امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پخش مستند لئو مسی در ریو!

#1
ستاره دنیای فوتبال و بازیکن محبوب آرژانتین اکنون به یک ستاره دوست داشتنی در سراسر جهان تبدیل شده و مستند مسی قرار است فردا در ریو به نمایش درآید.


پخش مستند لئو مسی در ریو! 1

 زندگی سراسر فراز و نشیب و پیچیده لیونل برای هوادارانش بسیار جذاب و آموختنی است و پخش فیلم مستند لیونل مسی در جام بیستم بیش از پیش شیفتگان مسی را جذب دنیای فوتبال و تب بالای جام جهانی کرد.

آلکس ایگلسیای اسپانیایی که معمولا در میان مستندسازان این کشور به آلمودوار دنیای مستند شهر دارد، با ساخت مستند مسی اگر اغراقی در کار نباشد، جهانی شد و این روزها نامش به اندازه نام مسی در تب جام بیستم بر سر زبانها افتاده است.


این مستند آنقدر جهانی شد و مورد استقبال مردم دنیا قرار گرفت که در سرزمین قناریها، جایی که کمترین هوادار مسی در آن حضور دارد نیز به نمایش در آمد و مقرر شد طی مراسمی باشکوه و به صورت رسمی از آن رونمایی شود.



پخش مستند لئو مسی در ریو! 1


این فیلم مستند بر پایه فیلمنامه خورخه والدانو بازیکن بزرگ فوتبال آرژانتین ساخته شده و در آن از تصاویر واقعی ضبط شده از مسی، تنها بازیکنی که موفق به دریافت چهار توپ طلا شده است از زمانی که چهار سال داشته تا به حال، استفاده شده است. بزرگانی مانند مارادونا، یوهان کرایوف، سزار لوئیس منوتی، آندرس اینیستا و آلخاندرو سابیا نیز در این فیلم حضور دارند.


اکنون مسی در اوج ثروت و شهرت در لباس تیم ملی فوتبال کشورش شاه مستندی از زندگی سخت خود است، ابرستاره ای که در کارهای خیر، با فاصله بسیار زیادی نسبت به رونالدو در صدر جدول ایستاده و یک ستاره تمام نشدنی به نظر می آید. 
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پخش مستند لئو مسی در ریو! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Eror404
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان