امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

همکاری با جهاددانشگاهی دانشجویان را برای ورود به جامعه آماده می‌کند

#1
رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: با همفکری و همکاری جهاددانشگاهی می توان گامهای مثبتی برای انجام فعالیتهای فرهنگی برداشت و دانشجویان را برای ورود به جامعه و حرکت در مسیر آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده کرد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه همدان، دکتر منصور غلامی در نشستی با حضور رئیس و معاونان جهاددانشگاهی همدان که در دفتر ریاست دانشگاه بوعلی برگزار شد، با مثبت ارزیابی کردن کارهای انجام شده توسط جهاددانشگاهی همدان در بخشهای مختلف، اظهار کرد: علاوه بر اعتقاد به فعالیتهای جهاددانشگاهی، نسبت به این نهاد انقلابی علاقه خاصی داشته و مدتی در جهاد دانشگاهی فعالیت داشته‌ام.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت بسط و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: ما در مقابل دانشجویی که مشغول تحصیل است مسئولیم، باید سعی شود که در فعالیت‌های فرهنگی عموم دانشجویان در نظر گرفته شوند، به طوریکه همه دانشجویان بتوانند از فعالیتهای فرهنگی در دوران تحصیل بهره‌مند شوند.

غلامی از حضور مجدد جهاددانشگاهی در شورای فرهنگی دانشگاه استقبال و اضافه کرد: حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه بوعلی باید گسترش یابد و ما آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را داریم.

وی با استقبال از همکاری مشترک جهاددانشگاهی و دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: معاون پژوهشی، پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه را به همکاری در پروژه‌های پژوهشی جهاددانشگاهی و کمک در فعالیتهای پژوهشی این نهاد توصیه می‌کنم.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: با توجه به امکانات دانشگاه و پتانسیل‌های جهاددانشگاهی می توان زمینه فعالیتهای پژوهشی مشترک و همکاری دو جانبه را فراهم کرد.

غلامی در حوزه آموزشی نیز همکاری دانشگاه و جهاددانشگاهی را مورد توجه قرار داد و گفت: جهاددانشگاهی می تواند در کنار دانشگاه به عنوان نهادی همکار، یاریگر دانشگاه باشد.

فعالیتهای جهاددانشگاهی اعتماد به نفس دانشجویان را تقویت می کند
رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان نیز در ابتدای نشست با ارائه گزارشی از فعالیتهای این واحد گفت: جهاددانشگاهی با پیشینه‌ای که در حوزه فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه دارد می تواند برنامه‌های اثرگذاری برای دانشجویان برگزار کند.

اکبر اسدی درباره اهمیت فعالیتهای فرهنگی جهاددانشگاهی برای دانشجویان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی جهاد همانند کارگاهی برای دانشجویان است که آنها را در دوره دانشجویی برای ورود به جامعه آماده کرده و مباحث علمی را به صورت عملی برای آنها به نمایش می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان با فعالیت در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دوره تحصیل، روحیه مطالبه گری را در خود پرورش داده و اعتماد به نفس خود را تقویت می‌کنند.

اسدی درباره فعالیت مرکز افکارسنجی نیز تصریح کرد: دانشجویان رشته‌های علوم انسانی با فعالیت در این مرکز با لایه‌های مختلف جامعه آشنایی پیدا می‌کنند و با مباحث تئوری علوم اجتماعی به صورت عملی آشنا می شوند.

آراء و اندیشه‌های امام ضامن بقاء انقلاب است
وی به فعالیت مرکز امام و انقلاب اسلامی در حوزه فعالیتهای فرهنگی جهاددانشگاهی نیز اشاره کرد و افزود: آراء و اندیشه‌های امام خمینی (ره) ضامن بقاء انقلاب است و در این مرکز با برگزاری ویژه برنامه‌هایی سعی شده است تا دانشجویان که آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند با اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب مأنوس شوند.

اسدی ادامه داد: گسترش فعالیتهای پژوهشی نیز در دستور کار جهاددانشگاهی قرار دارد و علاوه بر فعالیتهای تخصصی نظیر آزمایشگاه تشخیص طبی، مرکز خون بند ناف و طب کار ایجاد گروه‌های مختلف پژوهشی متناسب با ظرفیت‌های بومی استان در برنامه‌های جهاددانشگاهی همدان لحاظ شده است.

وی درباره مرکز آموزش‌های کوتاه مدت نیز گفت: این مرکز در نظر دارد آموزشهای تخصصی به متقاضیان ارائه کرده و آموزشهای عمومی را کاهش دهد و در این راستا توانسته دوره‌هایی مانند آشنایی با گیاهان دارویی، عکاسی و تکنسین داروخانه را برپا کند.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information آزمون شبیه نهایی جامعه شناسی (۳) ( سیب تا بیست )
Question آزمون نهایی ماز - درس جامعه شناسی ۳
  سوالات نهایی جامعه شناسی ۳
  سوالات نهایی جامعه شناسی دوازدهم
  سریال تیر آخر { جامعه، روان، اقتصاد}
  کتاب جمع بندی جامعه شناسی خیلی سبز
  تشریحی گزینه دو مرحله ۱ ادبیات و جامعه ( دوازدهم انسانی)
  مبحث قدرت اجتماعی_ جامعه شناسی دهم
  مبحث "پرسش از معنای زندگی " درس ۵ جامعه شناسی دوازدهم
  آموزش ورود به کلاسهای مجازی {ویژه دانشجویان}

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان