امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تیم مذاکره‌کننده نمی‌تواند درباره پروتکل الحاقی مذاکره کند

#1
تیم مذاکره‌کننده نمی‌تواند درباره پروتکل الحاقی مذاکره کند 1
آصفری در همایش «خط قرمز»:تیم مذاکره‌کننده نمی‌تواند درباره پروتکل الحاقی مذاکره کند
خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پروتکل الحاقی را یکی از خطوط قرمز ایران در مذاکرات عنوان کرد و گفت: پروتکل الحاقی موضوعی نیست که تیم مذاکره کننده بر روی آن مذاکره کند.
تیم مذاکره‌کننده نمی‌تواند درباره پروتکل الحاقی مذاکره کند 1نسخه قابل چاپ
به گزارش خبرنگار سیاسی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم ، محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عصر امروز دوشنبه در همایش «خط قرمز» که با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه در تالار اندیشه حوزه هنری در حال برگزاری است، به تبیین پیام این همایش پرداخت و گفت: رهبری بر حفظ حقوق ملت تاکید دارند، از این‌رو ما از تیم مذاکره‌کننده توقع داریم در راستای عزتمندی ملت و منافع ملی حرکت کنند چراکه ملت ما زیر بار زیاده‌خواهی‌ها نخواهند رفت. 
وی همچنین تصریح کرد: در برخی از سایت‌های زنجیره‌ای به این موضوع اشاره شده بود که افرادی که چنین جلساتی را برگزار می‌کنند، کاسبان تحریم هستند در حالی که اگر سرمایه این جمع را جمع کنید، به اندازه سرمایه یکی از کارخانه‌های آنها نخواهد رسید.
آصفری با اشاره به نفس برگزاری این همایش اظهار داشت: در غرب هم وقتی که مذاکرات شکل می‌گیرد، برنامه‌هایی را دنبال می‌کنند تا در قالب این برنامه‌ها از جمهوری اسلامی ایران امتیازهای بیشتری بگیرند و این جمع تشکیل شده است تا به این جمع‌بندی برسیم که به چه شکل می‌توانیم در مذاکرات از حقوق ملت ذره‌ای کوتاه نیاییم. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دشمن 35 سال علیه شدیدترین تحریم‌ها را اعمال کرده است، خاطرنشان کرد:‌ با این حال به خاطر مقاومت و هوشیاری ملت زیر سایه ولایت این تحریم‌ها موثر نبوده است. 
آصفری با بیان اینکه تحقیق و توسعه قابل مذاکره نیست، افزود: توسعه و پیشرفت در همه زمینه‌ها قابل مذاکره نیست و هیچ کس نمی‌تواند جلوی پیشرفت ما را در مذاکرات بگیرد. 
وی با اشاره به اینکه تحریم‌های ناجوانمردانه باید برداشته شود، گفت: منظور تحریم‌های ناجوانمردانه است نه تحریم‌های فانتزی. برداشتن تحریم پتروشیمی به حال ملت ایران فایده‌ای ندارد بلکه بیشتر منفعت را آنها می‌برند.
آصفری با بیان اینکه ظرفیت غنی‌سازی ما را نیز طرف مقابل نمی‌تواند تعیین و مشخص کند، یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام بر 190 هزار سو تاکید کرده بودند و ما هر مقدار غنی‌سازی که نیاز داشته باشیم، می‌توانیم دست پیدا کنیم و نیازی هم به مجوز آنها نیست. 
وی پروتکل الحاقی را یکی دیگر از خطوط قرمز ایران در مذاکرات عنوان کرد و گفت: پروتکل الحاقی موضوعی نیست که تیم مذاکره کننده بر روی آن مذاکره کند چراکه مربوط به مجلس و جزو خطوط قرمز است. 
انتهای پیام/
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow برجام چگونه بن سلمان را وادار کرد از موضع پایین، به مذاکره با ایران تن دهد؟
  حقایقی درباره یکی از نخستین دانشمندان ناشناخته زن جهان
  چند شایعه درباره وضعیت جسمانی رهبر انقلاب + عکس
  هشدار فرابورس درباره دستکاری قیمت سهام در شبکه‌های اجتماعی
  زالی: وضعیت تهران نگران کننده است/ خودداری از دورهمی شب یلدا
  روزنده: مردم مخالف مذاکره با آمریکا هستند/آراء خاکستری، نگاه جناحی ندارند
Heart آبرامز: اگر ترامپ رئیس‌جمهور شود ایران با ما مذاکره می‌کند
Heart دانسته‌ها و ندانسته‌های ما درباره ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا
Heart صحبت‌های ملانیا ترامپ درباره وضعیت سلامتی‌اش پس از کرونا
Heart کاخ سفید: پزشکان هنوز تصمیمی درباره مرخص شدن ترامپ نگرفته‌اند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان