امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موش‌ها بایگانی شهرداری را خوردند

#1
امروز در شهرداری اعلام شد که موش‌ها قسمتی از بایگانی شهرداری را خورده‌اند. شایع بود که در این بایگانی اوراق و اسناد بهادار موجود بوده و موش‌ها اسنادی را که در حدود ششصد هزار تومان ارزش داشته جویده‌اند.



بایگانی شهرداری مربوط به سال‌های پیش است و دستبرد موش‌ها نیز از همان سال‌های قبل آغاز شده و چون انبار اسناد زیاد مورد توجه و احتیاج نبوده، جولانگاه موش‌ها شده است.



ماموران وقتی متوجه این مطلب شدند که به دستور شهردار قرار شد شکل بایگانی در شهرداری تغییر یابد و اسناد و اوراق بایگانی بیست سال گذشته بر طبق اصول تنظیم شود.



ساختمان شهرداری کهنه و قدیمی است و در طبقه زیرین آن موش‌ها رخنه کرده‌اند. هنگامی که ماموران مشغول جابجا کردن پرونده‌ها بودند ناگهان متوجه شدند که موش‌ها گوشه‌های اسناد و اوراق بهادار را جویده‌اند.



امروز آقای عقیلی مدیرکل شهرداری به خبرنگار اطلاعات گفت: اداره بایگانی پرونده‌های راکد، درخواست تبدیل قفسه‌های چوبی را به قفسه‌های آهنی کرده بود و متصدیان بایگانی در جواب نوشته بودند که موش‌ها پرونده‌ها را مورد حمله قرار داده‌اند. مدیرکل مالی شهرداری گفت: دستور داده شد که تعدادی تله موش و مقداری مرگ موش نیز خریداری و برای ریشه‌کن ساختن نسل موش در انبارها و زیرزمین‌ها گذاشته شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان