امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ايسوس و رونمايي از PadFone S و ZenFone 5 LTE در تايوان

#1
چندی پیش در خبرها گفتیم که شرکت ایسوس آماده عرضه گوشی­ های هوشمندی به نام های PadFone S  و ZenFone 5 LTE است. اکنون هر دو این دستگاه ها به طور رسمی در کشور تایوان در دسترس هستند و در آینده نزدیک نیز ممکن است روانه بازار سایر کشورها شوند.

ASUS PadFone S
ايسوس و رونمايي از PadFone S و ZenFone 5 LTE در تايوان 1 ايسوس و رونمايي از PadFone S و ZenFone 5 LTE در تايوان 1 ايسوس و رونمايي از PadFone S و ZenFone 5 LTE در تايوان 1
PadFone S نسخه غیر آمریکایی  Asus PadFone X می باشد که توسط شرکت  AT&Tاز ماه ژوئن در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است. برخلاف سایر دستگاه های شرکت AT&T، پدفون اس دارای پردازنده اسنپدراگون 801 می باشد. این گوشی پوشش ضد آب دارد و قابلیت شارژ بدون سیم را در اختیار خریداران قرار می دهد. اینطور که به نظر می ­رسد تنها تفاوت­ پدفون اس و پدفون ایکس در همین مواردی که در بالا ذکر شد می­باشد. بنابراین همچون پدفون ایکس، پدفون اس نیز دارای گوشی 5 اینچی و تبلت 9 اینچی است که هر دو از سیستم عامل اندروید کیت کت 4.4 استفاده می کنند.
ASUS ZenFone 5 LTE
ايسوس و رونمايي از PadFone S و ZenFone 5 LTE در تايوان 1 ايسوس و رونمايي از PadFone S و ZenFone 5 LTE در تايوان 1 ايسوس و رونمايي از PadFone S و ZenFone 5 LTE در تايوان 1 ايسوس و رونمايي از PadFone S و ZenFone 5 LTE در تايوان 1
زمانی که اولین بار درباره ZenFone 5 LTE خبرهایی منتشر شد به این نکته اشاره شده بود که  ZenFone 5 LTE از پردازنده شرکتQualcomm  (پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 400 با سرعت 1.2 گیگاهرتز) بهره می برد. بنابراین ایسوس تراشه اینتل را که در نسخه ی غیر LTE این دستگاه استفاده شده بود را کنار گذاشته است. همچنین از طرف دیگر سیستم عامل ZenFone 5 LTE را به اندروید کیت کت 4.4 ارتقا داده است. از دیگر خصوصیات این دستگاه می توان به صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولیشن 720P، دوربین پشت با کیفیت 8 مگاپیکسل، 2 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری 2110 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.
در حال حاضر ایسوس PadFone S را در حدود 500 دلار در تایوان به فروش می رساند. همچنین قیمت ZenFone 5 LTE در تایوان چیزی در حدود 234 دلار می باشد.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گجت نیوز 
ايسوس و رونمايي از PadFone S و ZenFone 5 LTE در تايوان 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ایسوس به‌زودی گوشی ZenFone 3 را معرفی می‌کند
  معرفی و مشخصات Asus PadFone Infinity از شرکت ASUS
  معرفی و مشخصات PadFone Infinity 2 از شرکت Asus
  با تلفن هوشمند ZenFone 6 ایسوس و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید...!!!!!!!!!
  با تلفن هوشمند ZenFone 6 ایسوس و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید...!!!!!!!!!
  هواوي و رونمايي از پردازنده هشت هسته ای Kirin 920
  Padfone Infinity 2 به صورت رسمی به ایران آمد
  بررسی پدفون اینفینیتی (Padfone Infinity) ایسوس-هیبریدی-هم موبایل و هم تبلت
  Asus PadFone Infinityیک روح در دو بدن
  معرفی رسمی ASUS Padfone: پردازنده Snapdragon S4

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان