امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

می کشمت بعد از سه روز یا قبل سه روز

#1
[ltr]

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
داعشیک هنرمند را به مرگ تهدید کرد

[/ltr]
[ltr]گروهک تروریستی داعش خواستار مرگ یک مسلمان طراحمجموعه‌های مصور شد. آنها اعلام کرده اند که زندگی این طراح کویتی آمریکایی، بیش از سه روز، دیگر منفعتی ندارد.[/ltr]
[ltr]گروهکتروریستی داعش خواستار  مرگ یک مسلمان طراح مجموعه‌های مصور شد. این گروهک اعلام کرده که مجموعه «99» که توسط نایف المتاوا طراحی شده بر ضد اسلام است و بدگویانه به دین اسلام پرداخته است. آنها اعلام کرده اند که زندگی این طراح کویتی آمریکایی، بیش از سه روز، دیگر منفعتی ندارد. 
 
این مجموعه داستان 99 نفراز ابر انسان‌هایی است که هرکدام یکی از صفاتی که در قرآن برای خداوند متعال ذکر شده است، مانند سخاوت، بخشش و... را دارا می‌باشند. جالب است بدانید از این مجموعه که در سال 2007 منتشر شده است، یک سریال کارتونی هم ساخته شده که آن سریال هم با فتوای علمای عربستان مواجه شده است. یکی از مفتیان عربستان فتوایی صادر کرده که بر مبنای آن لازم است از این اثر شرارت بار دوری شود. 
 
جالب است بدانید کهافراطیهای مسیحی و یهودی آمریکا هم به این مجموعه تاختهاند و اعلام کردهاند که این مجموعه تصویریمثبت و خلاف واقع از اسلام نشان می‌دهد! 
 
این اثر هیچ گاه محبوبیتیرا که در خارج از مرزهای آمریکا پیدا کرد نتوانست در خاک آمریکا هم پیدا کند. با این وجود در سال 2010 یک بار دیگر «99» در قالب مجموعه کمیک‌های مشهور کمپانی دی سی کمیکس، «لیگ عدالت آمریکا» برگشت. که این مجموعه را فابین نیسیه زا نوشته بود. 
 
به گزارش کویت تایمز،نایف المتاوا در واکنش به این تهدید در صفحه اجتماعیش اعلام کرده که اگرچه از این تهدید رسما شکایت می‌کند اما در مجموع اعتقادی به داعش و القاعده نداشته و آنها را باور ندارد.
[/ltr]

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان