امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

راه‌اندازی 250 فروشگاه عرضه لباس اسلامی در تهران/ باید قدرت انتخاب مردم را در حوزه لب

#1
راه‌اندازی 250 فروشگاه عرضه لباس اسلامی در تهران/ باید قدرت انتخاب مردم را در حوزه لب 1
به گزارش خبرنگار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛ گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با حضور "فواد ایزدی" کارشناس مسائل سیاسی و "عباسعلی منصوری"نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شب گذشته (12 تیر ماه) به بررسی حمله ناو جنگی آمریکایی(وینسنس) به هواپیمای مسافربری ایران پرداخت. 
 
فواد ایزدی کارشناس مسائل سیاسی در ابتدا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا آمریکا تاکنون اقدام به افشای اهداف خود از شلیک ناجوانمردانه به هواپیمای مسافربری ایرانی نکرده است؟ گفت: اگر به فعالیت‌های آمریکا از بدو تاسیس تاکنون دقت کنیم، مشاهده می‌کنیم که حمله به افراد غیرنظامی جزئی از سیاست‌هایش بوده است. 
 
*غیرنظامیان همیشه مورد هدف آمریکا بوده‌اند 
 
ایزدی با اشاره به اینکه آمریکا با افرادی که غیرنظامی هستند در طول تاریخ درگیر شده است، افزود: آمریکا در جنگ با ژاپن اقدام به بمباران هیروشیما کرده است، به گونه‌ای که غیرنظامیان همیشه مورد هدف آمریکا بوده‌اند. 
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا در جنگ ویتنام اقدام به نسل کشی کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا هربار که وارد جنگ می‌شود اقدام به کشتار غیرنظامیان می‌کند. 
 
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در خلیج فارس با نیروهای ایرانی در آن دوران درگیر بودند، افزود: آمریکا آشکارا وارد جنگ ایران و عراق شده بود و به نفع صدام سکوهای نفتی ایران را مورد هدف قرار داد. 
 
ایزدی با بیان اینکه آمریکا به عنوان نیروی دریایی در آن دوران در خدمت صدام بود، خاطرنشان کرد: هدف قراردادن غیرنظامیان بخشی از پروسه حضور آنها در منطقه بود. 
 
وی افزود: دم‌دست ترین غیرنظامیانی که آمریکا می‌توانست آنها را پیدا کند مسافران بیگناه و مظلومی بودند که از بندرعباس به سمت دوبی در حال حرکت بودند. 
 
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه به غیر از کشتی وینسنس دو کشتی دیگر هم با فاصله کم در منطقه بودند حضور داشتند، ادامه داد: دو کشتی دیگر از نظر قیمت و تجهیزات عقب‌تر از وینسنس بودند، این در حالی است که کشتی وینسنس از نظر تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته بود. 
 
ایزدی با بیان اینکه کشتی وینسنس گرانقیمت‌ترین کشتی آمریکایی بود، ادامه داد: یک میلیارد دلار هزینه این کشتی بود، به گونه‌ای که از این رقم بیش از 400 میلیون دلار برای سیستم راداری کشتی هزینه صرف شده بود. 
 
وی با بیان اینکه وینسنس پیچیده‌ترین و به روز ترین سیستم راداری را داشت، گفت: حرکت هواپیمای مسافربری ایرانی و جهت آن کاملا مشخص بود، به طوری که پرسنل کشتی به خوبی می‌توانستند تفاوت این هواپیما را با سایر هواپیماها به خوبی تشخیص دهند. 
 
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند که هواپیمایی که 2000 فوت به ما نزدیک باشد خطرناک محسوب می‌شود، گفت: هواپیمای غیرنظامی ایرانیان 7000 فوت ارتفاع داشت. 
 
ایزدی با تاکید بر اینکه قتل غیرعمد تبعاتی دارد و مشکل‌آفرین است، خاطرنشان کرد: فرمانده این کشتی 290 نفر را به اشتباه مورد کشتار قرار داد، این در حالی است که به این فرمانده که دارای خوی وحشی‌گرایانه بود جایزه داده شد و این جایزه بهترین جایزه نیروی دریایی آمریکا بود. 
 
*آمریکا پس از گذشت 26 سال از سقوط هواپیمای مسافربری عذرخواهی نکرده است 
 
وی ادامه داد: آمریکا پس از گذشت 26 سال از این حادثه همچنان عذرخواهی نکرده است، گفت: آمریکا مسئولیت این حادثه را نیز نپذیرفته است. 
 
*آمریکا کارنامه ضد حقوق بشری را به اجرا گذاشت 
 
کارشناس مسائل سیاسی سقوط هواپیمای مسافربری را یکی از برنامه‌های آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا کارنامه ضد حقوق بشری را از خود به اجرا گذاشته است. 

ایزدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اقدام آمریکا پذیرفتنی است یا خیر؟ گفت: در منطقه خلیج فارس فقط یک کریدور حرکت هواپیمایی غیرنظامی در آن دوران وجود داشته است، به گونه‌ای که مسیر هواپیماها را مشخص می‌کرد. پرواز 655 تا سال 90 باقی مانده بود تا نامش زنده بماند، این هواپیما به صورت غیرمعمول در آسمان ظاهر نشده بود که مورد هدف قرار بگیرد. 
 
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه هیچ عذرخواهی از سوی آمریکایی‌ها پذیرفته نیست، گفت: دوکانال ارتباطی در هواپیما وجود دارد که یکی نظامی و دیگری غیرنظامی است، این در حالی است که کشتی وینسنس پیامی را به کانال نظامی هواپیما فرستاده بوده که خلبان هیچ راهی برای شنیدن آن نداشت.
 
ایزدی با تاکید بر اینکه آمریکا منفورترین کشور دنیا است، ادامه داد: آمریکا اقدام به جاسوسی در اروپا و سایر کشورها کرده است، به طوری که این کشور رتبه یکم را در حوزه نفرت مردم کسب کرده است. 
 
وی با بیان اینکه آمریکا با چنین وضعیتی جامعه جهانی محسوب نمی‌شود، ادامه داد: کشوری که در هر درگیری اقدام به کشتار غیرنظامیان می‌کند دارای چهره موجهی نیست. 
 
کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه آمریکا کدخدای دنیا نیست، افزود: اوباما فردی مودب به حساب نمی‌آید، زیرا اولین رئیس‌جمهوری است که به عنوان فرمانده کل قوا اقدام به کشتار غیرنظامیان می‌کند. 
 
ایزدی با بیان اینکه مردم دنیا آمریکا را شناخته‌اند، اظهار داشت: نباید اشتباه کرد و گفت؛ آمریکا جامعه جهانی است، زیرا وضعیت آمریکا و جنایت‌های آنها در سطحی نیست که این کشور را جامعه جهانی بدانیم 
 
وی با اشاره به اینکه نباید تحت تاثیر عملیات روانی طرف مقابل قرار بگیریم، گفت: آمریکا را آنگونه که هست باید شناخت. 
 
کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا فرمانده ناو کشتی آمریکایی دارای خوی وحشی‌گرایانه بود، گفت: راجر فرمانده ناو کشتی آمریکایی بود که دارای خوی بسیار وحشی‌گرایانه‌ای بود، زیرا افسران نظامی آمریکا در دوره‌های دانشگاه افسری آموزش‌هایی را با خوی وحشی‌گری فرا می‌گیرند. 
 
ایزدی با اشاره به اینکه افسران نظامی آمریکا نباید کوچکترین دغدغه‌ای در حوزه حقوق افراد مختلف داشته باشند، افزود: این افسران نباید به اصول اخلاقی پایبند باشند. 

*در دستورالعمل نظامی آمریکا چیزی به نام کشتن غیرنظامی وجود ندارد
 
وی با اشاره در دستورالعمل نظامی آمریکا چیزی به نام کشتن غیرنظامی وجود ندارد به دستورالعمل دانشگاه‌های افسری آمریکا خاطرنشان کرد: در دستورالعمل نظامی آمریکا چیزی به نام کشتن غیرنظامی وجود ندارد. 
 
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بمباران عروسی در افغانستان از سوی نیروهای آمریکایی گفت: آمریکایی‌ها مدعی شدند که در این بمباران 10 نفر از طالبان را کشته‌اند و 30 نفر ضایعات جانبی داشته است، به جای اینکه بگویند 30 نفر غیرنظامی را کشته‌ایم از این اصطلاح استفاده می‌کنند. 
 
ایزدی با اشاره به اینکه اوباما با وجود اینکه فردی باهوش‌تر از بوش است، گفت: اوباما برخلاف سنت آمریکا عمل می‌کند، زیرا به عنوان فرمانده کل قوا دستور کشتار مردم را می‌دهد. باید نسبت به اوباما و بوش بی‌اعتماد بود و این روسای جمهور کارهایی کردند که روسای جمهور قبلی انجام نداده‌اند. 
 
کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نوع رفتار مردم با آمریکا باید چگونه باشد، خاطرنشان کرد: مردم با سابقه آمریکا آشنا هستند، به طوری که عملیات روانی طرف مقابل کم نبوده است. 
 
ایزدی با اشاره به اینکه آمریکا متوجه شده است که مردم ایران با تمامی فشارها در مقابل تهدیدات آنها ایستادگی می‌کنند، گفت: مردم ایران علاقمندی خود را به جمهوری اسلامی از دست نداده‌اند، بلکه همواره پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند. 
 
وی با بیان اینکه فجایع آمریکا از ذهن‌ها خارج نمی‌شود، ادامه داد:  آمریکا ایران را در مسئله حقوق بشر تحریم می‌کند، این در حالی است که خود ناقض حقوق بشر است. 
 
*وضعیت آمریکا اسفبار است 
 
کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه وضعیت آمریکا بسیار اسفبار است، افزود: آمریکا با وجود اینکه کشوری ثروتمند و قدرتمند است متاسفانه در دنیا بسیار بد عمل می‌کند. 
 
*آمریکا مسئولیت هدف قراردادن هواپیمای مسافربری را نپذیرفت 
 
ایزدی با اشاره به اینکه هواپیمای مسافری ایرانی از جهت حرکت فاصله از ناو جنگی و دیگر مشخصات قابلیت تشخیص توسط ابزارهای متعددی را داشت، گفت: آمریکایی‌ها نه عذرخواهی کردند و نه مسئولیت هدف قراردادن هواپیمای مسافربری را پذیرفته‌اند. 

در ادامه "عباسعلی منصوری" نماینده مجلس شورای اسلامی درابتدا و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا آمریکایی‌ها از ایران عذرخواهی نکرده‌اند و مسئولیت این حادثه را مورد پذیرش قرار ندادند؟ گفت: همه هواپیماها مجهز به سامانه‌ای برای تشخیص دوست از دشمن است، به گونه‌ای که این سامانه در هواپیمای مسافربری 655 روشن بود. 
 
*دادن مدال افتخار به عاملان جنایت هواپیمایی مسافربری ایران مضحک است 
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مضحک‌ترین موضوع دادن مدال افتخار به عاملان این جنایت بود، خاطرنشان کرد: ملت ایران آگاه است و بدرفتاری‌ها و جنایت‌های آمریکا را می‌شناسد، از این رو باید به جهانیان آگاهی بدهیم تا آمریکایی‌ها را به خوبی بشناسند. 
 
وی با اشاره به سرعت، ارتفاع و کریدور پرواز هواپیمای ایرانی ادامه داد: سرعت و پرواز هواپیما کاملا مشخص بود. 
 
منصوری با اشاره به استفاده از اورانیوم ضعیف شده در عراق و بکارگیری هواپیمای بدون سرنشین در پاکستان از سوی آمریکا گفت: بالغ بر دو تا 3 هزار کشته شده غیرنظامی در پاکستان ذکر شده است. 
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمه پروازی و خدمه یک ناو بر مبنای حرکت هواپیما اقدام می‌کند، افزود: تمام سرنشینان هواپیمای مسافربری ایران بیگناه‌ترین انسانها به حساب می‌آیند، زیرا بدون سلاح کشته شدند. 

*لکه ننگی به تاریخ آمریکا اضافه شده است 
 
وی با بیان اینکه اقدام آمریکا بسیار وحشیانه بود، خاطرنشان کرد: این لکه ننگ در تاریخ آمریکا به سایر اقدامات جنایتکارانه این کشور اضافه شده است. 
 
منصوری با اشاره به اینکه متاسفانه هیچ یک از خدمه کشتی وینسنس تحت پیگیری و محاکمه قرار نگرفتند، ادامه داد: بسیاری از روزنامه‌ها اعلام کرده بودند که این اقدام آمریکا بر ضد هواپیمای مسافربری ایران فجیع‌ترین حادثه در طول تاریخ به شمار می‌آید. 
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا باید حواسمان را به آمریکا جمع کنیم؟ گفت: اگر بخواهیم لیست جنایت آمریکا را بشماریم می‌توانیم یک کتاب بسیار قطور از فجایع این کشور بنویسیم 
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا حق صحبت از حقوق بشر ندارد، افزود: آمریکا ناقض حقوق بشر است، زیرا به عراق حمله کرده و از گلوله‌های اورانیوم ضعیف شده استفاده کرده که برخلاف حقوق بشر بود. 

*گروه‌های تروریستی زاییده تفکر سیستم اطلاعاتی آمریکا است 
 
منصوری با اشاره به اینکه القاعده، داعش و طالبان زاییده تفکر سیستم اطلاعاتی آمریکا است، ادامه داد: آمریکا این گروه‌های تروریستی را تاسیس کرده است. 
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: فجایع عراق، پاکستان، سوریه و لبنان بر اثر تفکراتی است که آمریکا به اجرا گذاشته است. 
 
وی بیشترین زندانیان را در آمریکا دانست و گفت: حدود 2 میلیون زندانی در زندانهای آمریکا بسر می‌برند، به طوری که 30 هزار نفر در کالیفرنیا در سلولهای انفرادی اعتصاب غذا کرده‌اند. 
 
منصوری با اشاره به جاسوسی‌های اینترنتی آمریکا افزود: آمریکا اقدام به جاسوسی درباره صدراعظم آلمان و رئیس جمهور برزیل کرده است. 
 
*آمریکا برای خود خط قرمز قائل نیست 
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد، گفت: آمریکا برای خود خط قرمز قائل نیست. جهانیان نسبت به آمریکا بی‌اعتماد هستند، در حوزه‌های مختلف از جمله تهاجمات فرهنگی شاهد نقض حقوق بشر آمریکا هستیم. 
 
منصوری با اشاره به تحریم‌های اقتصادی که از سوی آمریکا برای تمام دنیا اعمال می‌شود، افزود: این تحریم‌ها مبنای حقوقی ندارد. 
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه وظیفه ملت در قبال جنایت‌های آمریکا چیست؟ گفت: ایران به طور مداوم تحت نقض حقوق بشر آمریکا قرار می‌گیرد. 
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا به صدام در دوران جنگ بسیار کمک می‌کرد، گفت: متاسفانه بسیاری از جوانان ایران در طول جنگ با صدام به شهادت رسیدند. 
 
منصوری با بیان اینکه ملت ما آمریکا را می‌شناسد، ادامه داد: ملت ما رفتارهای آمریکا را می‌داند و جنایت‌های آنها را لمس کرده است. 
 
*آمریکا را باید به جهانیان بشناسانیم 
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید آمریکا را به جهانیان بشناسانیم، گفت: باید مجموعه‌ای را در اختیار جهانیان قرار دهیم تا آنها آگاه شوند.
پاسخ
 سپاس شده توسط -Edgar ، غرور یخی
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پیج بچه پولدارا های تهران در اینستاگرام چه خبره ؟+ عکس ها
Subarrow قدرت‌های جهانی به دنبال احیای برجام تا قبل از زمان انقضای توافق ایران-آژانس هستند
  قیمت لحظه ای سهام امروزشرکت ها دربازار بورس تهران
  زالی: وضعیت تهران نگران کننده است/ خودداری از دورهمی شب یلدا
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
Big Grin حاشیه های لباس خنده دار یک دزد ! + تصاویر
Heart رئیس‌جمهور ارمنستان:حوزه قفقاز در حال تبدیل به سوریه‌ دیگر است
  گرانترین لباس دنیا که پوشیدنی نیست ( عکس )
  آموزش رقص و حرکات موزون در شمال شهر تهران +عکس
  دعا کنید در تهران زلزله نیاید/ برای زلزله بالای ۷ ریشتری مشکل قبر هم داریم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان