امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توجه به مسئله حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها

#1
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر توجه به مسئله حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به پوشش دانشجویان بی توجه باشیم.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، دکتر سید علی میرابراهیمی در جلسه کارگروه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دانشگاه آزاد اسلامی گیلان که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز جوانان جامعه اسلامی، نیاز به کمک ما جهت نشان دادن راه صحیح به آنان دارند.

وی ادامه داد: ما مسئول دانشگاهی هستیم که جوانان در آن رفت و آمد دارند، آنچه این جوانان از ما انتظار دارند، در سال فرهنگ، ارزشهای اسلامی و انسانی باید بیش از هر زمان مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان همچنین اظهار کرد: بحث حجاب و عفاف و نوع پوششی که فرد هنگام ورود به دانشگاه دارد باید براساس ارزش‌های دینی و اسلامی باشد. رعایت عفاف و حجاب مسئله‌ای فطری است که در فطرت و طینت انسانها گذاشته شده است. اثرات آن در محیطی که اصول دینی و اخلاقی رعایت می‌شود نشان از آن دارد که سازمان مربوطه وظایف خود را صحیح انجام داده است.

دکتر میرابراهیمی، توجه به مسئله حجاب و عفاف را در دانشگاه‌ها مهم دانست و تأکید کرد: ما نمی‌توانیم نسبت به پوشش دانشجویان بی توجه باشیم.

وی اضافه کرد: نحوه پوشش دانشجویان توسط حوزه فرهنگی واحدها و مراکز آموزشی استان باید نظارت شود، همچنین کمیته‌های انضباطی در دانشگاه‌ها باید به این قضیه حساس باشند و به وظایف خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی کریمیان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان نیز جوانان را اقشار آسیب پذیر جامعه دانست و اظهار کرد: مخاطبین اصلی ما جوانان هستند که جزو اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و برای آنان باید مسیری را طراحی کنیم که مسیری منطقی و یکسان و در بضاعت ما باشند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان، ادامه داد: برای اینکه ما با این پدیده منطقی رفتار کنیم باید همه افراد در آن سهیم باشند و سهم هر فرد در آن مشخص شود. همچنین در این خصوص باید اعضای هیأت علمی واحدها و مراکز آموزشی نیز نقشی مهم را ایفا کنند.

وی بیان کرد: باید ضمن آگاهی دادن عمومی و تکمیل بخش آموزه هایی پیرامون حجاب و عفاف، از امکانات و رفتار معقول مناسب برای بهسازی و بروزسازی با توجه به پتانسیل‌های موجود اقدام شود.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
 سپاس شده توسط Dɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴᴇʀ~Gɪʀʟ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانشگاه های روسیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران
  تحقیقات محلی دانشگاه فرهنگیان
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان