امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رهبردوست داشتنی که صدمیلیون نفرراکشت (فرعون روسی)

#1
کشتارکاتین



کشتار کاتین (یا کشتار جنگل کاتین) به کشتار دسته جمعی حدود ۲۲ هزار اسیر جنگی لهستانی در ۵ مارس سال ۱۹۴۰ میلادی توسط نیروهای اتحاد جماهیر شوروی گفته می‌شود. در آن سال پلیس مخفی شوروی با نظر مثبت استالین و به دستور لورنتی بریا رئیس پلیس مخفی استالین، هزاران نفر از اسرای جنگی لهستانی شامل افسران، نیروهای امنیتی و انتظامی و دگراندیشان را اعدام کرد.



کشتار روشنفکران و افسران لهستانی در سال ۱۹۴۰ (به احتمال زیاد، ماه‌های مارس و آوریل) روی داده‌است.اسناد موجود نشان می‌دهد که کشتار کاتین، توسط استالین و «لاورنتی پاوالوویچ بریا» رهبری شده‌است و «مولوتوف» و «وروشیلوف» و «کالینین» و «میکویان» و «کاگانوویج» (اعضای دفتر سیاسی حزب کمونیست شوروی) و بازجویانی جون «کوبولف»، «مرکولف»، «واسیلی بولوخین» و «باشتوکف» در آن نقش داشته‌اند. همچنین نقش NKVD پلیس مخفی (نارودنی کامی‌سه‌ریات وونوتره‌نیخ دیه‌ل) یا به اصطلاح «کمیساریای خلق برای امور داخلی» در این واقعه تایید شده‌است.
سه سال بعد نظامیان آلمانی گورهای دسته جمعی قربانیان را پیدا کرده و به دنبال آن جنجال تبلیغاتی بزرگی را بر علیه شوروی به وجود آوردند. ناری‌ها اخبار این کشف را به سرعت پخش کردند و اعلام کردند که در حوالی جنگل کاتین، گورهای بی نام و نشانی کشف شده که بقایای ۴۱۴۳ جسد را در خود دارد، تمام قربانیان لباس افسران لهستانی به تن دارند و اعلام شد که بدون تردید مسئول این جنایت دولت شوروی است. در مقابل حکومت شوروی نام کاتین را در لیست نام‌های سانسورشده خود قرار داد. روزنامه پراودا(حقیقت) سه روز بعد از انتشار اخبار مربوط به قتل عام؛ در ۱۶ آوریل سال ۱۹۴۳ از خیمه شب بازی دشمن دم زد و نوشت: خون صدها هزار قربانی به گردن قاتلان نازی است و هیچ لهستانی دروغ آنان را باور نمی‌کند و قاتلان به زودی به سزای جنایات خودشان خواهند رسید.

تحقیقات بین‌المللی



در آغاز دولت شوروی کمسیون تحقیقی به راه انداخت و بر بیگناهی خود درباره وقایع کاتین تاکید نمود. ولی در نهایت نتیجه تحقیق بین‌المللی و دولت در تبعید لهستان، شوروی را مقصر شناخت. با پایان یافتن جنگ جهانی دوم، مقامات شوروی در دادگاه نورنبرگ تلاش زیادی برای متهم کردن آلمان درباره این کشتار صورت دادند. از جمله گفته می‌شد که نازیها از روستائیان به زور گواهی گرفته و شاهدان از ترس، دروغ آنها را باور کرده‌اند. اصلاً در سال ۱۹۴۰ در جایی که گفته می‌شود اجساد لهستانی‌ها به دست آمده چوپانان گوسفندان خود را به چرا می‌بردند و زندگی عادی جریان داشته‌است. همچنین ادعا می‌شد که این واقعه در پائیز ۱۹۴۱ روی داده‌است و نه در بهار سال ۱۹۴۰.
در مقابل کمیسیون پزشکی بین‌المللی تأکید می‌کرد که همه شواهد، دخالت روسها را نشان می‌دهد. دادگاه می‌پرسید چرا از آوریل سال ۴۰ جز یک نفر که او هم ضمن انتقال از دست نیروهای شما گریخته‌است، تماس زندانیان لهستانی با خانواده هایشان قطع شده است؟ مقامات دولت اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی منطقه KHATYN خاتین را که تقریباً مثل کاتین KATYN تلفظ می‌شود و اصلاً ربطی به جنگل کاتین و قتلگاه لهستانی‌ها ندارد بر سر زبانها انداختند و با برپا کردن مجسمه یادبود قربانیان نازیسم در آنجا، تلاش کردند اینطور القا کنند که خاتین همان کاتیناست.
به دنبال این اقدامات محاکمات نمایشی در لنینگراد برگزار و افراد خلافکاری چون Arno Diere در این محاکمات گناهکار شناخته می‌شدند.
در سال ۱۹۵۳، یک کمیسیون تحقیق دیگر، ثابت کرد سازمان امنیت شوروی، مسئول این جنایات بوده‌است. در دادگاه نورنبرگ نیز، (در رابطه با کاتین)، انگشت اتهام به سمت نیروهای هیتلر نرفت. علاوه بر تحقیقات صلیب سرخ سوئیس، پژوهش‌های تاریخی، از دهه پنجاه به بعد هم نشان داد که نقش دولت شوروی در جنایت کاتین تردید برنمی‌دارد. مصاحبه با دو تن از سر بازجویان کمیساریای خلق برای امور داخلی NKVD نیز، گرد و غبار را از پرونده کاتین زدود. «دیمیتری ستپانوویج توکارف»و «پیوتر کارپوویج ساپروننکو» که هردو از مقامات اصلی کمیساریای خلق بودند، نقش دولت شوروی را در جنایت کاتین تأکید و تأئید کردند. (اکنون نام دقیق همه کارمندان و بازجویان NKVD موجود است.)
به طورکلی نتیجه تحقیقات نشان داد که جمعاً ۲۵۷۰۰ نفر لهستانی که در میان آنها علاوه بر افسران ارتش، نویسنده، پزشک، شاعر، هنرمند، آموزگار...هم وجود داشت، توسط سران حزب کمونیست شوروی (با همکاری رفقایشان در لهستان) کشته شده‌اند. علاوه بر روستای «گه نیوزدوا»، اجساد قربانیان در شهر خارکف و روستای Ymok که نزدیک شهر « تِوِر» (کالنین) در روسیه کنونی است نیز، بدست آمد و ابعاد فاجعه رُخ نمود.
بعدهااختلافات گورباچف با یلتسین، باعث شد، زوایای دیگری از ابعاد این واقعه منتشر شود. در آوریل سال ۱۹۹۰ گورباچف از نقش سازمان امنیت دولت شوروی «ان.ک.و.د» یعنی همان «کمیساریای خلق برای امور داخلی» پرده برداشت. بوریس یلتسین هم، به دست داشتن دولت روسیه در واقعه کاتین اعتراف نمود و رسما مسوولیت شوروی در این حادثه را پذیرفت. در ژوئن سال ۱۹۹۲؛ یلتسین، بخشی از مدارک محرمانه آرشیوهای سازمان‌های امنیتی روسیه را در اختیار دولت وقت لهستان و رییس جمهور آن، لخ والسا قرار داد. از جمله نامه تاواریش «لاورنتی بریا»به استالین در این مورد، با امضای اعضای دفتر سیاسی: مولوتف[۸] V. / وروشیلوف[۹] K. / میکویان /، کاگولین/و، کاگانوویج که همه با کشتن اسیران موافقت کرده بودند. اسنادی که تا کنون از جنایت کاتین تنظیم شده، ۴ جلد است.

کاتین در ادبیات و هنر [ویرایش]

کاتین به عنوان جرمی علیه بشریت در شعر شاعران و قصه نویسندگان راه یافته‌است. هنرمندان با تندیس و موسیقی و نقاشی و فیلم از آن یاد کرده‌اند. یاتسِک کاچمارسکی شاعر لهستانی، در شعر مرثیه کاتین، از زنان و مردانی حرف می‌زند که حتی قبر ندارند.
آهنگساز لهستانی آندژِی پانوفنیک قطعه زیبای سنگ نبشته کاتینرا ساخته‌است. Adam Aston ترانه زیبایی در مورد کاتین تنظیم کرده‌است. کارگردان بزرگ لهستانی آندژی وایدا که پدرش در شمار قربانیان کاتین بوده و خودش در دوران نوجوانی به نهضت مقاومت علیه نازی‌ها پیوسته، در سن ۸۱ سالگی پشت دوربین کارگردانی فیلم کاتین نشست و آن واقعه را با الهام از کتاب «آندژی مولارچیک»، به تصویر کشید.

اسناد منتشر شده درباره قتل عام



نامه لاورنتی پاوالوویچ بریا به استالین، در پنجم مارس ۱۹۴۰ برای اعدام اسیران
روزنامه لوموند[۱۷] چهارشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۱۰ از انتشار اسناد کشتار کاتین خبر داده‌است. بنا بر گزارش لوموند به دستور «دیمیتری مدودف» (رئیس جمهور روسیه) بخشی از اسناد سابقاً سری مربوط به کشتار کاتین (اسامی امضا کنندگان، عاملان و قربانیان) روی اینترنت قرار گرفته‌است. این اسناد که نامه «لاورنتی بریا» به استالین که در آن پیشنهاد اعدام اسرای لهستانی درج شده‌است، نقش پلیس مخفی (NKVD = کمیساریای خلق برای امور داخلی) را در قتل عام افسران و روشنفکران لهستانی، نشان می‌دهد. نامه بریا، امضای مولوتوف، وروشیلوف، کالینین، میکویان و کاگانوویج (اعضای دفتر سیاسی حزب کمونیست شوروی) و بازجویانی جون کوبولف، مرکولف و باش‌توکف، را نیز دارد. در این نامه همگی با کشتن اسرا موافقت می‌کنند و استالین بر تصمیم آنها (یعنی اعدام اسیران) مهر تأئید می‌زند. امضای استالین روی صفحه اول نامه موجود است.
مضمون این نامه از این قرار است.
۵ مارس ۱۹۴۰
کمیساریای خلق اتحاد شوروی در امور داخلی مسکو
رفیق استالین
تعداد زیادی از افسران سابق ارتش لهستان، پرسنل پلیس، ماموران اطلاعاتی، ناسیونالیست‌ها، ضد انقلابیون، فراری‌ها و دشمنان قسم خورده و کینه توز نظام شوروی، در اردوگاه‌های « کمیساریای خلق برای امور داخلی» NKVD و در مناطق غربی اوکراین و بلاروس هستند. افسران ارتش و پلیس دست از تحریک برنمی دارند و منتظرند آزاد شوند تا به فعالیتهای ضد انقلابی خودشان علیه نظام شوروی ادامه دهند. کمیساریای خلق برای امور داخلی (NKVD) به شورش و فعالیتهای ضدانقلابی در استانهای غربی اکراین و بلاروس، بو برده‌است و معلوم شده، افسران سابق لهستان...در آن نقش بارزی دارند. در میان متخلفان بازداشتی تعداد قابل توجهی جاسوس و ضدانقلاب وجود دارد...(بریا در ادامه نامه تعداد اسرا و درجه نظامی آنان را شرح می‌دهد و تأکید می‌کند که زندانیان که در میان آنها کشیش، زمیندار، کارخانه دار، جاسوس، زندانبان، ژاندارم و مهاجر فراری هم دیده می‌شود، همه دشمنان خلق و اتحاد شوروی هستند و باید اعدام شوند. استالین هم موافقت می‌کند...)



اعترافات خروشچف
روزنامه نگاران و شركت كنندگان خارجی قبلا از سالن خارج شده بودند ، اما نیكیتا خروشچف ، دبیر كل حزب كمونیست شوروی از نمایندگان خواست دوباره بنشینند.
سپس نیكیتا خروشچف مدت چهار ساعت یك گزارش محرمانه را برای آنها خواند و به آنها تاكید كرد ، مطلقا حتی بخش كوچكی از این گزارش نباید به خارج درز كند.
خروشچف در مقابل نمایندگان بهت زده سلف خود جوزف استالین را به جنایات وحشتناكی متهم كرد كه همگی حقیقت داشتند.
محاكمه و اعدام رهبران و اعضای حزب كمونیست در 20 سال پیش از این تاریخ و در جریان محاكمه های بزرگ مسكو. قتل عام میلیون ها شهروند بی گناه شوروی كه بسیاری از آنها از كمونیست های وفادار بودند.
اعزام میلیون ها انسان بی گناه به اردوگاه های كار اجباری به اتهام های واهی یا جرایم بسیار كوچك...علی رغم تمام تدابیر احتیاطی شوروی ها ، روزنامه نیویورك تایمز از روز 16 مارس سال 1956 میلادی بخش هایی از این گزارش محرمانه را منتشر كرد.
این گزارش عمدا توسط سیا در اختیار نیویورك تایمز قرارداده شده بود.سیا نیز به نوبه خود این گزارش را از طریق سازمان جاسوسی اسراییل «موساد» به دست آورده بود.
یك مقام بسیار عالیرتبه حزب كمونیست لهستان كه یهودی بود و در واقع جاسوس موساد محسوب می شد ، این گزارش را به موساد داده بود.
با انتشار این گزارش كمونیست های سراسر جهان سه سال بعد از مرگ استالین با واقعیت خونبار رژیم استالینی آشنا شدند.
محاكمه و اعدام رهبران و اعضای حزب كمونیست در 20 سال پیش از این تاریخ و در جریان محاكمه های بزرگ مسكو. قتل عام میلیون ها شهروند بی گناه شوروی كه بسیاری از آنها از كمونیست های وفادار بودند
به این ترتیب ، در شب 24 فوریه سال 1956 میلادی ، نیكیتا خروشچف دبیركل حزب كمونیست اتحادجماهیر شوروی گزارش محرمانه ای در مورد جنایات استالین را برای نمایندگان شركت كننده در كنگره بیستم حزب كمونیست شوروی قرائت كرد.
اما علی رغم تدابیر احتیاطی مفاد این گزارش به خارج درز كرد.گزارش نیكیتا خروشچف اثرات حیرت آوری داشت.
این عقیده رواج یافت كه استالین آرمان ماركسیسم - لنینیسم را به انحراف كشانده و در مورد مشروعیت رژیم شوروی بذر تردید افشانده شد.
مردم لهستان و مجارستان تصور كردند ساعت آزادی آنها فرا رسیده است.بنابراین آنها خواستار آزادی و بی طرفی شدند اما از اكتبر سال 1956 میلادی ، تانك های شوروی وارد بوداپست شدند و قیام مردم مجارستان را در یك سركوب خونین درهم شكستند. لهستانی ها نیز به نوبه خود سركوب شدند.
مائوتسه تونگ ، رهبر جمهوری خلق چین ، خروشچف را متهم كرد كه در جهان كمونیست شكاف ایجاد كرده و راه خود را از شوروی جدا كرد.
اختلاف میان چین و شوروی به اندازه ای بالا گرفت كه دو كشور به مرز جنگ رسیدند و چندین بار درگیری های بزرگ مرزی میان نیروهای دو كشور رخ داد



همچنین منابع معتبری هست که استالین 100میلیون نفرازمردم خودش رودراردوگاه های کاراجباری ودرجبهه های جنگ کشت
60میلیون نفرش درفنلاندو40میلیون نفردراردوگاه های کاراجباری
که سرفرصت میذارم





دوست داشتنی بودنش توحلقم !!!!!



منابع:ویکیپدیا
فرارو
زندگۓ سزاۓ کسۓ است که به شکم مادرش لگد مۓ زند
 سپاس شده توسط سعید994 ، pegiti ، Bahador1 ، آریوبرزن ، 1939 ، SABER ، AmItiSe ، kian dadgar ، .ali. ، mahdi.ir
آگهی
#2
اولا آمار سر جمع به صد میلیون نمی رسد.

دوما من می تونم تمام اون افراد محاکمه شده رو با جرم هایشان نام ببریم
از تروتسکی وکامنف وزینویف گرفته تا یژو وبوخارین وتوخاچفسکی و...
همشون گناهشون ثابت شده.
وبرای مجازاتشون از کارگاران نیز رای گیری شد.تصویرش در کتاب شخصیت های تاثیر گذار:استالین هست.

اونارو هم که استالین رو کیش پرستشی نامیده بود خروشچف گفته بود خروشچفی که همدست غرب بود وکلی خیانت کرد.

کمونیست ها هم حرفاشون رو باور کردن وفکر کردن استالین خائن وکج روی راه لنین بوده.

مردم خودشون استالین رو دوست داشتن وبهش احترام می گذاشتن واون هیچ وقت نگفت منو بپرستید.

اینارو خروشچف جو گیر ساختش.

درمورد کاتین.

خودتون لهستانی هارو می شناسید واینکه این کشور ودولتش چه جنایت ها که نکردن؟آنها کودکان وزنان آلمانی رو کشتن.
کمونیست هارو نیز می کشتن.ودولتشان فاسد ودست نشانده غرب بود.
در این پوستر ودر این صفحه ویکیپدیا جنایات لهستانی ها در سلاخی کمونیست ها موجوده.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://en.wikipedia.org/wiki/Polish%E2%80%93Soviet_War
رهبردوست داشتنی که صدمیلیون نفرراکشت (فرعون روسی) 1
شما دیگه باید بدونین لسهتانی ها حقشون بود.
درضمن در جنگل کاتین افسر های قاتل مردم آلمان ومردم شوروی وفاسد ودست نشانده غرب توسط استالین کشته شدند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

رهبردوست داشتنی که صدمیلیون نفرراکشت (فرعون روسی) 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
 سپاس شده توسط pegiti ، Bahador1
#3
حدود100میلیون نه دقیقا
اون کارگرافقط مردم عادی بودن مگه میشه یه کشور100میلیون مجرم داشته باشه
زندگۓ سزاۓ کسۓ است که به شکم مادرش لگد مۓ زند
 سپاس شده توسط Bahador1 ، 1939
#4
مجرمان رقمشون از 20 میلیون بیش تر نبوده(البته دقیق محکوم شدگان 16 میلیون نفر بود)
وقتی سیستم امنیتی قدرتمندی مثل ان کا وی دی باشه که بتونه کنترل کنه مطمئنا کشور پاکسازی میشه.
بنده صورت جلسه دادگاه میخائیل توخاچفسکی رو داشتم مطالعه می کردم(در اون دادگاه استالین حظور داشت)
میخائیل توخاچفسکی مثل بل بل همدستاش رو لو می داد واستالین هم نظارت می کرد.
می تونم بگم میخائل توخاچفسکی نزدیک صد نفر رو لو داد.لیستشون رو هم با امضای استالین دارم.
رهبردوست داشتنی که صدمیلیون نفرراکشت (فرعون روسی) 1
تازه در مورد جرم آنها از کارگران رای گیری می شد.
کسانی که با قتل رفیق کایرف این قضیه رو شروع کردن. واستالین سر تابوت رفیق کایروف قسم خورد تا انتقام اورا از تمام خائنین بگیرد.
خود هیتلر هم همین کار رو می کرد وگشتاپو چند میلیون مجرم دستگیر وبه اردوگاه های کار می فرستاد.

من باوردم نمیشه شما خودتون حرف های خنده دار خروشچف تهی مغز رو قبول می کنید؟؟؟؟
اون آأمی بود که صهیون های مجرم که توسط استالین دستگیر شده بودند رو پس از مرگش آزاد کرد وبا غرب رابطه خوب برقرار کرد.
خروشچف دارای مفاسد اخلاقی نیز بوده.
اون اتهامات رو غرب وخروشچف ضد استالین ساختن.

اگه می خواهید کمونیسم مضر رو نقد کنید تروتسکیسم وتروتسکی را نقد کنید وهمقطاران صیونیست وخائن اون رو یا خروشچف جنایتکار رو.افراد کثیف اینها هستن.
نه استالین که در معرض اتهامات آنها قرار گرفته.
البته به هیتلر هم اتهاماتی بی جا زده اند.

بنده چند سال پشت سر هم وشبانه روز در مورد این موضوع تحقیق کردم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

رهبردوست داشتنی که صدمیلیون نفرراکشت (فرعون روسی) 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
 سپاس شده توسط Bahador1
#5
من عمرودراین راه گذاشتم وخواهم گذاشت (تاریخ) ومطمئن هستم که جنایات استالین غیرقابل انکارهست
60میلیون سربازش روکه فرستادفنلاندواجازه عقب نشینی ندادچی؟همشون مردن
شمارکشته ها2برابرآمارهای داده شده هست کلاروسیه همین بودآمارهای خوب 2برابرواقعیت نشرمیشدن وبدهاش نصف واقعیت
زندگۓ سزاۓ کسۓ است که به شکم مادرش لگد مۓ زند
 سپاس شده توسط Bahador1 ، 1939
#6
باور ندارم
 سپاس شده توسط ☭Nicola☭
آگهی
#7
نقل قول: میلیون سربازش روکه فرستادفنلاندواجازه عقب نشینی ندادچی؟همشون مردن
قضیه فنلاند رو گفتم مردم شوروی از وحمله به یک کشور پشتیبانی نمی کردند واینکه شوروی ارتشش به خاطظر پاکسازی ها ضعیف شده بود ونه قدرت دفاع ونه حمله داشت.حتی زورش به فنلاند هم نمی رسید.
دلایل جنگ فنلاند در تایپیک عرض شده اما عمده ترینش نزدیکی فنلاند به لنینگراد وخطر برای این شهر بود واینکه فنلاندی ها 20 سال پیش کمونیست هارو همانند لهستانی ها کشتند وبه استقلال رسیدند وطی اون 20 سال هم کمونیست ها ومردم شوروی رو آزار می دادند.وایجاد مخاصمه می کردند.
اما مردم شوروی از جنگ فنلاند پشتیبانی نکردند استالین هم فرمان بسیج نداد.وارتشش نیز ضعیف بود.فنلاندی ها هم که ماشالله کلی فداکاری کردن وبسیج عمومی صادر کردند به علاوه اینکه آلمان وامریکا وانگلیس هم کمک هایی بهش کردند ودر نتیجه معلومه که فنلاند پیروز میشه.

نقل قول: شمارکشته ها2برابرآمارهای داده شده هست کلاروسیه همین بودآمارهای خوب 2برابرواقعیت نشرمیشدن وبدهاش نصف واقعیت
مسئله اینه که کشورش رو پیشرفت داد وشوروی جهان سومی رو ابرقدرتش کرد وکشورش را صنعتی کرد,ارتشش را قدرتمند ترین ارتش جهان کرد,بیماری ها را ریشه کن کرد(تمام اینهارو در خدمات استالین 1 و2 توضیح دادم),بمب اتم ساخت وآزمایش کرد,به زنان درجه بالایی ازلیبرازیسیون اجتماعی داد(حق رای واینکه فرزندانشان را در بیمارستان ها به دنیا بیاورند و...
اون شخصی بود که شبانه روز برای مردمش کار می کرد وفقط 2 ساعت زمان خواب داشت.حتی به خانواده اش وخونه اش نمی رفت ودر کزملین ودر دفتر کارش مشغول کار بود وهمه چیز رو به دقت بررسی می کرد.
کشورش از آزمایش جنگ به سلامت اومد بیرون.
پس از جنگ مشکل کمبود مسکن وبی خانمانی که بی داد می کرد رو با ساختن انبوه مسکن تا آغاز دهه50 جبران کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

رهبردوست داشتنی که صدمیلیون نفرراکشت (فرعون روسی) 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
#8
این استالین یکی از شخصیت های منفور مردم خودش است.

وقتی قحطی مصنوعی را انداخت ده ها میلیون نفر از مردم خودش رو از گرسنگی زجر کش کرد . :p319:

کسی به این گستردگی مردم خودش رو کشتار می کنه جایی برای دفاع نمی ذاره...
برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
 سپاس شده توسط 1939 ، ☭Nicola☭ ، serpico
#9
خب ولی درازاش خدمات زیادی کردش.
در عوض فروش جیره غذایی مردم کلی خدمات صنعتی وقدرت برای کشورش اورد.
وکاری کرد که دیگه توی شوروی قحطی طبیعی نشه از اون موقع تا به امروز یک قحطی توی ملل شوروی سابق نشده.
وکشور جهان سومی رو ابرقدرت جهان کردش.
طوری که مقابل ایالات متحده قد علم کرد.

اگر الآن ما جنایات هیتلری حتی از ویکیپدیا بزاریم بسته میشه وحذف میشه ولی این...
باز منبع این ویکیپدیا است.
ولی اون چند کلمات آخر اصلا تو ویکیپدیا نیومده ومنبع نداره.آقا صابر لطفا اون چند کلمه که کاربر سورنا نقلش کرده رو پاگ کنید چون منبع نداره.

کجا استالین گفت منو بپرستید؟

البته لازم به ذکر است به شهروندان شوروی وکمونیست ها جیره غذایی داده می شد واگر کشاورزانی که زمین هاشون رو خودشون بازبون خوش اشتراکی می کردن مزایا از جمله کوپن,جیره غذایی رایگان و... می گرفتن.
اما اون اشخاصی که مخالفت یا مقاومت در برابر استالین می کردن سرنوشتشون معلوم الحال بود.

بازهم می گم آمار مبالغه آمیز است.آمار صحیح پایین 20 میلیون است.
که غرب سی میلیون جلوه داده
من تمام آمار رو تک به تک با امضای استالین وبریا دارم.
هرشخصی دونه به دونه شمارش می شده.
16 میلیون نفر جمعا مورد مجازات قرار گرفتن.

همین پاکسازی ها باعث شد خائنین پاکسازی شوندوشورش یا کودتایی در شوروی نشود
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
"دختر و افسر مرزی"

رهبردوست داشتنی که صدمیلیون نفرراکشت (فرعون روسی) 1
((...زنده باد صلح بین المللی,مرگ بر جنگ افروزان...))
استالین_آخرین سخنرانی سال 1952
عضو گروه تاریخ انجمن
#10
نقل قول: خب ولی درازاش خدمات زیادی کردش.
در عوض فروش جیره غذایی مردم کلی خدمات صنعتی وقدرت برای کشورش اورد.
وکاری کرد که دیگه توی شوروی قحطی طبیعی نشه از اون موقع تا به امروز یک قحطی توی ملل شوروی سابق نشده.
وکشور جهان سومی رو ابرقدرت جهان کردش.
طوری که مقابل ایالات متحده قد علم کرد.
این قاتل مردم خودش بود نیاز به دشمن خارجی نداشت.

اصلا می فهمی چند ده میلیون نفر کشتن مردم عادی خود یعنی چی؟

اصلا می فهمی از گرسنگی مردن بوسیله رهبر کشور خودت یعنی چی؟

اصلا می فهمی رهبری که باید مدافع جان و ناموس ادم باشه خودش را بیافته ده میلیون ده میلیون مردم عادی خودش رو بکشه یعنی چی؟

پیشرفتش بخوره تو سرش.

مردم مگه گوسفندن که ده میلیون ده میلیون می کشت. اونم مردم خودش رو که واقعا حالم ادم بهم می خوره ازش.

دشمن هم اگر شوروی رو می گرفت بعد از اشغال این طور مردم عادی رو ده میلیون ده ملیون نمی کشت که این راحت می کشت...
خودش دشمن ملت بود.
برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
 سپاس شده توسط kian dadgar


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان