباره اتفاقات جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل صحبت کنیم. این شما و این هم صحبت‌های احسان حاج‌صفی.



* به‌عنوان یک بازیکن، از عملکرد تیم‌ملی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ راضی هستی؟

- ما در بازی با نیجریه و آرژانتین عالی بازی کردیم. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد بتوانیم اینطور مقابل این دو تیم ظاهر شویم اما متاسفانه در بازی با بوسنی به‌علت خستگی مفرط نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم. متاسفانه انتظارات هم از تیم ایران بالا رفته بود و همه انتظار داشتند ما با اختلاف گل زیادی بوسنی را از پیش رو برداریم که منطقی نبود. با این حال به نظر خودم بد کار نکردیم و دیدید که خیلی‌ها از تیم ایران تمجید کردند.



* ولی آمار نشان می‌دهد که تیم‌ملی ایران ضعیف‌ترین نتایج تاریخ جام‌جهانی را کسب کرده است؟

- نباید به آمارها استناد کرد. همه در این ۲، ۳ ماه زحمت کشیدند. باور کنید روزهای خیلی سختی را پشت‌سر گذاشتیم و در جریان مسابقات نیز فشار زیادی را تحمل کردیم. شاید بهتر باشد، واقع‌گرایانه‌تر به موضوع نگاه کنیم. بازیکنان تیم‌ملی شایسته انتقاد نیستند. نمی‌گویم ضعفی نداشتیم، به هر حال سطح فوتبال ایران با تیم‌های مطرح دنیا متفاوت است اما همین که توانستیم مردم را راضی کنیم، خوب است.



* شاید هواداران فوتبال ایران فکرش را هم نمی‌کردند احسان حاج‌صفی به‌عنوان یار فیکس در ترکیب تیم‌ملی بازی کند اما این اتفاق رخ داد و عملکردت هم بد نبود. خودت فکر می‌کردی بازی کنی؟

- باید از کی‌روش تشکر ویژه‌ای داشته باشم که به من اعتماد کرد. من در تمرینات هرچه داشتم، اجرا کردم و خوشحالم که توانستم در ترکیب اصلی تیم‌ملی حضور پیدا کنم. در تیم‌ملی نقش تدارکات را هم داشته باشی، افتخار است، چه برسد که یار فیکس باشی. خوشحال‌ترم از این‌که توانستم در جریان بازی‌ها نیز عملکرد مثبتی داشته باشم. کی‌روش از من راضی بود و همین کفایت می‌کند. امیدوارم بتوانم این رویه را ادامه دهم و در رقابت‌های آینده نیز در ترکیب تیم‌ملی قرار داشته باشم.



* صحبت‌هایی مطرح شده درباره این‌که در اردوی تیم‌ملی اکثر بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی حضورشان را پررنگ دنبال می‌کردند. این مساله صحت دارد؟

- من واقعا متاسفم که برخی چنین مسائلی را مطرح کرده‌اند. شما واقعا فکر می‌کنید با حضور مربی با دیسیپلینی در اردوی تیم‌ملی ایران می‌شود در جام‌جهانی چنین کارهایی انجام داد؟ این حرف‌ها منطقی نیست و دوست ندارم بیشتر از این حرفی درباره چنین شایعاتی بزنم.



* این روزها همه درباره کارلوس کی‌روش و احتمال جدایی‌اش از تیم‌ملی حرف می‌زنند. نظرت دراین‌باره چیست؟

- از نظر من کی‌روش مربی محبوب فوتبال ایران است و ماندنش در تیم‌ملی کاملا به سود تیم ایران خواهد بود، همان‌طور که نتیجه کارش در ماه‌های گذشته را در جام‌جهانی دیدید. مطمئن باشید او اگر بماند می‌توانیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام‌جهانی باشیم. با این حال من بازیکن هستم و تصمیم‌گیرنده درباره کی‌روش مسئولان فدراسیون فوتبال هستند، هرچند امیدوارم کی‌روش را نگه دارند.



* عملکرد خوبت در جام‌جهانی شانس تو را برای لژیونر شدن بالا برده است. آیا پیشنهادی از تیم‌های اروپایی داری؟

- واقعیت این است که من یک‌سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم اما در قراردادم بندی گنجانده شده که در صورت داشتن پیشنهاد از تیم‌های اروپایی می‌توانم از سپاهان جدا شوم. با این تفسیر همه چیز در اختیار باشگاه است اما تا این لحظه هم پیشنهاد جدی از تیم‌های اروپایی به من نرسیده است. البته حتما می‌دانید که تیم‌های اروپایی معمولا تا پایان جام‌جهانی صبر و با بررسی‌های متعدد بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. من نیز فعلا صبر می‌کنم تا ببینم چه می‌شود.



* از سپاهان خبر داری؟

- تا حدودی بله البته فعلا مشغول استراحت هستم اما از طریق رسانه‌ها اتفاقات سپاهان را پیگیری کرده‌ام. شرایط تیم سپاهان بد نیست و به نظرم عزمی صورت گرفته تا این تیم در فصل آینده جبران مافات کند و بتواند به جایگاه واقعی خود در لیگ ایران برگردد.



* صحبت‌هایی درباره جدایی رحمان احمدی هم شنیده می‌شود، آیا در اردوی تیم‌ملی با احمدی صحبتی در این خصوص نکردی؟

- خیر، من اطلاعی از وضع رحمان ندارم.



* به‌عنوان سوال آخر، برخی رسانه‌ها خبرهایی را منتشر کرده‌اند مبنی بر این‌که نکونام در بازی با بوسنی بر سر تو داد و فریاد کرده و درگیری لفظی ایجاد شده است. این موضوع صحت دارد؟

- می دانم این بحث ها چیست. وقتی متوجه این شایعات شدم خنده ام گرفت. در همه تیم ها کاپیتان تیم است که وظایف بازیکنان را در داخل زمین به آنها گوشزد می کند. نکونام در صحنه ای که عکس آن منتشر شده است به من یک نکته تاکتیکی را منتقل کرد. همین و بس. جواد درباره کرنرهای آرژانتین بحثی را بیان کرد. او از من خواست پشت هجده قدمم باش. حال و هوای بازی با آرژانتین خیلی خاص بود و جواد با صدای بلند نکات را بیان می کرد و هیچ اتفاق بدی رخ نداد. برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و از او هرگز ناراحتی به دل نگرفتم.»
پاسخ
آگهی
#2
انتظار داشتی همه رو بخونم؟Huh
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/pictures/flashkhor-lgo1.jpg
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش فدراسیون به دعوت شدن کنعانی‌زادگان
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  واکنش برایتون و فاینورد به انتقال جهانبخش(عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  واکنش استقلال به شایعه ترانسفرشدن قایدی
  نکونام مربی العین را از کار بیکار کرد
  ژاوی و تحسین نکونام در نشست مطبوعاتی
  واکنش قوچان‌نژاد به قرار گرفتن نامش در لیست فروش
  واکنش عجیب شجاع خلیل‌زاده نسبت به بوسیدن لوگو

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان