امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انريکه: هميشه مي‌توان روي مسي تکيه کرد

#1
سرمربي جديد بارسلونا به تمجيد از خط حمله تيمش براي فصل آينده پرداخت و مدعي شد که هميشه مي‌توان روي ستاره آرژانتيني تيمش حساب کرد.
لوئيس انريکه مطمئن است که سه بازيکن اهل آمريکاي جنوبي خط حمله خطرناکي را در بارسلونا شکل مي‌دهند و اعلام کرد که ژاوي و دني آلوس هنوز مي‌توانند در اين باشگاه بمانند. سرمربي جديد بارسلونا اين موضوع را که مسي، نيمار و سوارز با هم سازگار نيستند را مسخره دانست و تأکيد کرد که از داشتن اين سه مهاجم بسيار راضي است.

يوهان کرويف اخيرا از بارسلونا به دليل جذب سوارز انتقاد کرده اما لوئيس انريکه بر اين باور است که ستاره سابق ليورپول نشان خواهد داد که خريد با ارزشي براي تيمش است.

وي اظهار داشت: هر مربي دوست دارد بهترين بازيکنان را داشته باشد و من خوشحالم که مسي، نيمار و سوارز را در اختيار دارم. هرچه بازيکنان بزرگ بيشتري داشته باشيم، بهتر است. هميشه به دنبال اين هستم که بهترين عملکرد را از بازيکنانم بخواهم و اين شامل مسي هم مي‌شود. برخي بازيکنان گاهي دوران سختي را پشت سر مي‌گذارند اما هميشه مي‌توان روي مسي تکيه کرد.

انريکه ادامه داد: او کارهاي فوق‌العاده‌اي براي آرژانتين در جام‌جهاني انجام داد و هنوز از نظر من بهترين بازيکن دنياست. او الگويي براي بسياري از بازيکنان است. تلاش خواهيم کرد تا تيمي را بسازيم که غيرقابل پيش‌بيني است و روي اساس باشگاه وفادار بمانيم. مي‌خواهيم بتوانيم از مفاهيم و تاکتيک‌هاي متفاوتي استفاده کنيم تا حريف‌مان را شگفت‌زده کنيم.

سرمربي جديد  باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: اين مسئله در باره دو يا سه بازيکن نيست بلکه تمام تيم را شامل مي‌شود. مطمئنا خريدي مانند سوارز به جمع کردن يک تيم بزرگ کمک مي‌کند.

وي اضافه کرد: با ژاوي درباره آينده‌اش صحبت کرده‌ام. او هنوز با اين باشگاه قرارداد دارد اما تصميم بر عهده خود او است. دني آلوس با بارسلونا قرارداد دارد. ما در اين باره با هم صحبت خواهيم کرد تا ببينيم او چه در سر دارد و برنامه خود را نيز براي او شرح خواهيم داد. اولويت اصلي ما اکنون اين است که يک مدافع مياني جذب کنيم.
انريکه: هميشه مي‌توان روي مسي تکيه کرد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نبی: می‌توان انتخابات فدراسیون فوتبال را پاییز برگزار کرد
  نمی توان تیمی را بر مبنای رونالدو ساخت
  فوتباليستی كه هميشه جلوي آينه بود!
  علی‌محمدی: توان شکست نفت را داریم
  فخرالدینی: فعلاً نمی‌توان حرفی از قهرمانی زد
  کواچ: باید با تمام توان بازی کنیم
  کسی را نمی‌توان به زور سرمزار حجازی برد
  انريکه: بازي زيبا و نتيجه گيري را باهم ميخواهم!
  انريکه(2): بايد زلاتان و کاواني را کنترل کنيم!
  انريکه(1): مي خواهم لوران بلان را سورپرايز کنم!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان