امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کواچ در فاز مسابقه تاثیر خود را روی تیم ملی گذاشت

#1
تیم ملی والیبال کشورمان پس از ورود به کشور لهستان نخستین جلسه تمرینی خود را برای ریکاوری و رسیدن به شرایط مطلوب برگزار کرد.
حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کشورمان اظهارداشت: تمرین امروز با توجه به خستگی ملی پوشان که ناشی از طولانی بودن پرواز ها بود در شرایط طبیعی و مطلوبی برگزار شد به طور حتم فردا وضعیت تیم نسبت به امروز به مراتب بهتر خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مسجل شدن صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 باعث میشود که ملی پوشان بازی این هفته را دست کم بگیرند؟ گفت: کواچ معتقد است که باید بازیکنان با تمام قوا و توان در لهستان به مصاف حریف بروند و بازی های این مرحله را با نتیجه خوبی به پایان برسانند. خوشبتانه ملی پوشان هم این وضعیت را درک کرده و این 2 دیدار را هم جدی خواهند گرفت ما باید مقابل تماشاگران لهستانی نمایش خوبی از قدرت والیبال خود داشته باشیم.
معدنی یادآورشد: امسال والیبال ایران در گروه سختی قرار داشت کمتر کسی فکر می کرد که تیم ملی بتواند در رقابتهای امسال نتایج قابل قبول و خوبی را به دست آورد ولی ما از کار گروهی خوبی در این پیکارها بهره بردیم و نوع اجرای لیگ جهانی هم این اجازه را به ما داد که با هر تیمی که در خانه بازی می کنیم در تهران هم با آنها مصاف دهیم.
وی در ادامه گفت: ما سال گذشته 4 بازی خانگی انجام دادیم ولی امسال 6 دیدار را در تهران میزبان بودیم و توانستیم از این تعداد 5 برد خوب را در کارنامه خود ثبت کنیم این نوع نتیجه گیری حاکی از بالا رفتن سطح کیفی کار ملی پوشان در رقابت های سال جاری دارد.
سرمربی اسبق تیم ملی والیبال با مثبت ارزیابی کردن نوع اجرای مسابقات لیگ جهانی امسال خاطرنشان کرد: امسال این مساباقت با فلسفه لیگ جهانی هم خونی دارد چون بازیها به صورت رفت و برگشت برگزار شد و ما توانستیم از میزبانی های خود بهترین استفاده را داشته باشیم به طوری که تیم ها به تهران بیایند، دیده شده و تماشاگران ما با نحوه بازی آنها آشنا شونداین موضوع دستآوردهای حرفه ای را برای والیبال ایران به همراه داشت.
معدنی در خصوص مصدومیت شهرام محمودی و احتمال عدم حضور وی در مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی اظهارداشت: شهرام امسال یکی از بهترین سال های تمرینی خود را پشت سر گذاشت و توانست به خوبی آمادگی خود را حفظ کند و بازی به بازی بهتر شود که متاسفانه دچار مصدومیت شد امیدوارم وی به سرعت بهبود پیدا کند. اما در شرایط کنونی "رضا قراء" باید به جای وی در ترکیب حاضر شود به نظرم این فرصت خوبی است که در اختیار این بازیکن قرار گرفته است و باید از آن نهایت بهره برداری را داشته باشد ما باید خود را با این شرایط سازگار کنیم تا به تیم ضربه وارد نشود.
وی حضور کواچ به عنوان سرمربی در کنارتیم ملی و درفاز مسابقات خوب ارزیابی کرد و گفت: وی از وقتی همراه تیم ملی شده فقط در مسابقات حضور داشته و این مساله باعث شد تا کمک بزرگی به والیبال ایران بکند چه از نظر روحی و په از نظر روانی. کواچ ارتباط خوبی با ملی پوشان برقرار کرده، وی و همکارانش در کنار یکدیگرگروه خوبی را تشکیل داده اند که در مجموع روی کار تیم ما تاثیرگذار است به طور کلی باید بگویم که همه متحد و یک دست شده ایم تا والیبال ایران در مسابقات پیش روی خود نتایج خوبی به دست آورد.
مربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص بازیهای هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی و دیدارهای تیم های ایران و لهستان اظهارداشت: لهستان در این بازیها محکوم به برد است آن ها برای صعود احتیاج به برد و کسب امتیاز داردند. این تیم در ترکیب خود بازیکنان بزرگ و حرفه ای دارد نقطه قوت آنها روی دریافت در سرویس های پرشی موجی است ما باید با دفاع خوب خود آنها را شکست دهیم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Video مسابقات WWE | اولین مسابقه برای قهرمانی کمربند آمریکای شمالی
Video مسابقه آریا داوری در برابر آکیرا توزاوا
  کشتی کج WWE | آرشیو چند مسابقه رومن رینز Vs کوین اونز
  فینال کم تاثیر است؛ مسی تصمیمش را گرفته
  دیوید بکام دست روی لژیونر ایرانی گذاشت | مهاجم ایرانی به آمریکا می رود؟
  نظر سی ام پان راجب بزرگترین مسابقه رسلینگ
  گزارش جذاب این مسابقه در nxt
  رتبه‌بندی جهانی تیراندازان در روزهای کرونایی و بدون مسابقه
  لوریس دستکش‌های خود را برای مقابله با کرونا به حراج گذاشت
  نکونام:وقتی مسابقه‌ای برگزار نشده چرا باید تمام دستمزدمان را بگیریم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان