امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 3.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تفاوت های تعطیلات مسی و رونالدو

#1
لیونل مسی را می‌‌توان نماد سکوت در فوتبال امروز دانست. بازیکنی که این روزها در رأس اخبار فوتبالی جهان قرار داشته و عده‌ای او را نه تنها بهترین بازیکن حاضر که بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند. همین شرایط، بعضی واقع زندگی را برای او دشوار می‌کند. با اتمام مسابقات سال 2011 و قهرمانی بارسا در جام‌جهانی باشگاه‌ها، بازیکنان این تیم با تشخیص کادر مربیگری تیم به تعطیلات رفته و در این بین، مسی از یک جایزه ویژه برخوردار شد. پپ گواردیولا به او 4 روز تعطیلی بیشتر داد و او دیرتر از سایرین به اردوی تیم ملحق شد. اگر هرکس دیگری به جای او بود (و البته حق هم داشت) سراغ استراحت در بهترین نقاط دنیا می‌رفت و برای چند روز از هرچه هیاهو وجنجال بود فاصله می‌گرفت.


ولی لیو این کار را نکرد و با حضور در آرژانتین وسرزدن به مؤسسات خیریه و بیمارستان‌ها موجبات شادی کودکان و بیماران علاقه‌مند به خود شد تا شاید از این راه بخشی از ناراحتی‌های آنها در آستانه سال جدید برطرف شود.


صدالبته او همراه نامزد خود به مراکز تفریحی هم سرزده ولی استراحت مانعی بر سر راه‌کارهای عام‌المنفعه او نبود. اما نکته‌ای به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد، بازگشت او از تعطیلات امسال است. او وقتی پس از گذراندن چهار روز تعطیلات اضافی از پرواز طولانی مدت بوینوس‌آیرس به بارسلونا پیاده شد، به ای رفتن به خانه شخصی‌اش، همراه با یکی از دوستانش راهی محل تمرین تیم بارسا در نوکمپ شد و بدون آنکه به کسی خبر دهد و یا از مسئولین ورزشگاه درخواست روشن شدن چراغ را کند، با پوشیدن لباس تمرین، شروع به دیدن و انجام حرکات کشش کرد تا به این وسیله بخشی از افتادگی بدنی خود را (نسبت به سایرین که زودتر بازگشته بودند) جبران و برای دیدار حساس در جام‌حذفی برابر اوساسونا آماده شود.


کریستیانو رونالدو
او برای بسیار بت و برای عده‌ای سمبل نفرت است. هرکاری که بکند درست از دو جنبه فوق مورد بررسی قرار گرفته و مردم یا شیفته آن عمل شده و یا در جهت کوبیدن او گام برمی‌دارند. اما همگان هم عقیده‌اند که او رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد. بازیکن تکنیکی او رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد.


بازیکن تکنیکی او رفتارهای ویژه‌ای دارد و کمتر به کسب رضایت سایرین از راه ظاهرسازی اهمیت می‌دهد. بازیکن تکنیکی سابق یونایتد و فعلی رئال مادرید، عاشق تنهایی و گذراندن وقت با دوستان و خانواده است و هیچ چیز اندازه دخالت خبرنگاران و عکاسان مزاحم او را عصبی نمی‌کند.


در کنار آن او به هیچ‌وجه به خودش سختی نداده و در راه رسیدن به لذت، از تقبل هیچ هزینه‌ای روی گردان نیست. همین تعطیلات کریسمس امسال نمونه‌ای از واقعیت های درونی ستاره شماره 7 سپیدها را نشان داد. او در تعطیلات همراه با نامزدش ایرینا راهی کشور کوچک مالدیو در اقیانوس هند شد تا در فضایی بهاری، بوی سال نو را استشمام کند.


اجاره ویلایی که در آن سکونت داشتند شبی 19 هزار یورو 0نزدیک به 40 میلیون تومان) بود که شامل ساحل اختصاصی، زمین تنیس، سونا و جکوزی و سایر امکانات رفاهی می‌شد. عکس‌های او در کنار دلفین‌ها و با لباس غواصی در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت. او همچنین با گذراندن بقیه تعطیلات خود در خلیج فارس و شهر دوبی، از امکانات رفاهی آنجا نیز بهره برد. شاید عده‌آی بگویند که او مالک اموال خویش است و هرکار که بخواهد می‌تواند با پول خود انجام دهد ولی در جهت مخالف، عده‌ای با مطرح کردن نام افرادی همچون مسی که تعطیلات را در کنار بیماران و افراد بی‌بضاعت گذراندند، از این کار رونالدو (به مانند سایر کارهایش) ابراز انزجار کرده و او را بابت این حرکت سرزنش کردند.
تفاوت های تعطیلات مسی و رونالدو 1
پاسخ
 سپاس شده توسط palang ، r10000 ، sina0111 ، xx DEVIL xx ، نازی جوجو ، aCrimoniouSs
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)
  این رونالدو در یوونتوس ماندنی نیست (عکس)
Clocket رونالدو و رئال مادرید با هم در ارتباط هستند (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان