امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Battlefield: Hardline یک Justified می باشد تا The Wire | حماسه ی پلیس

#1
سازنده ی بازی Battlefield: Hardline یعنی Visceral Games می خواهد تا از جنبه های تاریک جرم اجتناب کند. داستان بازی Battlefield: Hardline بر اساس اتفاقاتی ساخته شده است که هر روزه اتفاق می افتد، یعنی رزم های پلیس. با توجه به انواع مختلف پلیس به صورت بین المللی ممکن است خیلی های به این بازی خورده بگیرند ولی با این حال Visceral ترجیح داده است این راه را برای خود انتخاب کند.

کارگردان هنری بازی یعنی Ian Milham در مصاحبه ای با سایت Kotaku می گوید که Hardline به صورتی ساخته شده است تا یک منبع خالص از سرگرمی باشد.

نقل قول: ما بیشتر در حال تلاش هستیم تا یک فیلم درام پلیسی بجای یک شبیه سازی از واقعیت بسازیم. داستان این بازی بیشتر به مانند سریال Justified می باشد و یا چیزی نزدیک به آن. شدیدا ساختگی و کاراکتر محور.

محتوای Hardline از جنایات واقعی الهام گرفته شده است ولی Milham می گوید که Visceral علاقه ای به داستان بسیار تاریک و سیاه جنایی ندارد. او می گوید که آن ها دوست ندارند بازیکن را در بازی مجبور کنند در جایی باشند که نمی خواهند. با همچنین موقعیتی برای حمله به مشکلات دنیای واقعی، واقعا سخت است تا تصور کنیم که Visceral همان شیوه ی قبلی این سری را ادامه نداده است و به سمت یکی از تاریک ترین مشکلات بشریت رفته است. Milham می گوید که تیم سازنده به این عنوان فکر کرده است ولی به نتیجه رسیده است همچنین عنوانی نمی تواند عدالت را برای یم بازی شوتر در بر داشته باشد، همچنین نشان دادن واقعیت در جرم و جنایت.

نقل قول: کاری که ما قصد انجام آن را نداریم اضافه کردن محتوایی با حجم حقیقی و یا درس اخلاق درباره ی بعضی چیزهاست. پس اگر بخواهم واقعیت را بگویم ما از آن پرهیز کردیم. اما ممکن است بازی های دیگری این کار را بکنند.

او می گوید در حالی که این بازی Justified می باشد یک عنوان دیگر می تواند راه The Wire را ادامه دهد. این بازی در ماه اکتبر برای کنسول های نسل هفتمی و هشتمی و PC منتشر خواهد شد.

* در صورتی که نمی دانید باید بگویم Justified یک سریال آمریکایی می باشد که خیلی به درون جرم های وحشتناک فرو نمی رود و سعی بر ادامه ی داستان حقیقی کاراکتر دارد، این سریال در ایران بسیار پر طرفدار هست. سریال The Wire از کانال H.B.O پخش می شده است و در حال حاضر دومین سریال برتر جهان می باشد. در این سریال حتی تاریک ترین جنبه های جنایت به تصویر کشیده شده است و گاهی ممکن است احساس بدی با دیدن این سریال داشته باشید.
برای اینکه شکست نخورید
.
.
.
هیچوقت تلاش نکنید !(((=
(خواجه گشادالدین ایرانی)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی ایرانی اتوبان آماده انتشار می باشد
  شایعه: ممکن است بازی GTA 6 یکی از عناوین انحصاری زمانی پلی‌استیشن ۵ باشد
  نام بازی جدید استودیوی مونتریال برادران وارنر ممکن است Gotham Knights باشد
  گزارش: بازی Battlefield 6 در زمان مدرن قرار دارد
  شینجی میکامی: اگر Resident Evil 4 Remake بازی خوبی باشد از آن حمایت خواهم کرد
  حماسه‌ای دیگر | نقد‌ها و نمرات بازی Halo 2: Anniversary
  روند توسعه‌ی نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Battlefield به خوبی پیش می‌رود
  Dice آخرین بسته گسترش‌دهنده بازی Battlefield V را در تابستان عرضه خواهد کرد
  طراح بازی Dying Light 2: کنترلر DualSense می‌تواند یکی از بهترین‌های تاریخ باشد
  بازی Battlefield V تابستان امسال یک به‌روزرسان دریافت خواهد کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان